Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ago mondta? nekem a nyomatékgörbe nem azt mutatja..
Sőt másnak sem..ha mond valamit az h Király Péter akkor nyugodtan kérdezheted tőle..mert Ő gyorsulásokra jár..és erősen veri a mezőnyt!
Lepréselik a lánckereket róla és másik állásban teszik vissza. Csak annyi a hátrány, hogy a gyári egyensúly felbomlik. vagy a nyomaték lesz több a csúcsteljesítmény rovására vagy fordítva.
Ha szeretnéd akkor küldök egy tel számot Ő mindenben segít.
Ha valaki nem dobálja a milliókat akkor nyugodtan megcsinálhat ilyen átalakítást. Ha rendszert nem számoljuk 50ezer forint. Ha vesz még rá egy jó rendszert nagyon sok lóerőt kaphat pluszba.
Hát az hogyan?
Hát olyat sem kell akkor cserélnem...
igen
A suzukinál gyárilag fokolható a vezérműtengely..
Vezműtengelyt a gyárit alakítattad át?
Bódis rendszer, vezérműtengely elfokolva, hengerfejtömítés, henger munka ( szívó és kipuff ) és a gyári elektronika átírva +5% több üzemanyag +környvédelem tilt..
Csak dugók mi?
A tiedhez 600 dollárért van.
élni tudni kell...
Jah, úgy könnyű...
Nem Magyarországon vettem a dugókat, a tengely használt, a Mottyt meg még jó árfolyamon vettem...
4 mi? A Motty cucc vagy 200... Wiseco kovácsolt dugók 50e/db... + vezműtengelyek...
csak 4 kiló
Jah, a többi meg még 1 milla...
Ágo csak a padi beállítást végezte, semmi mást. És méretted is egy ugyanilyen padon( Dynojet 250i)? Mert a Fuchs, Superflow, régebbi Dynojet padok igencsak optimista értékeket adnak ki egy egy mérés során.
Ez a teljesítmény nekem 50000 forintba került +power commander+ állítás. Aztán került be a tengely meg a dugó meg a Motty AFR.
Hanem mi kellett hozzá? Vagyis mire ment a 200?
Ezt a teljesítményt nekem 200ezer forintból hozták ki egy K6-os 1000 GSX-R-ből :D nem kell se pc se talma szerelő se yoshi tengely..lehet h az ago megint sok pénzt kér és jó a duma... :D na mind1..erről lehetne beszélni :))) :D
Nem az enyém, csak igen komoly...
Okké! Én legközelebb Q8-at vagy Repsol-t veszek...
na akkor majd én kikísérletezem