Ago mondta? nekem a nyomatékgörbe nem azt mutatja..
Sőt másnak sem..ha mond valamit az h Király Péter akkor nyugodtan kérdezheted tőle..mert Ő gyorsulásokra jár..és erősen veri a mezőnyt!
Lepréselik a lánckereket róla és másik állásban teszik vissza. Csak annyi a hátrány, hogy a gyári egyensúly felbomlik. vagy a nyomaték lesz több a csúcsteljesítmény rovására vagy fordítva.
Ha valaki nem dobálja a milliókat akkor nyugodtan megcsinálhat ilyen átalakítást. Ha rendszert nem számoljuk 50ezer forint. Ha vesz még rá egy jó rendszert nagyon sok lóerőt kaphat pluszba.
Bódis rendszer, vezérműtengely elfokolva, hengerfejtömítés, henger munka ( szívó és kipuff ) és a gyári elektronika átírva +5% több üzemanyag +környvédelem tilt..
Ágo csak a padi beállítást végezte, semmi mást. És méretted is egy ugyanilyen padon( Dynojet 250i)? Mert a Fuchs, Superflow, régebbi Dynojet padok igencsak optimista értékeket adnak ki egy egy mérés során.
Ezt a teljesítményt nekem 200ezer forintból hozták ki egy K6-os 1000 GSX-R-ből :D nem kell se pc se talma szerelő se yoshi tengely..lehet h az ago megint sok pénzt kér és jó a duma... :D na mind1..erről lehetne beszélni :))) :D
Sőt másnak sem..ha mond valamit az h Király Péter akkor nyugodtan kérdezheted tőle..mert Ő gyorsulásokra jár..és erősen veri a mezőnyt!