Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miután a K7 kettétört.
Magadtól is megtanulod, csak ki kell ülni. Célszerű a gyakorláshoz mintás, de pályagumi, akkor nem az elérhető dőlésszög lesz a korlát.
Viszont ettől még nem kanyarodik valaki gyorsan.
ehhez kell a busa
Majdnem a könyöke is lent van bazz... Vele kéne megtanulni pályáznom..
Komolyabban szólva (mint a turbó javaslata) nem lehet két urat szolgálni: a henger alacsony fordulatú töltését (nyomaték) más szívótraktus-keresztmetszettel, vezérlési idővel, stb. érik el, ami a dolgot leegyszerűsítve kevés (szűk) a nagy fordulatszámokhoz. Tehát nagy nyomaték szorozva kisebb végfordulat = kisebb csúcsteljesítmény. Eredménye: el kell váltani = csökken a nyomaték a keréken. Sportmotornál pedig a nyomatéknál nem a mennyiség és a széles spektrum a lényeg, hanem minél magasabb fordulaton legyen jelen: ekkor később kell váltani, ami maga is időveszteség és a persze tovább gyorsul jobban a váltás megspórolásából fakadóan.

A busa szép és jó, de nem a huring az, ahol a benne rejlő többletet a legkönnyebb kihasználni, ellenben a plusz kilókkal sokkal jobban lemeríti a lovasát.
aztán mégis visszaváltott Busára.
volt neki az is, valami ilyeneket?
Azaz! Na Ő nemtudom mióta megy pályán, de elég komolyan nyomja...
Mit csinálna egy pályamocival?
Zmenyus.
Egyedül a súlya miatt meg a mérete miatt nem való oda. Amúgy jó lenne. A barátom a K4-es busájával a 8 kör után ott anyázott, h fáj az alkarja, meg a válla. Na ezért nem kell. Nekem meg semmi bajom nem volt. Amu van persze, pl itt is egy fehér Busás srác. Karcolja a 2 perceket, meg az oldalidomot...
tele van a net az eredeti állapot eredményeivel. olyan 155-160 lóerő körül van keréken. az biztos, hogy nem a ringre való a Busa, de biztos van olyan ember, aki ott is viszonylag normális tempóban tud karistolni vele.
Az eredeti állapotról is van ilyen mérési eredményed?
Amu azért nem kell a Busa, mert nehéz, és túl nagytestű. Vehettem volna azt is, de pl a hétvégén a Hringen bizonyította a busa, h nem sokat ér a gixxer1000 ellen...
Nekem nem tűnik görgős csapágyazásnak ez.
itt van egy szolíd görbe. Ezt tudja egy Bódis rendszerrel,PCIII-al meg Talmáék egyik szerelője, Dalmi János által megmunkált hengerfejjel a motorom (busa). Azóta még egy Yoshi vezérműtengely meg egy Wiseco dugattyú is belekerült, a PC-t meg egy Motty AFR-re cseréltem, sajna arról még nem készült mérés, de sokkal erősebb lett. Vegyél Busát, ha azt akarod, hogy több legyen a nyomaték. Pl. az enyém is eladó lenne, ha valaki tenne egy korrekt ajánlatot.
Mármint mi tűgörgős? A főtengelycsapágy?
ok
de az még tűgörgös! sikló csapágyasra azért nem ajánlatos nagyon több LE/Nm-et ráküldeni, mert hamar annyi lesz neki
Hát ott meg nincs lóerő... Kevés V2-es blokk 160-180 lovas...
Aha! Nem vagyok annyira ott a turbókban.
Viszont olyanról tudok, h a hengerfejből síkcsiszoltak 1mm-ert, és majdnem 1 bárral nőtt a kompresszió a blokkban. Tehát erősebb lett.
Jaja, azt a brutál SRAD-ot láttam én is. Kemény cucc!
Változó geometriája van, egy mechanika a nyomás függvényében csökkenti v. növeli az átmenő keresztmetszetét, ezért alig/nincs turbólyuk. Hátulütőjeként említette a tulaj, hogy 4000-nél vagy elkapart, vagy kerékre állt a megjelenő 160 Nm hatására. (lég-olaj gixxer1100 blokk)
Legjobb megoldás egy v2-blokkkk beápítése!
Sztem változó ngeometriásra gondolt.
A hirdetésekben van is egy 750-es SRAD 220 pacival!
Nem az a baj, h nem pörög fel, vagy hogy sok gázt kell húzni, hanem, h nem indul meg bármilyen fordulaton. Csak 8000 felett indul meg bármikor bármekkora gázhúzásra.
Az milyen?
Én olyan 10-20 Nm körül gondolkodtam.

A régi 1000-res Hondám nyomatékosabb volt mint a gixxer, pedig LE-ben 30-al kevesebb volt. Érdekes azért.

Nagyobb lánckeréktől nem lesz nyomatékosabb, csak jobban fog gyorsulni, meg kerékre állni. Turbó-kompresszor kilőve, nem dragozni akarok. Lehet az a legértelmesebb...