Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így kell kanyarodni...
Amennyien itt vagyunk... Szóval én nem...
na látod pont ezért kérdeztem h vett e már vki tőle mert qrva olcsó
Hát ahogy tudom hamisítják a Castrol-t rendesen...
Akkor minek kérdezed?
van itt ahol lakok egy ismerősöm, neki is ilyen motorja van mint neke, ő is ezt használja, semmi gondja nem volt vele. azért tartottam érdekesnek azt a hirdetést, h vajon tényleg az-e aminek mondja, mert 4400/l áron láttam eddig ezt az olajat..
Am mitho nekem olyan olaj van a motoromba, kecskeméten a natix-ba ezt ajánlották! de bátran merem ajánlani mert nagyon jó!
Nekem sincs semmi bajom a Castrollal..
nekem pedig semmi bajom a castrollal
Hát ezt inkább ne feszegesd. Az olajos topikban már jó régóta megy a harc a Castrol-on, h jó vagy szar. Én a szar táborban vagyok. Én Q8-at, vagy Repsol-t rakok bele legközelebb.
valaki vett már innen olajat?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
eLég jól hangzik...
Csak a hangja lesz nagyobb. Semmi plusz lovat nem fogsz evvel így elérni. Érdemesebb lenne nézned rá valami sportrendszert, ha már erőt is akarsz a hangon kívül. Amúgy lesz baja a motornak, tényleg jobban megégnek a kipufogószelepek, mert nem tud úgy kipufogni, mert megreked benne a kipufogógáz. Nem mind1 egy kipurendszer hossza! Ezt tesztelik és pontosan kiszámítják a gyárban, h mikor a legjobb a kipufogásnál. Sőt még a blokk töltés-ürítését is elbaszod vele, tehát nyomatékot veszítesz kis fordulaton. Nagy fordulaton lehet lesz 1-2 lovad, de az sztem elég sz@r ahhoz hogy szétmenjenek a szelepek...
Szal szerintem keress hozzá 1 rendes sportrendszer, vagy csak dobokat cserélj.
Helló
Szeretnék kérdezni valamit remélem tudja valaki! az lenne a kérdésem hogy van egy gixxer 1000-rem k8 as és leszeretném róla venni a két dobot és a katalizátort mert azt mondják az folytsa le nagyon a hangot.... csak néztem abba van beletekekerve a lambda szonda és ugy gondoltam hogy most egy nyitot csövet rakok rá a 4 leömlö végére ahogy menne rá a katalizátor helyére és persze vissza tekerném a szondát hogy igy lesz e valami baja a motornak ha nincs semi csak a 4 leömlö meg egy sima üres cső? kell e valamit álitani mert a gyár elvileg beálitja optimálisra a két kipufhoz mert olvastam valami hozzászolásba hogy beégtek a szelepjei a srácnak aki ugyan igy csinálta? és hoz e valami pluss lovat vagy csak hangja lesz jobb?

nagyon szépen köszönöm
62. § (1) Irányjelző lámpákkal fel kell szerelni a gépkocsit, a mezőgazdasági vontatót, a zárt vezetőfülkéjű, valamint a pótkocsi vontatására használt lassú járművet és a - motorkerékpár pótkocsija kivételével - a pótkocsit. A járműre felszerelendő irányjelző lámpák száma:
a) a pótkocsi esetében hátul, oldalanként 1-1 db,
b) az összes többi fent említett jármű esetében elöl és hátul oldalanként 1-1 db.
Nyergesvontató és olyan gépjármű esetében, amelynél az első és hátsó irányjelzők közti távolság több mint 6,00 méter, mindkét oldalon további, legalább 1-1 db oldalirányjelzőt kell felszerelni. A pótkocsit vontató lassú járműre és a lassú jármű pótkocsijára 1992. évi július hó 31. napjáig kell az irányjelző lámpát felszerelni.
(2) Irányjelző lámpákkal fel szabad szerelni a motorkerékpárt és a nyitott vezetőfülkéjű lassú járművet. Oldalirányjelzőt minden irányjelzővel ellátott járműre fel szabad szerelni.
(3) Az irányjelző lámpák fényének - anélkül, hogy a többi jármű vezetőjét zavarnák - nappal, ráeső napfényben legalább 50 méterről, sötétben, tiszta időben legalább 300 méterről határozottan felismerhetőnek kell lennie. E követelményeknek a hátsó irányjelző lámpa vonatkozásában a helyzetjelző lámpa és a féklámpa bekapcsolt állapotában is teljesülniük kell. Az első irányjelző lámpa fényének - a tompított fényszóró bekapcsolt állapotában - legalább 75 méterről kell határozottan felismerhetőnek lennie. Az irányjelző lámpák csak borostyánsárga fényt bocsáthatnak ki. Az azonos oldalon lévő valamennyi irányjelző lámpának azonos fázisban kell villognia. A pótkocsi irányjelző lámpáinak - külön kapcsolás nélkül - a vonó jármű megfelelő oldali irányjelző lámpáival együtt kell működniük.
63. § (1) Járműre csak jóváhagyási jellel ellátott irányjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A 4,60 méternél nem hosszabb és 1,60 méternél nem szélesebb mezőgazdasági vontató és lassú jármű első és hátsó irányjelző lámpái egyesíthetők, vagy egy lámpatestbe csoportosíthatók, ha a lámpákra vonatkozó láthatósági követelmények így is teljesülnek.
(3) Az irányjelző lámpák átvilágított felületének külső széle a jármű legkülső pontjától 0,40 méternél távolabb nem lehet. A különböző oldali irányjelző lámpák átvilágított felületének a belső szélei egymáshoz
a) oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői esetében 0,30 méternél,
b) oldalkocsi nélküli motorkerékpár hátsó irányjelzői esetében 0,24 méternél,
c) mezőgazdasági vontató és lassú jármű irányjelzői esetében 0,50 méternél,
d) minden egyéb jármű irányjelzői esetében 0,60 méternél
közelebb nem lehetnek; az oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői a fényszóró átvilágított felületének széléhez nem lehetnek 0,10 méternél közelebb.
(4) Az első és hátsó irányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,35 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél - mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél - távolabb nem lehet. Az oldalirányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,50 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél - mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél - távolabb nem lehet. Ha a jármű szerkezeti kialakítása a magassági méretek megtartását nem teszi lehetővé, az első és hátsó irányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,10 méter, az oldalirányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,30 méter távolságra lehet.
(5) Az oldalirányjelző lámpa (több ilyen lámpa esetében az első lámpa) átvilágított felületének első széle a jármű elejétől, 1,80 méternél távolabb nem lehet. Ha a jármű szerkezeti kialakítása e távolság megtartását nem teszi lehetővé, az oldalirányjelzők átvilágított felületének első széle a jármű elejétől 2,50 méternél távolabb nem lehet.
(6) A 42. § (3) bekezdésének a rendelkezése értelemszerűen vonatkozik az irányjelző lámpára is.
(7) Az irányjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy az irányjelzők az egyéb világító és fényjelző berendezésektől függetlenül, egy kapcsolóval és a különböző oldalon lévő lámpák külön-külön, de az azonos oldalon lévők csak együtt legyenek kapcsolhatók. Megengedett az olyan másodlagos elektromos kapcsolás is, amely (a többi feltétel teljesítése mellett) lehetővé teszi, hogy az összes irányjelző lámpa - a jármű meghibásodásának a jelzésére - együtt legyen bekapcsolható. Ez esetben valamennyi irányjelző lámpának azonos fázisban kell villognia.
Kb 15 db-t hoztam már és még senki sem mondta hogy le lötték miatta.
Viszont az enyémért még nem bántanak...
Jó cucc, csak kár, h itthon nem lehet használni. Lehet lelőnek érte...
Kollégák,

K5-K6 GSXR 1000-hez LED-es hátsó lámpa indexel nálam rendelhető. E jelzés a burában..
Ár: 19.700.- Ft
Szállitási idő: 11 munkanap.
Úgy rémlik hála az égnek nem volt olyan nagy a baleset.
Hát igen aki tud az tud!
nem lett változatva,csak egyszerüem könnyebb a moci,és a sok lóerö, ahyogyan a kissebb a termetéhez képest a nyomaték kissebb,abban a tartományba jobb
Akkor is jól megy a srác, és elég erős, h megint motorra ült!
Hmmm...az fasza. Lehet más áttételei voltak a gixxernek? Én is olyan 4000-től húztam kb, mert akkor megy 6-ban 100-al.
nekem ugye busám volt k6
egy k5 gixerrel kellett tartanom az iramot és ott a 3.5 ezer fordulattól mondjuk 6 ig a gixer mindig jobb volt,,nekem egy feszt vissza kellett kapcsolni hogy a buvos 5-6 felett legyen a fordulat..
tehat abban a 3000 fordulatban a gixer volt a nyerö..
Nem akartam sebeket feltépni.