Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem kifejezetten neki címeztem...
figyi én a kulman mikivel (alias mikeboy) szereltetek csepelen van, de sokat kell várni, régebben a Dudás Laci bácsi (Dudás Peti apja) szerelte a mocimat, de ő meg lőrincen van és rá is várni kell...
4 éve. A Hondámban is ez van, meg a GSXR-emben is. Meg a cimbi Hondájába, meg egy másik GSXR-ébe...
frpeter megkapta a kottát.......Hol szerelnek úgy,hogy nem a gatyám rabolják le,és meg is csinálják amit fizetek? A szelepet hozzáértővel szeretném állítatni....
gógliban keress rá, de k5-re mert k4-en még más volt, van egy jó oldal kék a háttere, ott az összes típus le van írva képekkel... majd megpróbálom én is megkeresni...
egy egrus van tatabányán bánhidai lakótelep garázssor mögött
Én is hallottam olcsó NGK-ról,ami nem az igazi.......mi óta teszteled?
Akkor maradok a gyári légszűrőnél ......kiugrik az exup szelep,de biztos vagy a széthúzandó kábel színében? egy másik forrás sárgát mondott
ez egy fasz..... biztos be volt baszva))))
mondtam,és csodálkozva nézett.....fingja sem volt róla,ki az a maci ....30-35 közötti csóka,audi A4....egyről beszélünk?
2 év pályázást bírja eddig.
k2 600 :-)
a k4 1000 fighteremen elől -1 hátul +12 volt...
régen egyszer a k2 600 fighteremen hátúl 72-es kerék volt.. 2 centivel kissebb mint a felni))))))))))))))))))))
a -2 megeszi a láncvezetőt...
a k4 -en a főféket, mivel az alja annak már radiális volt, de a teteje nem...
Analóg csukó kell hozzá.
Azzz...biztos nem áll állandóan 1kerékre...
Az enyémbe sem olvad bele...
Bérczi Janinak asszem -2,+3 van.
A régi gépeden cserélted ki a féket radiálisra?
Matek: Elöl -1 hátul +3 az = 5,8 hátul...
Az már baráti lehetett!
Csak nehogy elolvadjon :D
Lehet sok pénzt is kidobni az ablakon persze...
Én NGK Iridium gyertyát használok, és tudok is itthoni ár feléért szerezni.
matekozzunk kicsit

"(2x2 pár) tehát első szett." 1 pár az 2 darab, 2 pár az 4db, 2x 2pár az 8 darab, az 2 mocira is elég előre.... bár akinek 4 tácsa van elől annak pont elég......
mizsi, gondolom a kipuffogószelepet kidobjátok, ahhoz ki kell majd húzni a fekete/barna csíkos kábelt a motorvezérlő csatijából, motorozz pár száz kilómétert a mocival, és ha úgy érzed, hogy gyengébb lett, akkor menj el a csunderlik csabihoz, vagy az ágóhoz, de ne ilyen sufnituningos fékpad nélkül tákolós gagyizókhoz vidd a mocid, mert az mindig csak pénzkidobás....
ez baromi komolyan hangzik...... gondolom a futóművön is tudtok állítani, ha visz az ember magával kovácsüllőt meg kalapácsot, simán megy a rugó edzés, csak parázs kell hozzá))))))