Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nemvolt vészes ,de igen sajnos átfordult
Meg kell győzni a vevőt.
Írd le h miért nem volt jó. Én kíváncsi vagyok.
Jééé..és mind a 2 esetben a gixer nyert!
Hát elég nagyot sztem ezek a cuccok alapján. Be bal dekni + jobb vészleállító? Akkor az átfordulhatott...
nagyot estél?
Ez is Király Péter ugye? Elég keményet megy...

http://sportmotor.hu/motoros_v...

http://sportmot
or.hu/motoros_v...
Szevasztok!
keresek gsxr 1000 k4 hez farokidomot és segédvázat,
hátsólámpát, bal oldali deknit, első főfékhengert tartály nem kell meg a kar sem , vészleállító konzolt, hátsó fékkart, első sárvédőt.
jafobaby901@citromail.hu
Az hát, mint a hencegés is, h én ilyen vagyok, meg olyan.
Ezért jók az ilyen fórumok is, mert van aki fikáz, meg aki melléáll, és kb meg lehet nézni, h melyik táborban mennyien vannak...
Ez az egymást fikázás szerintem tipikus magyar mentalitás, aki ezt nem képes kinőni, abból hosszú távon sohasem lesz senki. Túl kéne lépni már ezen, mert ebben az információs társadalomban úgyis mindenki megtudja, hogy ki milyen.
Nincs pénzem belövetni ezért itt áll a polcon. Az a rohadt pályázás elvisz mindent. Tán jövőre.
Nem tetted bele az Aquabase féle Rapidbike-ot?
gsxr_pötyi:

Szeretem, mikor ir valaki valamit, aztán fogalma sincs mi a helyzet: Igen, egy héten belül visszakerült a két hayabusa, de miért is?! Hmmm... mert nem volt jó bizonyos beállítás ( nem akarom leirni, hoyg mi) és vissza vitték, hoyg ujra megcsinálják.. ezután ismét nálam kötött ki a két motor.. és még azt is elmondom, hoyg ezek után se lett jó.. megint vissza került, majd ujra hozzám... Ejnye ejnye... látom magya módra a szarkeverés az megy alapból...

Király Peti:
Erre is lenne pár megjegyzésem ide, de nem szeretném a versenyzőt kellemetlen helyzetbe hozni, hiszen mindenkinek meg van a maga kis saját "titka" a motorjával kapcsolatban. Csak azt nem értem, ha ennyire jó a tuningja, miért veszett össze a szerelőjével és miért hivogat másokat..?!

Én mindig azt mondom, hoyg mindenki oda vigye a motorját ahova akarja és akiben maximálisan megbízik. Engem ne különösen érdekel. Ez lehet a Végh Jana, A csunderlik Csaba, a Kalivoda Imi vagy bárki...

De miért az a megoldás, hogy a másikat fikázzák állandóan?!
Lehet félnek valamitől és így védekeznek?! nem tudom... elgondolkodtató...
a gyár a teljesítmény mellett figyelembeveszi a környezetvédelmi előírásokat is... szerintem..
De a gázreakció az elég durva nálam. (Ja még tök széria a gép).
Az enyim is. Kipróbáltam. 30km/h a 6-ik alapjárat és alig berzenkedik ha onnan gyorsítok.
Az én motoromat hálistennek nem kell padon állítgatni, megteszi helyette a motty AFR is. Ha majd lesz időm, akkor letöltöm, hogy milyen injektor térképet állított be magának, azért elég messze van a 3 fordulatszám tartományban adunk neki +5% üzemanyagot történettől. Én nem misztifikálom Ágo-t, csak egyszer voltam nála állíttatni a motort (a többi tuning nem az ő műve), nekem akkor semmi gondom nem volt a munkájával, csak már túlléptem a power commanderen. Akkor annyi volt a feladata, hogy megállapítsa, hogy a hengerfej átalakítástól, vagy az üzemanyag ellátás miatt rángat a motor, kiderült, hogy a Végh Jana féle pados beállításnak köze sem volt a valósághoz, mert bennmaradt a lambda szonda, és ez megzavarta a mérési eredményeket. Erről jut eszembe, ugyanaz a motor (az enyém) Janánál 187 lóerőt produkált keréken, míg Agonál 176 lóerőt mértünk. Ezért mondtam, hogy a régebbi padok elég optimista értékeket mutatnak. Tisztában vagyok vele, hogy Cs. Csaba nem kis név a szakmában,( a tudását még az általad emlegetett talma szerelő is elismeri, "Csunderlik egy Isten a Suzuki tuningolásban" idézet tőle),egy barátomnak is csinált egy K5 1000-et hasonló átalakításokkal mint a tied, de annak a gázreakciója nem hasonlítható össze az enyém simaságával, meg az alsó tartományban sem lehet vele olyan simán gyorsítani mint az enyémmel. Csak annyit, hogy az enyém 6. sebességben 50 ről simán gyorsít, ekkor a fordulatszám 2000 környékén van.
Hmmm...
Király Péter és a Suzuki GSX-R 1000 felállították a Magyar Bajnokságon mért dragbike időrekordot. 2008-ban gyári motorral 9,1 sec/402 m időt futott a tököli gyorsulási versenyen. (Az OB-n első helyezetet elért versenyző legjobb ideje pedig 9,3 sec/402 m volt.) Jelenleg az esztergomi Prop-Tech KFT. segíti Péter motoros pályafutását, de további szponzorokra szeretne szert tenni.
Péter első helyezést ért el a 2009. május 1-én rendezett kunmadarasi gyorsulási versenyen, D 1000+ kategóriában, legyőzve a többéves bajnokokat!
Persze, jöhet mail-ben... oszitrek@gmail.com
És azt is mondta a csaba h több hayabusát vittek oda ago után mert nem ment a motor? ÉN ott voltam épp amikor állította a 2 hayabusát.. rá egy hétre pont csabiéknál voltam amikor szedték ki belőle a power c-t..akkor ez most h van?
Valamennyire hangolható h melyik tartományban szeretnéd a nyomatékot..
Motor élettartam? hm?
Látom figyelsz minden szóra, amit leírtam.
Nem. Csunderlik Csaba mondta. Dehát, ha logikusan belegondolsz, akkor a gyár miért nem azokat a beállításokat alkalmazza, ami a tuti. Vagy egy jóval nagyobb nyitású, nagyobb szögben nyitvalevő vezérműtengely hatására miért csak 8-10 lóerő többlet jelentkezik? és miért esik az alsó fordulati nyomaték és teljesítmény?
De mindenki azt csinál amit akar.. ez csak az én véleményem mindenki oda rakja a pénzét ahova akarja én elértem azt a teljesítmény 1/5-öt áron ennyi