200/60-ra váltás miatt kevésbé virgonc a motorom mint korábban.
Szeretném leáttételezni, előre mindenképp egyel kisebbet, hátra pedig 1v.2foggal nagyobbat.
Szabadon lehet játszani a fogszámokkal vagy valamire figyelni kell?
Jó rég jártam erre.... :( Szükségem lenne 1000 K4-es légszűrőre, lehetőleg minél előbb, mert 1 hetem van hogy kimotorozzam magam, mielőtt megyek vissza dolgozni.
Hol lenne érdemes próbálkozni, ahol készleten is van, és megfizethető az ára is...?
Nem életcél hogy 4ben is felkapja az elejét de azért nem lenne rossz de végülis nem ez a legfontosabb.
Amúgy nem azért akarom vadítani a gépet mert akkora ász vagyok, mert nem vagyok, és az sem érdekel hogy én vagyok-e a leggyorsabb vagy a jobban lapon kanyarodó, egyszerűen az adott pillanat adta érzés az amit vadászok és ezt nekem jelenleg a brutalitás adja meg. Legyen vad legyen lenyűgöző, bassza az elejét dobja a farát
Cápa tengely+fi kombó ajánlata viszont felcsigázott, mert ez az út ebbe az irányba vezet.
Nem a GSX-R az egyetlen dolog, ami ha rángatják feláll, szóval ebből ne csinálj lelkiismereti problémát. Tengelyt viszed, beteszed, ha tetszik megalkuszunk. Én 25-ért vettem őket, ha annyit kapok, az jó nekem. (Ez jó ár, mert ennyiért fokolatlan tengelynek is elmenne, ebbe pedig már a Prop-Tech munkadíja is benne van ). Tudok adni FI-Tunert is, van egy térképem is bele, ami azzal a tengellyel volt írva. Lehet úgy is, hogy áttesszük az én ECU-mat próbából és akkor a gyártási szórást is kiütöttük.
Szeretném leáttételezni, előre mindenképp egyel kisebbet, hátra pedig 1v.2foggal nagyobbat.
Szabadon lehet játszani a fogszámokkal vagy valamire figyelni kell?