Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó!
Több kép és leírás ITT
Nah mar értem miért van az enyémen dupla rugó.
Én írtam egyszer egy ilyennek, hogy küldje csak el nyugodtan, majd ha itt lesz a motor és megnéztem küldöm a lóvét. Amikor hirdettem akkor is bepróbálkoztak, arra is azt mondtam elutalod a pénzt meg a fuvardíjat küldöm a motort. Egyik esetben sem érkezett válasz
Felteszem a régi 125-ös kr106-ot azt nem bírtam megölni, csak műszakira le kellett cserélnem Gondolkodom a 200-as Hátsón is, mert a mostani 190-es túl lett döntve, csak nagyon kicsi a Hely a régi R1-en.
még egy "átverés" http://www.kepesmotor.hu/suzuk...

Írtam neki, a szokásos külföldi, de segít a hazaszállításban, fuvarozó cég stb...
köszi de ne segíts...
Én ilyen kifényesedést az első gumimon (diablo corsa) tavaly vettem észre Kakucson. (tény hogy a gumi oldala se volt még bekopva) Eléggé éreztem hogy mászik kifelé a kanyarban, de ahogy menetenként egyre lejjebb és lejjebb vettem a guminyomást, úgy javult érzetre és tűnt el róla a kifényesedés...
Szerintem elmelegedett az elsőd, nagyon meleg volt ma
Cserélj gumit, vagy fújd fel nitrogénnel. Sokat segit..
Ötletem sincs de a lényeg, hogy nincs nagy baj.
Érdekes.
Szerintem az első gumi miatt kacsázott (ijesztően). Az első fiatal utcai dunlop, a Hátsó régi de egész jól tapadó metzeler racetec.
Amikor kihűlt már megint jól működött a kijáratnál sima aszfalton megint teljes erőből tudtam fékezni. Mindig akkor esek amikor nem slick van fent a motoron. Anyagi kár nem jelentős, kezem kicsit fáj. Ilyen az első:
214
Élőben sem látszik tépődés, óriási kopás, nyomás baj. Minél jobban küldtem neki annál inkább úgy működött, mint egy defektes/Hideg gumi. A Hátulja pont ellenkezőleg. Csak akkor kacsázot eddig így a motorom amikor tapostam a Hátsó féket, de ma nem Használtam.
Remélem én is!köszönöm szépen. A segitseged!
Eleinte nekem is csak ritkán csinálta. Aztán szinte egyik napról
a másikra rendszeressé vált. De igy legalább könnyebb volt
felderíteni az okot. Remélem, hogy neked is csak ennyi
lesz a gond
Köszönöm a vàlaszt! Remélem az a baj! Milyen idöközönként csinàlta a tied? Nekem van hogy nem csinalja napokig! Utanna elkezdi....
Szia! Az oldalsztender erősebb rugót kért
Közepes fordulatszámnál a rezonanciától lenyílt a sztender,
és beiktatta a sztenderkapcsolót. А többiek tanàcsàt megfogadva
lejjebb engedtem a kapcsolót és egy gumicsö darabot is húztam a
sztender bütykére. Atombiztos lett.
Miért az első gumi hibája az ha a motor hátulja kacsázik féktávon?
Milyen gumi ezek amúgy?

Hülyének is nézhetjük egymást, de inkább nézz rá ezekre :
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Yamaha_RD_350_LC_YPVS
63le

RD 350 LC YPVS
1WW 1986-1989
http://de.wikipedia.org/wiki/Yamaha_RD_350_LC
46Kw = 63le

Linkelgessek még, vagy hiszel a szemednek ?
Kis hengermódosítás és 2 kipufogóval ott vagyunk az álmomnál
szia! ugyan ez a hiba jelentkezett nálam is! mi volt a hiba oka? válaszod elöre is köszönöm!
Álmodban esetleg lesz olyan erős 50-60 paci sok pénz és szakértelem árán.

Ma eldobtam a motort Mansell féktávon. Nem értettem miért.
Már előtte két körrel elbaszódott az első gumi a cél utolsó 50 méterén, úgy kacsázott, mintha taposnál a Hátsó féket telibe. Aztán próbáltam a dombtetőn is fékezni, de megint kacsázott, így visszább engedve a féket be akartam fordulni, nem jött össze. 2 barra engedtem le, olyan lett 15 perc után, mint egy defektes gumi, pedig a nyomás megmaradt benne. Nem mentem 2 perc alatti köridőket pedig
Nem hiszem, hogy ez sokkal nehezebb lenne.
Gyari RD full acel es olyan a futomuve, hogy bringara nem tennem fel.
Nyitva 60+lo a blokk... kap egy kis reszelest meg ket franko kipufogot es alulrol nyaldossuk a 75 80at. Kanyarvadaszni tobb mint eleg es megiscsak egy egyedi cucc.
szép a kík motor de így értelmetlen. A régi rd-nek pont az a lényege Hogy könnyű.
Dobd be az RD topikba. Ott versenyeznek ezekkel.
Nekem max. egy kopasz blokk kéne
Ehhez nem kell a sallang, meg forgalmi:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Kívánatos
Pont tudok egy eladót. Cafe racer YamaHa RD350 magyar zöld forgalmis, GSX-R 1000 FÉKKEL.
Nem Szityu, hanem Spinyo
Tudomásul venni és konstatálni a hibát szinte felér egy fél precizitással Kicserélve mikor lesz ?
Most, hogy Sedu megeresztette ezt a 2t témát...
Szityu nick alatt futó ember RD350/R6 hibridjérol nem tudtok valami pontosabb infot ? Neki is gixi 1000 a boss, hátha járt ide.
Ezeken kívul van még neki 1100 tigris, RGV250, RS125, ha így jobban azonosítható
A Petku YT csatornáján nincsenek rajta idomok, az ember galériájában meg 1kép van róla, de az annyit ér mint halottnak a csók
Lenne kérdésem azzal a géppel kapcsolatban nem kevés.
Szotyoláért járkálósnak igen jó lenne egy hasonló