Én írtam egyszer egy ilyennek, hogy küldje csak el nyugodtan, majd ha itt lesz a motor és megnéztem küldöm a lóvét. Amikor hirdettem akkor is bepróbálkoztak, arra is azt mondtam elutalod a pénzt meg a fuvardíjat küldöm a motort. Egyik esetben sem érkezett válasz
Felteszem a régi 125-ös kr106-ot azt nem bírtam megölni, csak műszakira le kellett cserélnem Gondolkodom a 200-as Hátsón is, mert a mostani 190-es túl lett döntve, csak nagyon kicsi a Hely a régi R1-en.
Én ilyen kifényesedést az első gumimon (diablo corsa) tavaly vettem észre Kakucson. (tény hogy a gumi oldala se volt még bekopva) Eléggé éreztem hogy mászik kifelé a kanyarban, de ahogy menetenként egyre lejjebb és lejjebb vettem a guminyomást, úgy javult érzetre és tűnt el róla a kifényesedés...
Szerintem az első gumi miatt kacsázott (ijesztően). Az első fiatal utcai dunlop, a Hátsó régi de egész jól tapadó metzeler racetec.
Amikor kihűlt már megint jól működött a kijáratnál sima aszfalton megint teljes erőből tudtam fékezni. Mindig akkor esek amikor nem slick van fent a motoron. Anyagi kár nem jelentős, kezem kicsit fáj. Ilyen az első: 214
Élőben sem látszik tépődés, óriási kopás, nyomás baj. Minél jobban küldtem neki annál inkább úgy működött, mint egy defektes/Hideg gumi. A Hátulja pont ellenkezőleg. Csak akkor kacsázot eddig így a motorom amikor tapostam a Hátsó féket, de ma nem Használtam.
Eleinte nekem is csak ritkán csinálta. Aztán szinte egyik napról
a másikra rendszeressé vált. De igy legalább könnyebb volt
felderíteni az okot. Remélem, hogy neked is csak ennyi
lesz a gond
Szia! Az oldalsztender erősebb rugót kért
Közepes fordulatszámnál a rezonanciától lenyílt a sztender,
és beiktatta a sztenderkapcsolót. А többiek tanàcsàt megfogadva
lejjebb engedtem a kapcsolót és egy gumicsö darabot is húztam a
sztender bütykére. Atombiztos lett.
Álmodban esetleg lesz olyan erős 50-60 paci sok pénz és szakértelem árán.
Ma eldobtam a motort Mansell féktávon. Nem értettem miért.
Már előtte két körrel elbaszódott az első gumi a cél utolsó 50 méterén, úgy kacsázott, mintha taposnál a Hátsó féket telibe. Aztán próbáltam a dombtetőn is fékezni, de megint kacsázott, így visszább engedve a féket be akartam fordulni, nem jött össze. 2 barra engedtem le, olyan lett 15 perc után, mint egy defektes gumi, pedig a nyomás megmaradt benne. Nem mentem 2 perc alatti köridőket pedig
Nem hiszem, hogy ez sokkal nehezebb lenne.
Gyari RD full acel es olyan a futomuve, hogy bringara nem tennem fel.
Nyitva 60+lo a blokk... kap egy kis reszelest meg ket franko kipufogot es alulrol nyaldossuk a 75 80at. Kanyarvadaszni tobb mint eleg es megiscsak egy egyedi cucc.
Dobd be az RD topikba. Ott versenyeznek ezekkel.
Nekem max. egy kopasz blokk kéne
Ehhez nem kell a sallang, meg forgalmi: http://www.sportmotor.hu/motor...
Kívánatos
Tudomásul venni és konstatálni a hibát szinte felér egy fél precizitással Kicserélve mikor lesz ?
Most, hogy Sedu megeresztette ezt a 2t témát...
Szityu nick alatt futó ember RD350/R6 hibridjérol nem tudtok valami pontosabb infot ? Neki is gixi 1000 a boss, hátha járt ide.
Ezeken kívul van még neki 1100 tigris, RGV250, RS125, ha így jobban azonosítható
A Petku YT csatornáján nincsenek rajta idomok, az ember galériájában meg 1kép van róla, de az annyit ér mint halottnak a csók
Lenne kérdésem azzal a géppel kapcsolatban nem kevés.
Szotyoláért járkálósnak igen jó lenne egy hasonló
Írtam neki, a szokásos külföldi, de segít a hazaszállításban, fuvarozó cég stb...
köszi de ne segíts...
Cserélj gumit, vagy fújd fel nitrogénnel. Sokat segit..
Amikor kihűlt már megint jól működött a kijáratnál sima aszfalton megint teljes erőből tudtam fékezni. Mindig akkor esek amikor nem slick van fent a motoron. Anyagi kár nem jelentős, kezem kicsit fáj. Ilyen az első:
214
Élőben sem látszik tépődés, óriási kopás, nyomás baj. Minél jobban küldtem neki annál inkább úgy működött, mint egy defektes/Hideg gumi. A Hátulja pont ellenkezőleg. Csak akkor kacsázot eddig így a motorom amikor tapostam a Hátsó féket, de ma nem Használtam.
a másikra rendszeressé vált. De igy legalább könnyebb volt
felderíteni az okot. Remélem, hogy neked is csak ennyi
lesz a gond
Közepes fordulatszámnál a rezonanciától lenyílt a sztender,
és beiktatta a sztenderkapcsolót. А többiek tanàcsàt megfogadva
lejjebb engedtem a kapcsolót és egy gumicsö darabot is húztam a
sztender bütykére. Atombiztos lett.
Milyen gumi ezek amúgy?
Hülyének is nézhetjük egymást, de inkább nézz rá ezekre :
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Yamaha_RD_350_LC_YPVS
63le
RD 350 LC YPVS
1WW 1986-1989
http://de.wikipedia.org/wiki/Yamaha_RD_350_LC
46Kw = 63le
Linkelgessek még, vagy hiszel a szemednek ?
Kis hengermódosítás és 2 kipufogóval ott vagyunk az álmomnál
Ma eldobtam a motort Mansell féktávon. Nem értettem miért.
Már előtte két körrel elbaszódott az első gumi a cél utolsó 50 méterén, úgy kacsázott, mintha taposnál a Hátsó féket telibe. Aztán próbáltam a dombtetőn is fékezni, de megint kacsázott, így visszább engedve a féket be akartam fordulni, nem jött össze. 2 barra engedtem le, olyan lett 15 perc után, mint egy defektes gumi, pedig a nyomás megmaradt benne. Nem mentem 2 perc alatti köridőket pedig
Gyari RD full acel es olyan a futomuve, hogy bringara nem tennem fel.
Nyitva 60+lo a blokk... kap egy kis reszelest meg ket franko kipufogot es alulrol nyaldossuk a 75 80at. Kanyarvadaszni tobb mint eleg es megiscsak egy egyedi cucc.
Nekem max. egy kopasz blokk kéne
Ehhez nem kell a sallang, meg forgalmi:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Kívánatos
Most, hogy Sedu megeresztette ezt a 2t témát...
Szityu nick alatt futó ember RD350/R6 hibridjérol nem tudtok valami pontosabb infot ? Neki is gixi 1000 a boss, hátha járt ide.
Ezeken kívul van még neki 1100 tigris, RGV250, RS125, ha így jobban azonosítható
A Petku YT csatornáján nincsenek rajta idomok, az ember galériájában meg 1kép van róla, de az annyit ér mint halottnak a csók
Lenne kérdésem azzal a géppel kapcsolatban nem kevés.
Szotyoláért járkálósnak igen jó lenne egy hasonló