Igen, a pancserek így csinálják...
Akik értenek hozzá, meg úgy, h a hátsó kerék küllői között a lengővilla felett átdugsz egy zártszelvényt, vagy csövet, és már lazíthatod is...
A fékkel nem fogod meg...
Haver vagy asszony ráültet, tapodja a féket.
Közben pedig lehet erőlködni az anyán.
Ha kész a lánckerék csere akkor megnézem ezt az ugratót a 21-esen.
Mondjuk meg mindig nem jöttem rá pontosan hol mondod de majd megtalálom, vagy nézem a km számlálót.
AHol elkezdődik az új szakasz. M3-tól 10km, szépen lágyan dobja fel a motort kellően nagy sebességnél
Elméletileg nem kell légkulcs, csak a kawasaki Z1000-nél szoptam, ott a gyári lánckerék csak targonca szervizben jött le de ott a 3/4-es légkulcs is kevés volt, 2 méteres erőkar kellett, majdnem elszakadt a láncom. Sima jobbos menet.
Azt a részét nagyon betartatnám, hogy aki kezdőnek érzi magát hagyjon 1,5-2 métert a belső íven. Volt olyan állat aki majdnem kitolt a kavicságyra amikor előztem belsőn, mert ugye csigatemponál fontos hogy a pálya legkülsőbb pontjárol a legbelsőre behuzzuk a motort. 11 méter szélesség is kevés volt neki
Eddig a legjobban a metzeler racetec slick k2 jött be. Nem tudom ezek hogy csinálják, de az tapad még ott is ahol a legtöbb utcaival egyhelyben pörgettem a kereket kettőben fene se érte ezt
190/50R17-et váltottam le 195/65R17-re, ez szerintem nagy különbség átmérőben.
Lehet rosszul emlékszem de múltkor számolgattam és átmérőben ez kb 10% difi volt,
17-es gyári kerékről 16-ra 6% különbség,
16-ról 15-re további 7%,
hátul 42-ről 45-re szintén 7% difi,
ha így számolom akkor a lánckerék módosítás miatt kb 20% különbséget értem el ami szintén nagyon sok de ezt ellensúlyozza a gumi 10%-os méretkülönbsége, ez akkor most a gyári adatokhoz képet összesen 10% "rövidítés" az meg szerintem még OK.
Ha lehet ezt így egyáltalán számolni.
A porvédőt vagy mi a tök azt most simogatja de így hogy a hátsó kerék nagyobb szerintem nem lesz gond. Remélem. De ha mégis úgy látnám hogy baj van akkor elöl visszakerül az előző kerék azt ennyi, gummát meg szolidabb méretűt fogok venni.
Neked mekkora gumi van fent a motoron?
És minen évjáratú a gép?
Ahogy számolgattam 200/60 guminál -1,+2 áttétellel vagyok ott mint a gyári áttétellel. Attól csak egy kicsit lesz rövidebb úgymond.
195/65 gumihoz simán kelhet a +3 is mert az egy kicsit magasabb mint a 200/60
Szerintem ekkora mértékű változtatásnál semmire.
Én ugyan beszoptam mert miután elöl felkerült -1fog, ugyan számomra zavaróan sokat kellett feszíteni a láncon de elégedett voltam. Csak nekem is felkerült idén nagyobb gumma és mivel nem akartam elbukni a -1fog által adta jóságot ezért hátra felraktam +3fogat (féltem ha elöl csökkentem akkor már nem fogom tudni a láncot eléggé megfeszíteni és a lengővillát is talán elette volna) így viszont beleért a gumi a lengővillába elöl
Ezért megoldásként elöl még egyel kisebb lánckereket raktam
Most így éppen hogy nem eszi el a lengővillát a lánc és a gumi is elfér. Kb ilyen buktatók lehetnek de szerintem csak én jártam ennyire balekul.
200/60-ra váltás miatt kevésbé virgonc a motorom mint korábban.
Szeretném leáttételezni, előre mindenképp egyel kisebbet, hátra pedig 1v.2foggal nagyobbat.
Szabadon lehet játszani a fogszámokkal vagy valamire figyelni kell?
Akik értenek hozzá, meg úgy, h a hátsó kerék küllői között a lengővilla felett átdugsz egy zártszelvényt, vagy csövet, és már lazíthatod is...
A fékkel nem fogod meg...