Nyilván, de mivel új a vas nem tudom hogy az ereje brutál és csak okosan játsszak a gázzal, vagy nyugodtan kenhetném neki csak rossz gumit választott az előző gazdija...
Vagy x keréknyomással használjam úgy jó lesz...
(igazából az R1 sem volt piskóta de ez valami ördögi masina, mikor 5ösben lenéztem az órára és 299-et mutatott, nem hittel el )
Sziasztok, új vagyok itt, idén szereztem be egy k5-ös ezrest, 2002-es R1-et cseréltem le.
Akinek ilyenje van köztetek mondhatna pár okos dolgot róla.
Egy komolyabb kérdésem is lenne, ez a vas tényleg ilyen beteg hogy állandóan elforgatja a hátsó kereket vagy szar a gumim?
Ágaskodik is, de sajnos az a ritkább. Ezen a fehéres keverékű aszfalton pedig még 4.-ben sem tudok kilőni.
DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER van rajta, jóformán csak közúton használom, néhanapján megyünk csak pályázni.
Cápa, az nem magyarország...
Sztem a Japánok vannak olyan precízek, h tudják, meddig tart a gyártás, és mikor gurul le az utolsó darab a soron.
Ha meg szilveszter után néhány munkahéttel állnak neki dolgozni, akkor nem fog legurulni már K7, mert új anyaggal állnak neki. Tudod, én tizenéve multizok, van némi rálátásom...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_gyorsasagi-8917158
Megint egy példa...
Ez meg aztán 2004-es...
Az emberek az eladhatóság érdekében, minden ökörségre képesek... Vagy tényleg azt hiszi, h ez 2004-es?
Üdv! Egy kis segítséget kérnék. Ha minden igaz nemsokára sikerül eljutnom pályára. Erre a célre raktam félre egy új d212-t. Viszont ez 190/55-ös. Okoz ez gondot pályán, vagy érdemes lenne venni egy pár slick-gumi pályázni és ezt utcán elkoptatni?
Ferikem mi lenne ha nem a busasok mellett allnek teljes mellszelesseggel amugy meg sajnos nehez behozni busaval az abszolut 60 kg sulykulonbseget s a pilota altalaban konyebb sulyat.
de szurkolok Ricsinek is a 3. Helyert
Sziasztok!
Keresnék K2 1000 -hez komplett szívósort!
Természetesen olyan érdekel ami makulátlanul működik .....
Segítségeteket előre is köszönöm
Üdv Jani.
Te csibész Balázs, most látom minek nevezted Kunmadarason a D1000-ben induló 1000-eseket! Csak nehogy meglepetést okozzon a kis girnyó 1000-es, néhány hatalmas Hayabusának! Tudod már tavaly is okozott, és idén sem lett gyengébb!
Balázs, ez ezért elég foghíjas, és szinte minden évnél kimaradt 1 szín kombináció, és 2004-nél nem is jól van, belekerült egy k3 is, és ráadásul, k8-nál meg állt!
Nekem a 2003-as szériával (ami az utolsó széria is) minden tekintetben megegyező ZX-9R.em volt. A forgalmiban a gyártási évhez 2004 volt beírva (igen, 2004, amikor már a ZX-10 volt az új típus). Ez eddig holtbiztos. További, hogy emlékem szerint lekérdeztem Óbudán a márkakereskedésben és emlékem szerint 2004-et mondtak gyártási évnek. Legalábbis nem rémlik, hogy vitatható tény előkerült volna. Ezt csak mint példa mondom.
Szerintem lehetséges, hogy egy K7 típusú GSX-R (tehát a 2007es szériával minden tekintetben megegyező példány) a futószalagról 2008-ban gördüljön le. Ez csak akkor nem lenne lehetséges, ha a két típus közötti eltéréseket megvalósító változtatásokat (mint pl. más fényezés) szilveszter éjszakáján, a pezsgő durrogtatással egy menetben eszközölik. De amennyiben ezt nem teszik és mégis csak néhány munkahét után kezdik el gyártani az új változatnak megfelelő példányokat akkor végül is egy K7-es változat lejöhet a szalagról 2008-ban. Szerintem.
Ennek persze az a feltétele, hogy a K kódokat a változatra értsük. (Én mindig is így értettem.) Ha a K kód azt jelzi, hogy a legyártás napja a melyik naptári évébe esik, akkor 2008-as csakis K8 lehet. Mielőtt egymásnak estek előbb egyezzetek meg az értelmezésben.
Vagy x keréknyomással használjam úgy jó lesz...
(igazából az R1 sem volt piskóta de ez valami ördögi masina, mikor 5ösben lenéztem az órára és 299-et mutatott, nem hittel el )