Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyilván, de mivel új a vas nem tudom hogy az ereje brutál és csak okosan játsszak a gázzal, vagy nyugodtan kenhetném neki csak rossz gumit választott az előző gazdija...
Vagy x keréknyomással használjam úgy jó lesz...

(igazából az R1 sem volt piskóta de ez valami ördögi masina, mikor 5ösben lenéztem az órára és 299-et mutatott, nem hittel el )
Hát ha elforog a kerék de nem egykerekezik akkor nyilván kevés a tapadás.
Sziasztok, új vagyok itt, idén szereztem be egy k5-ös ezrest, 2002-es R1-et cseréltem le.
Akinek ilyenje van köztetek mondhatna pár okos dolgot róla.

Egy komolyabb kérdésem is lenne, ez a vas tényleg ilyen beteg hogy állandóan elforgatja a hátsó kereket vagy szar a gumim?
Ágaskodik is, de sajnos az a ritkább. Ezen a fehéres keverékű aszfalton pedig még 4.-ben sem tudok kilőni.

DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER van rajta, jóformán csak közúton használom, néhanapján megyünk csak pályázni.
Hi Miri
A D212-vel nem lesz semmi bajod. 2-3 kört menj vele, ameddig bemelegszik, aztán mehet a teli gáz...
Szia Jani,
Mi az a szívósor? Bp-en Ócsa felől bevezető úton van olyan, h szívósor, de motoron nincs...
Erre is azt tudom válaszolni, h jól átbasztak a márkakereskedésben, és nem értettek ahhoz amit csináltak. Mint azt sok helyen tapasztaljuk...
Cápa, az nem magyarország...
Sztem a Japánok vannak olyan precízek, h tudják, meddig tart a gyártás, és mikor gurul le az utolsó darab a soron.
Ha meg szilveszter után néhány munkahéttel állnak neki dolgozni, akkor nem fog legurulni már K7, mert új anyaggal állnak neki. Tudod, én tizenéve multizok, van némi rálátásom...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_gyorsasagi-8917158
Megint egy példa...
Ez meg aztán 2004-es...
Az emberek az eladhatóság érdekében, minden ökörségre képesek... Vagy tényleg azt hiszi, h ez 2004-es?
Üdv! Egy kis segítséget kérnék. Ha minden igaz nemsokára sikerül eljutnom pályára. Erre a célre raktam félre egy új d212-t. Viszont ez 190/55-ös. Okoz ez gondot pályán, vagy érdemes lenne venni egy pár slick-gumi pályázni és ezt utcán elkoptatni?
De az már nagyon sokszor be bizonyosodott, EGY VERSENYEN BÁRMI LEHET!
Én a girnyó 1000-re gondoltam, de én az 1-2 helyre voksolok!
Ferikem mi lenne ha nem a busasok mellett allnek teljes mellszelesseggel amugy meg sajnos nehez behozni busaval az abszolut 60 kg sulykulonbseget s a pilota altalaban konyebb sulyat.
de szurkolok Ricsinek is a 3. Helyert
Sziasztok!
Keresnék K2 1000 -hez komplett szívósort!
Természetesen olyan érdekel ami makulátlanul működik .....
Segítségeteket előre is köszönöm
Üdv Jani.
Te csibész Balázs, most látom minek nevezted Kunmadarason a D1000-ben induló 1000-eseket! Csak nehogy meglepetést okozzon a kis girnyó 1000-es, néhány hatalmas Hayabusának! Tudod már tavaly is okozott, és idén sem lett gyengébb!
Nos akkor egy lehetosegunk maradt.. nekunk kell megszerkeszteni egy valos adatokkal egy gsxr archiv oldalt..
Balázs, ez ezért elég foghíjas, és szinte minden évnél kimaradt 1 szín kombináció, és 2004-nél nem is jól van, belekerült egy k3 is, és ráadásul, k8-nál meg állt!
Eladó köridőmérő:
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
http://www.suzukicycles.org/GS...
hatha a muszaki adatok is kellenek
De még ha valaki szeretne tudni bármit meg jelenésüktől (2001) mostanáig (2015) bármelyik évjáratban fejből felsorolom milyen színben jöttek ki!
K8 1000-esek!
Ha már ennyire belemerültünk ebbe a témába! k7 1000-esek!
Arról nem is beszélve, hogy csomó helyen a ZX-10R 2003-as típusként van említve.
Nekem a 2003-as szériával (ami az utolsó széria is) minden tekintetben megegyező ZX-9R.em volt. A forgalmiban a gyártási évhez 2004 volt beírva (igen, 2004, amikor már a ZX-10 volt az új típus). Ez eddig holtbiztos. További, hogy emlékem szerint lekérdeztem Óbudán a márkakereskedésben és emlékem szerint 2004-et mondtak gyártási évnek. Legalábbis nem rémlik, hogy vitatható tény előkerült volna. Ezt csak mint példa mondom.
Azért is mondom az enyémet k7-nek hiába a gyártási évnek 2008 van írva ez nem k8 de sokan nem értik meg.
Szerintem lehetséges, hogy egy K7 típusú GSX-R (tehát a 2007es szériával minden tekintetben megegyező példány) a futószalagról 2008-ban gördüljön le. Ez csak akkor nem lenne lehetséges, ha a két típus közötti eltéréseket megvalósító változtatásokat (mint pl. más fényezés) szilveszter éjszakáján, a pezsgő durrogtatással egy menetben eszközölik. De amennyiben ezt nem teszik és mégis csak néhány munkahét után kezdik el gyártani az új változatnak megfelelő példányokat akkor végül is egy K7-es változat lejöhet a szalagról 2008-ban. Szerintem.

Ennek persze az a feltétele, hogy a K kódokat a változatra értsük. (Én mindig is így értettem.) Ha a K kód azt jelzi, hogy a legyártás napja a melyik naptári évébe esik, akkor 2008-as csakis K8 lehet. Mielőtt egymásnak estek előbb egyezzetek meg az értelmezésben.