Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk azt mindenképpen figyelembe kell venni, amit Sedu írt (én hajlamos vagyok megfeledkezni róla): Vannak a mi motorunknál fordulékonyabbak is, azoknál mást jelent a gumi-vetemedés. El tudom, képzelni, hogy az S1000RR, vagy a hangyafejű CBR lesz...rja, hogy kitámaszt a gumi, az ugyanúgy stabil és fordulékony. Jó annak, akinek van olyan. Nálunk egyértelműen az van, amit írtam. Ha leengeded szar lesz a motor. Nem dől, kovályog és gázon elradíroz, beszitál. Pályán a tükör simán ezzel együtt is lehet, hogy jobb a tapadás. De utcán ez igen kockázatos.

A slick meg egyszerű téma: Az utca nem versenypálya. Azonban aki mégis annak használja az legalább tegyen fel pályagumit, ne legyen hülye.
Gáz buziság Nem tudom mit fújnak a gumisnál, én nitrogénnel már próbáltam, a nyomás valóban kevésbé ingadozik vele és valamiért nem is melegedett annyira a gumi mint levegővel valamint lassabban is kopott . Nitrogént főleg endurance-on használnak pont ezek miatt.
Még annyi jutott az eszembe ha ennyire fontos a megfelelő guminyomás (valóban fontos) akkor miért nem használják többen ezt a gáz buziságot a gumiban ami a hideg-meleg gumi nyomás változást hivatott kiküszöbölni?
Tavaly nyárig én is slick ellenes voltam utcára. Aztán mentem olyannal utcán aki előttem ment slickel és mikor én már bőven csúsztam az utcai gumimmal Ő még döntött egy kicsit a motoron, húzta neki és távolodott tőlem. Egyszerre indultunk ezért esélye sem volt jobban felmelegedni mint nekem és ugyan olyan motorral voltunk. Ez akkor nem is tudatosult bennem de mostanra az a véleményem hogy ennyit arról hogy szar a slick utcán, nem rossz az csak ne legyél hülye.

Talán mintha Brian-tól is olvastam volna olyat (ha már szóba került a neve) hogy a d212gp pro = kr108 , csak az előbbit gyárilag mintázzák és kap e jelet de valójában ugyan az a kettő, na ez végképp ledöntötte bennem a slick gátat, pedig kaptam olyan mailt amiben segítőkészen tanácsolták hogy felejtsem el utcán de csak szereztem egyet.

De visszatérve az eredeti gondolatomra ha már agysebészi szinten téma a guminyomás (igaz pályán való motorozás miatt jött szóba de én inkább vallom Cápa nézeteit) az olvasottak alapján azt gondolom hogy utcán meleg guminál 2-2.2 körül lehet ideális nekem a KR108 hátsó gummában a nyomás. Persze lehet hogy kurvára el vagyok tévedve de azért kíváncsi voltam/vagyok a véleményetekre. Azért azt még tudni kell hozzá hogy esőgyanús időben a motor közelébe nem megyek és baromira fázós vagyok szinte kizárólag csak melegben motorozok és utas nélkül.
Melegen elől 2.3 hátul 1.9, hideg ez kb: 1.9-2.0 és 1.5-1.6.
Mennyi az annyi?
Direkt kicseszésből választottad a qualifiert?
Azontúl hogy nem tartos még csúszik is.
Gyári gumi egy nem túl erős nakeden és még ott se jó.
Bocsi, elöl supercorsa sc1 van, hátulra kérdezem. És csak azért mert nagyon belefolytatok a guminyomástémába.
En iden mgjavultam. Hallgattam eleget h a mintas palyagumival, plane a vagott slick-kel jobb esetben csak a mi naprendszerunk semmisul meg, halal, kolera, mindennekvege. Nosza vettem a telen egy szett Qualifier 2-t es kispolgarian elegult mosollyal vartam a tavaszt. Na, a rettttenetes palyagumikkal pici melegites utan szaraz tiszta aszfalton soha nem csuszta meg, bezzeg ennek a hatulja folyton megcsuszik. Kezdem megtalalni benne a poent, de azert na, ennyit a mi mukodik, mi nem kerdesrol.
A KR108 a hatso ha jol emlekeszem. Abba 1.8-2.2 koze tennek (illetve tettem a mintas tesojaba) hidegen sok dologtol fuggoen. Pl mennyire melegited meg, mennyire katyus az ut amin kozoekedsz stb.

De persze jobban teszed ha Brian-t kerdezed a gumis topic-ban, vagy "kovesse a gyarto gepkonyvi eloirasait!" ;)
Teljesen nyugodt vagyok.
Leginkább ne használj slicket utcán.
De ha még is hidegen elöl 2,2, hátul 1,6-ot raknék bele.
Félve kérdezem meg ezek után,
milyen nyomással használjam utcán a KR108-at?
keréken
nyugi nem az enyém...
Kereken vagy keréken?
Tudok egy kereken 192 le-s gikszer 1000 k5-öst. Mondjuk az nem eladó...
Mindegy csak kaparjon. Mondjuk ezt ezek szerint jól felfújt Ntec gumival is el lehet érni.
Igen.
Fél karját adná 164Le-ért.
De azért dobálózol a kérdésekkel felelősség nélkül.
Én meg nem olvastam vissza.
Világosan leírtam, miért szedtem szét. Folyt az olaj az egyik szimeringnél.
De most tényleg.............minek szeded szét..............nemmindegy hogy 163,98 vagy 173,67 lóerő?

Vagy csak megint bekrepált?
Vehhehhe.
Ha jó idő lesz én megyek.