Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


ennyi.
teló+komi=elkèsel
Na ma is okosabb lettem. :) Reméljük ilyen nem lesz, nem olcsó az első lámpa. :) Köszönöm a segítséget, ha még eszembe jut valami úgyis írok. Jó éjszakát!
Tanács: 1re csak annyit amit biztosan tudsz, de szvsz nem baj az ha tisztában vagy azzal mi van a hátad megett. Mèg a nagy magányoskodásban meg az ívek keresgèlèsèben rácsuksz/rálapolsz/lezavarsz/kizavarsz valakit.
Nem kell fosni, de eleinte nem hiszem, hogy betonbiztos íveken ès kiszámíthatóan csalinkáznál. Láttunk már nem egy olyat, hogy a rookie kiszámíthatatlan irányváltása miatt lett bukfenc
Lámpa: Ha odavered, akkor ne szóródjon szèt a pályán
Én is azt tenném.
Igen, Ők szerintem tudnak ebben segíteni.
Azért, h ha földhöz vered a gépet ne legyen minden tiszta üvegszilánk.
Gumi téma: Én elsőnek sima nyomással próbálnám a helyedben, ahogy az utcán már megszoktad, gumimelegítéshez az első pár körben a kanyarkigyorsításokat szoktam meghúzni. Hogyha van kicsi időd, próbáld megjegyezni, h a kanyarok hogyan követik egymást(jobb-bal). Tükröt azért nem nézzük, mert a hátad mögötti motorosokat nem kell "elengedni". Én szoktam azt is, h keresek egy hozzám hasonlóan kóválygó emberkét, és avval vonatozok. Kanyaroknál figyelj a honnan fordulsz hova dologra.
Hát akkor szerintem marad a behajtott tükör és majd később rendelek 10$ért valami kínait. Az x-bikenál rendeltem k5 1000-re, akkor majd náluk utána érdeklődöm tudnak e adni. Még valami tanács pályára? A lámpát miért szokták leragasztani?
Nem kell leszedni, elég ha behajtod.
Ezt vedd meg. Ez a legolcsóbb. Itthon én is csak 10-12 ért találtam.
http://www.ebay.de/itm/Spiegel...
Igen, láttam, de az ABM fékcső volt(a régi Hondámon). Ahhoz kaptam TÜV papírt. Kéne tudni a típusát, és akkor lehet, h le lehet tölteni a netről a bizonyítványát. Fel szokták tölteni a gyártók.
a tükröt leszedem addig. Oszi te úgyis tudsz mindent.... Hol lehet beszerezni pl ilyen tükör helyére csavarozható kis lapot? Ebayen néztem de azok egy másfél hónap alatt érnek ide. Amit itthon láttam az pedig kb egy 10-es volt. Annyit nekem nem ér. Illetve van goodridge fém fékcsövem, de ha később német rendszámot kapna a motor akkor kellene tüv papiros a műszaki vizsgára. ilyet láttál vagy csináltál :) már?
Egy jó tanács, h úgy menj, h motorral érkezel, és avval is akarsz hazamenni, ez a fejedben legyen. Nem kell elsőnek Rossiskodni. Tükröt nem nézünk!
Elsőből nem árt, ha jó.
Hátul jobban tetszett nekem is a 200 mint a 190, de avval is jól lehet fordulni. Pályán nem lesz gondod vele.
Akkor most kicsit megnyugodtam, konkrétan pomázon forgatta nekem is 4-ben, tovább nem váltogattam.
De a tapasztalat jelenleg az, ha simának látszik az aszfalt vagy fényesnek vagy nem is tudom hogy mondjam ott forog. A fehéres az meg egyenesen vicc.
Viszont a rendes rücsis aszfalton tol olyat hogy a fejem leszakad.

4.ben mentem 240-et, gáz vissza, húztam az 5öst és maxi gázra már emelte is
Nekem is volt régen K4 1000-en -1+3 és roppant jó volt vele bohóckodni,de az volt benne a baj,hogy egy jóízű kigyorsítást nem lehetett vele csinálni. Most a gyári áttételre esküszöm
Akkor is feltételezed, hogy a típusváltás pontosan évforduló tájára esik. Én meg azt mondom, hogy ez lehet, máshogy is. Elvileg.
Enyém -1+3-al 4.-ben gázra feljön kerékre (előre tolt kormánnyal, emelt lábtartóval 200-as magas gumival - ez is mind számít). Óra szerinti 190-nél adok stiftet és mire feltápászkodik 240-et mutat és a 4. üvegen forog, elváltom. Ezzel a konfiggal a Sportmaxot 3.-4.-ben eltekeri ha egy kicsit is eltér az aszfalt az ideálistól. A fehér aszfalton 6.-ban is elforgatja. Pomázon tiszta vicc.
pannonia ring lesz, és ez az első pályázásom úgyhogy a köridő nem cél, csak az élvezetes motorozás. kb. 7 év kellet hogy eljussak végre pályára és nem akarom egy rossz helyről rendelt használt gumi vagy egy elfogyott fékbetét elbassza a napom. Viszont mivel minden második évben összetöröm magam, ezért nincs kizárva, hogy saját hibámból lesz hamar vége a mókának.
Akkor valamit nagyon tud az a motor,mert az enyém is föláll 4-ben 240-él kerékre,de elég sokat költöttem már rá,h menjen,meg azért ott már nem olyan könnyen lehet felrántani. De ha neked gázra emeli magát 240-él akkor tényleg megfogtad az isten lábát. (a gumit meg dobd le róla)
Röviden összefoglaltad a különbséget a GSX-R1000 és az R1 között. Köszi!
Ha 240nèl gázra kerèkre veri magát az 2okból lehet.
1, az nem 240, azaz úgy le van áttètelezve mint a pinty
2, olyan tuning van benne, hogy az isten lábát fogtad meg a vètellel
Valamièrt nekem az egyes pont a reálisabb
Gumi szar motor jó
Qualifier-t próbáld ki úgy, hogy leengeded hidegen 2.1-2.2-re hátul.

A D212 príma választás pályázni, viszont annak meg pályán 1.5 körül kell lennie (hátul) melegen.
Hát ha éppen 1:55-öt akarsz menni akkor vegyél 195/65-ös slicket vagy 200/55-ös mintás Dunlopot. De ha ez az idő csak 42 fokos lázálomban kerül elő akkor jó lesz a 190/50 is.
Azt én nem tudom hogy megy. Te erősnek érzed. Lehet gyári az áttétel. Lehet le van rövidítve. 5-be gyárilag is megy 299-et.
Nézd meg milyen lánckerekek vannak rajta.
Fogalmam sincs. Nem mehetne így gyári áttéttel?

Viszont ha meg megváltoztatták hogy van benne akkora erő hogy 240nél is kiálljon kerékre?
Hali!

Nem gáz hogy nem 200/55? nem lesz nagyon "lapos" a 6"-os felnin? mert gondolom a 600akra is ezt rakják. Lehet akkor veszek hozzá egy új elsőt, mert az ebayen most elég jó áron láttam párat.
Gyári az áttétel?
20 Le-vel erősebb. Nyomaték kb. ugyan annyi abban a 02-es R1 nagyon jó.