Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk ebben vitathatatlanul van részigazság. Ahhoz, hogy fogjon nyomni is kell. Én nyomom.
Te ezt honnan tudhatnád? Hát az első gumid bal oldalát is szarrá koptatod!
Na akkor most megmondom a tutit...
4 évet jártam vágott slickel utcán, a pályához képest hidegen 3 tizedet raktam bele előre és hátra is. Pályán elől bármelyik guminál 2 bar, hátra az ntec-es dunlopot kivéve 1,6-1,7 bar. Ntec Dunlop 1,2-1,3 hidegen pályára ennél a guminál 1,7-1,9 bar hidegen utcára.
Utcára vagy mintás versenygumi előre lágy, hátra kemény, vagy vágott slick ugyan ilyen formációban.
Kb. ennyit kell tudni, és nem kell túlmisztifikálni sztem...
Nem. A 90% hülye és nem is kérdez. A kérdezők egy része meg nem veszi arra se a fáradtságot, hogy beírjon a google-ba 3 szót.
Aki ezt magára veszi az meg hülye.
egyetertek kispok
Értem én, mindenki hülye és hülye kérdéseket tesz fel ahelyett hogy olyan okosan született volna mint egyesek.
Én is utálom az embereket mert az "emberek barmok", és hát a motoros is ember
De azért legalább itt adjuk meg egymásnak a tiszteletet és a lehetőséget

Direkt név nélkül és bocs hogy kicsit off, lehet csak én vagyok érzékeny ezért jött ki belőlem
Sok egykerék öli a motort. A kopott első fékbetétem a 3.ik szezonját kezdi. Hátsót sose cseréltem, pedig legalább 10x annyi motorom volt, mint neked.
A zx9-en csak azért cserélgettem a betéteket, Hátha az egyik fog is, de nem
9-es topik 120667-hsz-től...
Na, mentem.
Van fasza betonkemény gumim, amivel sokat mehetsz és nem kopik, cserébe nem is tapad, de legalább vicces vele motorozni...
User error.
Most mazsolázok, még pár adat:
Goldfren S33 fékbetét szett hátul 6700, elől 7800km-t bírt.
Tsubaki 530 ORMS lánc most fingott ki, 17000km-t bírt.
Valahogy nem jönnek össze azok a futásteljesítmények, amiről beszélgetni szoktak. Mi lehet a baj?
Akkor jól értettem, de adtam egy esélyt, hátha elb...tad a menetet azon is.
Hát nem is az élettartammal volt gond. Az, meg a Dunlop sportmax is csak szezonvégi "bármitcsaknevágottszlikket" falevél kaparónak került fel. A Dunlop ráadásul igen jó mintamélységgel is bírt. Csak éppen semmit nem bírt az sem, tekintettel arra, hogy miközben ezt a 2100 mért km.-t megtette a motor közben csak 1600-t ment előre.

Neked, mert annyit szeded ki azt a hátsó kereket...
A sportattack egész jól birta.
Csak ennyit arról melyik bír ki 4000-et. A vadonat új.
Anyát Neked, vagy nekem?
Ott vannak a buzi méretű gumijaid...
Lassan szerezhetek hátsó tengely anyát ahogy látom...
Részéletek a GSX-R1000.xlsx nevű dokumentumból ami egy alfa szintű titkosítással ellátott vikilíksz irat. Vastagon szedve a hátsó gumák.
Szétszedett blokkal!
De nehogy feltöltsd ide, mert lehurrognak érte, h milyen állat vagy, h tiltatod...
Bp-debrecen oda vissza zx9-en teli gázon és mentem cserélni a d209-et. Mondjuk nekem extra motorom volt, mert 310-ig volt skálázva az órája
Touché!
Talán a kulcsot elforgatom. Meg csinálok egy körbejáróstiltós videót.