Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rohadt lehúzós cigány banda. Most helyeztettem forgalomba a K9-et és 270-ezret tettek zsebbe a szemétládák...
K5 vs K7
Valamit elírtál most írattam át 1000 k7-et csak a vagyonszerzési illeték 100 ezer volt.
K3-K4 nél akkutartò sárvèdő van törve általában..
Átírási költség kalkulátor 2015
A jármű kora: 10 év
A jármű teljesítménye: 130 kw
A jármű lökettérfogata: 999 cm3
A gépjármű fajtája: motorkerékpár

Vagyonszerzési illeték: 84500 Ft
Új forgalmi engedély: 6000 Ft
Törzskönyv: 6000 Ft
Eredetvizsga: 17000 Ft
Összesen fizetendő: 113500 Ft

Ehhez még hozzáadod a kb 1,4M vételárat, meg a biztosítást ami függ a bonusodtól. Nem tudom miben vagy, nekem B08 és 7700 Ft a k8-ra egy évre. Neten találsz kalkulátort, ahogy súlyadó jajj bocsánat teljesítményadó kalkulátort is. Összeadod szépen és meglátod mennyi az annyi
Sziasztok! Más fórumon ill közösségbe is írtam már de kezdenek kicsit ellentmondásosak lenni az infók. Ha van valaki aki veszi a fáradságot akkor megköszönném ha pár szóban írna egy 2005-ös gsxr1000 általános költségeiről. Gondolok arra, hogy megvétel+átírás stb után kinek mennyibe kerül a fenntartás a kötelezőket nézve. Adó biztosítás meg minden ami lényeges lehet. Biztosításánál örülnék ha a partner nevét is megtudhatnám, h hol érdemes. Normális adatokra gondolok nem arra h kit mennyire büntettek gyorshajtásért és kinek mennyi gumi milyen áron fogy szezononként hisz ez személyre szabott :D Köszi előre is!
Nálatok tele van bukkanóval, állandóan az égről kell levakarni a motort. Elkél oda az erősebb rugó! Vigyázz Magadra!
Én is erősebb rugót tettem, úgy néz ki jó lesz, ma kurvajót
motoroztam és nem jött elő a hiba
Én tettem erősebb rugót a sztenderhez, a nyomópöcökre meg ráhúztam egy masszív gumicső darabot, így kb. fél centivel jobban benyomja ugyanabban a helyzetben, mint gumicső nélkül. Azóta még nem volt baj az ugratókon se.
KÖSZI A TANÁCSOKAT
Gyorsan meg is találtad. Picit lehet állítani a kapcsolón úgy emlékszek.
Hi,
Nincs típushiba. Ne legyen szétütve, ennyi.
Sztender kapcsolót a múltkoriban kötöttem vissza, mert
nem volt bekötve és tényleg az vot a hiba Állványra
feltéve 4-5000 között csak 6.ban pont olyan rezonancia van, hogy
a sztender "magától" lenyilik egy picit, alatta, fölötte visszazáródik
Ég a pofámról a bőr, hogy ilyen banális f@szságra nem jöttem pprá magamtól
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Nem ismerek K4 típushibát.
Akku sarut és a sztender kapcsolót nézd meg, de utóbbit ne kösd ki!
Egyszerű a történet. Olyat kell keresni aminek nem 80-ezerről van 20-ra visszatekerve az órája,plusz nem zúzták szét minden darabját a pályán és akkor egy jó K4-el semmi baj sem lesz. A világból ki fogsz vele motorozni,csak azzal kell küzdeni,hogy lent maradjon az eleje,mert ha nem akarod még akkor is ágaskodik :)))
Szevasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Most jutottam el oda h lecseréljem a motoromat. K-4 körüli gixxereket nézegettem. Mire figyeljek oda? Típushiba? esetleg egy két tanáccsal elláthatnátok. A válaszokat köszönöm előre is
A vezertengely jeladot mar lehuzhatod menet kozben nem all le. Viszont a fotengely jelado es az ehhez tartozo csatlakozasok miatt igen. Vagy a sztender kapcsolo ami meg beleszol. Uzemanyag nyomas megint nem lehet mert akkor nem megy el a fordulatszammero.
Sziasztok! Újabb hülye hiba a k3-mal . 4 és 5 ezer fordulat között menet közben egyszerűen leáll 3-4-5 másodpercre. Ha hirtelen odahúzom neki, vagy belekuplungolok, akkor áthúzza és 12-ig meg sem áll. Szóval az utazótempóm vagy 80, vagy 200 lett, izlés szerint. Abban a pár másodpercben, amikor jelentkezik a hiba, nem működik a fordulatszámmérő, minden más a műszerfalon viszont igen Üresben nem csinálja. Vezérműtengely jeladóra tippelek, de nem vagyok benne biztos, hogy a fordulatszámmérő onnan kapja a jelet, de ha jól tudom, ez a jel az ECM-en is áthalad. Van valakinek ötlete?
Aha most már ezt is tudom és az előttem kérdező is oda még amit lehagytam,elöre egyel kisebb lánckerék meg egy pár jó gumi,4éve én is vágott slicket használok.nagyon szeretem,jobban oda kell rá figyelni ahogy írták is,eső és ha hidegebb az idő.amúgy jó időben- és 35fokban se volt vele gondom felfoghatatlan tapadás + önbizalom is pirelli diablo superbike es a continentalrol van tapasztalat,mindkettő jó volt,de ez közúti tapasztalat
Neked azért nem jelzett mert a barna szál a csatlakozóból ki lett kötve.
Szia.nem kell semmit állítanod,leveszed-felteszed,összerakod kész.Az exup, hogy ezen hol van most nincs előttem,de azt is kikötöd,jobb kézzel bal vál felett aztán az fertig.Szerintem hibát nem fog jelezni, k6 nem jelzett.Mentem k7 -el is, a 3mód kapcsolót el kell döntened menyire kell?! mivel egy nyitott rendszered lesz így,szerintem sportlégszűrő+pc ajánlott(pénzben nem jelentős,élmény faktor magas),padon beállítva-nem pöcsöm öccse szerelővel,álló motorral,laptopról nagyjából érzése hanem rendes helyen. Szerintem egy jó beállított első-hátsó telóval maximálisan elegendő tuning/optimalizálás közútra. jó munkát
Sziasztok tanácsot szeretnék kérni: van egy k 7-em dupla bodis van rajta, de a katalizátor még rajta van, rá szeretném tenni az y-ját. simán rátehetem-e? nem kell állítanom semmit? köszönöm!

Megmondtuk...