Hát igen ahogy a többiek is mondták az rengeteg. Meg is van csúszkálás oka. Pályáról lejőve elöl max. 2,3 legyen (ez hidegen 2,0). Hátul max. de tényleg max 1,8! Inkább 1,6. Az hidegen 1,2-1,4 attól függ milyen tempót mész.
Ez drága hiba lett volna. Na mindegy megúsztad majd legközelebb okosabb leszel.
Egyébként vagy 5-6 éve éve a Brian Dunlop Qualifire-el (asszem) ment 1:59-et. Az is utcai sport gumi.
Legközelebb érdemes utánanézni hogy amilyen gumid fenn van milyen nyomást kíván.
Sportsmart pálya használat hátul 1.6.
Olcsóbb 2 perc alatt utánanézni a neten mint összelapátolni a motort a gumifalból
Nem vagyok szakerto, de ugy remlik, a SportSmart is Ntec-es gumi. Ez alapjan jo alaposan le lehet (kell?) engendi palyara mint a D211/212 nagytesokat. Marpedig ha esetleg hidegen lotted be 2.2-re, akkor az felmehett 2.7-re is. Az meg mar bo 1 Barral tobb mint amit a D21x-ben szokas hagyni.
Sziasztok ezredes betyarok,
Elnezest hogy ide irok de ugylatom ez sokkal porgosebb topic mint a 600-as, egy rendkivul lelikiismeretes es korrekt szerviz kellene nekem Budapesten mert ugynezki megkotlott a valtom a 2003-as 600-asomban.
2-esben ha odacsavarintom neki akkor 8ezer felett atugrik valami a valtoban, csattan es rant a motor, sebesseget nem dobja ki. Persze ha eroltetem akkor tobbszor csinalja.
Ugylatom nem ritka hiba sajnos mert pl. gixxer.com-on kiemelt topicja van ennek a valtohibanak 600 es 750-nel, ott azt irjak hogy leptetovilla+2-es es 6-os fogaskerekpar csere :(
Nem feltétlen. Ismerek pár embert aki 2:20-2:10 között kinyírta a féket (fém fékcső, RBF660 amit el tudsz képzelni) majd ahogy begyorsult szépen elmúltak a problémák.
Nem fékezett olyan hosszan. A gyors ember keményebben fékez de nem olyan hosszan és sokszor kevesebb helyen.
Pl. uszoda, sikán után, célrará előtt nem muszáj fékezni.
Na megvolt az első pályanap az új masinával.
Nem volt rossz, de jobbra számítottam köridő tekintetében. Valószínűleg az volt a baj, hogy ez a gumi ami rajta van nem oda való, kigyorsításokon sokszor elforgott a hátulja, 2x majdnem el is firkáltam... A másik, hogy nem igazán találtam a helyem rajta a jobbosokban és abból van sokkal több a Hringen, a balosokra egész jól ráéreztem (szerintem). 3. hogy kb ugyanott kezdtem fékezni, ahol a k2vel, de ezen sokkal jobb a fék és túl hamar lassultam le
Pozitív, hogy ugyan úgy éreztem bentebb jött a nyomáspont, de így is le tudtam lassulni (érdekes).
A csúszókuplung nagy találmány, nem pattogott be a hátulja, mikor visszatoltam 3 fokozatot.
Elsőnek megfelel, még amúgy sem motoroztam vele valami sokat. Kellőképpen kifáradtam, következőre kerítek valami normális gumit.
Béke
Ez drága hiba lett volna. Na mindegy megúsztad majd legközelebb okosabb leszel.
Egyébként vagy 5-6 éve éve a Brian Dunlop Qualifire-el (asszem) ment 1:59-et. Az is utcai sport gumi.