Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen ahogy a többiek is mondták az rengeteg. Meg is van csúszkálás oka. Pályáról lejőve elöl max. 2,3 legyen (ez hidegen 2,0). Hátul max. de tényleg max 1,8! Inkább 1,6. Az hidegen 1,2-1,4 attól függ milyen tempót mész.
Ez drága hiba lett volna. Na mindegy megúsztad majd legközelebb okosabb leszel.
Egyébként vagy 5-6 éve éve a Brian Dunlop Qualifire-el (asszem) ment 1:59-et. Az is utcai sport gumi.
Legközelebb érdemes utánanézni hogy amilyen gumid fenn van milyen nyomást kíván.
Sportsmart pálya használat hátul 1.6.
Olcsóbb 2 perc alatt utánanézni a neten mint összelapátolni a motort a gumifalból
Az nagyon sok. Hátul inkább kisebb legyen 2 tizeddel az elsőtől.
előtte hidegen
Nem vagyok szakerto, de ugy remlik, a SportSmart is Ntec-es gumi. Ez alapjan jo alaposan le lehet (kell?) engendi palyara mint a D211/212 nagytesokat. Marpedig ha esetleg hidegen lotted be 2.2-re, akkor az felmehett 2.7-re is. Az meg mar bo 1 Barral tobb mint amit a D21x-ben szokas hagyni.
Pályáról lejövet (üzem melegen) állítottad ez be vagy felmenetel előtt és annyi?
Annyira, amit az összesnél használtam, elől 2 hátul 2.2. Mire kellett volna?
Hát ennyit ér. Nyomás be volt állítva?
190/50 Dunlop Sportsmart 2014 32. heti.
Barum Victoria 6,5"/17.
Miféle ócska gumival mentél fel?
Ja, még van miből faragni Volt még pár hasonló, de ez volt e legneccesebb.
Mansell drift. Szóval ez a híres 2:20.
El is felejtettem írni hogy kíííccc a futómű, csak olajszint probléma volt + beállítás... így még az ár is egész elviselhető lett...
Íme a bénázásomból 1-2 kör vasárnapról:
http://youtu.be/XMVPsqN6_kM
Sziasztok ezredes betyarok,
Elnezest hogy ide irok de ugylatom ez sokkal porgosebb topic mint a 600-as, egy rendkivul lelikiismeretes es korrekt szerviz kellene nekem Budapesten mert ugynezki megkotlott a valtom a 2003-as 600-asomban.
2-esben ha odacsavarintom neki akkor 8ezer felett atugrik valami a valtoban, csattan es rant a motor, sebesseget nem dobja ki. Persze ha eroltetem akkor tobbszor csinalja.
Ugylatom nem ritka hiba sajnos mert pl. gixxer.com-on kiemelt topicja van ennek a valtohibanak 600 es 750-nel, ott azt irjak hogy leptetovilla+2-es es 6-os fogaskerekpar csere :(
A célra rá előtt nekem kell fék, legjobb esetben is -óra szerint- kb 90-nel kell kezdenem ráfordulni.
Melóban jó a buli...
Konfigurációban...
Én pl hosszabbán fékezek finom-erős-finom konföderációban.
Nem feltétlen. Ismerek pár embert aki 2:20-2:10 között kinyírta a féket (fém fékcső, RBF660 amit el tudsz képzelni) majd ahogy begyorsult szépen elmúltak a problémák.
Nem fékezett olyan hosszan. A gyors ember keményebben fékez de nem olyan hosszan és sokszor kevesebb helyen.
Pl. uszoda, sikán után, célrará előtt nem muszáj fékezni.
Gyorsulsz egyre szarabb lesz .
Grat! Kár hogy én most egyik napra sem tudrám kimenni . Sebaj majd a következőn!
A fék ahogy
Na megvolt az első pályanap az új masinával.
Nem volt rossz, de jobbra számítottam köridő tekintetében. Valószínűleg az volt a baj, hogy ez a gumi ami rajta van nem oda való, kigyorsításokon sokszor elforgott a hátulja, 2x majdnem el is firkáltam... A másik, hogy nem igazán találtam a helyem rajta a jobbosokban és abból van sokkal több a Hringen, a balosokra egész jól ráéreztem (szerintem). 3. hogy kb ugyanott kezdtem fékezni, ahol a k2vel, de ezen sokkal jobb a fék és túl hamar lassultam le
Pozitív, hogy ugyan úgy éreztem bentebb jött a nyomáspont, de így is le tudtam lassulni (érdekes).
A csúszókuplung nagy találmány, nem pattogott be a hátulja, mikor visszatoltam 3 fokozatot.
Elsőnek megfelel, még amúgy sem motoroztam vele valami sokat. Kellőképpen kifáradtam, következőre kerítek valami normális gumit.
Béke