Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó, de az egy TL, az az elmebetegeknek készült akik a tiszaparti éjszakában durrogtatják a motorjukat órákon keresztül
Igen, akkor is tud, de azok elég sok idő után égnek be.
Igen, avval, meg nyomásveszteség méréssel.
Azok puffanak 1-2 nagyot, de nekem általában puffan egye nagyobbat meg rotyog még utána egy csomót.

Gyári dobbal ugye nem volt ilyen, a 600-ason volt eddig csak.sportdobom, de az nagy néha pukkant 1-2t
Dá!

Hogyha a TL-eket nem csinálja ki ez, akkor nem vészes a dolog. Van aki direkt ilyenre állíttatja be a gépet.
Valahol olyat is olvastam még régebben, hogy ha rosszul zárnak a kipufogó szelepek akkor is szokott durrogni.
Ezt, hogy tudnám ellenőrizni? Kompresszió méréssel?
Mert akkor nem kap oxigént a kipufogóba került elégetlen enzin és nem tud begyulladni gondolom.

Kipuffogó szelepeknek nem árthat ez a detonáció a rendszerben?
Szia,
Használhatod így is, nem lesz baja.
A Pair rendszert ha kikötöd, akkor nem fog durrogni.
https://youtu.be/ZJaZdfQauSQ

Ilyesmire gondoltok vszinu..busakon mar csinaltam
bocsi nem akarok hulyeseget mondani , nem emlekszem azt tudom ,h ott volt a szuruhaz jobb oldalan
A PAIR cső?
VAgy a karter gáz visszaveztő?
Szia , nekem a k6 600-nal a szurohaz jobb oldalnal volt ledugozva ,ott talalsz azt hiszem egy gumicsovet az jon ki a hazbol, remelem jol emlekszem ha nem akkor majd kijavitanak engem is
Ezt kifejtenéd kicsit bővebben?
Dugózd le a légszűrőházadat!
Sziasztok!

Felkerült a mocimra (K5) a gyári exupos Yoshimura dob, és azóta amikor visszaengedem a gázt folyamatosan rotyog, durrog.

Használhatom így, vagy árt neki?
Érdemes lenne a gyári ecu-t íratni a Prop-Tech-nél?
Nézzenek oda !
A Cápa nem áll velem szóba !
Gabi, jól hiszed. Ugyan az.
A gyári rendszer elég jó ám. Full titán cső, könnyű mint állat, az átmérője is megfelelő. Pár komolyabb rendszer már volt a kezemben, és csak 1-2 volt ami űberelte a gyárit.
Viszont az exup-ot nyugodtan ki lehet kötni, meg leszerelni(én még a pillangószelepet is kiszedtem a csőből). Csak utána be kell lövetni hozzá a gépet, mondjuk az FI tunered.
K3-é van nekem (asszem ugyanaz)...
bár kompletten hirdetem kipufogóval, de épp megbonthatom
már az enyém sincs meg...
Köszi nekem az nem jó.
Tökéletes a rendszerem (már ha egy gyári rendszert annak nevezhetünk )
Nekem csak azért kell egy összekötő cső mert nem akarom a sajátomat szétfaragni az exupot meg nem szeretném kiiktatni.
Amit kapok (csinálnak) nekem kiput nem akarjuk arra a gyári otromba 4csavaros csatira elkészíteni mert szarul nézne ki.
Végül neten találtam ilyen csövet 6rugóért azt akarom megvenni ha végre odáig jutok (volt egy 5-ért is de azt elvitték az orrom elöl)
2005-ösre tudok adni exupot+új kipufogót+motort+bowdeneket.
Tisztára mint egy bjútifull frencsipp

Cápa
Na mi a pálya a fejjel ?
Forog már az a legendás fehér rokka
Figyelj a kisebb köveket megfogja ez is!
Amúgy meg tésztát leszűrni még jó lehet valakinek!
De nekem már van. Jó állapotú, nem egy ilyen kilyuggatott szar.