Valahol olyat is olvastam még régebben, hogy ha rosszul zárnak a kipufogó szelepek akkor is szokott durrogni.
Ezt, hogy tudnám ellenőrizni? Kompresszió méréssel?
Szia , nekem a k6 600-nal a szurohaz jobb oldalnal volt ledugozva ,ott talalsz azt hiszem egy gumicsovet az jon ki a hazbol, remelem jol emlekszem ha nem akkor majd kijavitanak engem is
A gyári rendszer elég jó ám. Full titán cső, könnyű mint állat, az átmérője is megfelelő. Pár komolyabb rendszer már volt a kezemben, és csak 1-2 volt ami űberelte a gyárit.
Viszont az exup-ot nyugodtan ki lehet kötni, meg leszerelni(én még a pillangószelepet is kiszedtem a csőből). Csak utána be kell lövetni hozzá a gépet, mondjuk az FI tunered.
Köszi nekem az nem jó.
Tökéletes a rendszerem (már ha egy gyári rendszert annak nevezhetünk )
Nekem csak azért kell egy összekötő cső mert nem akarom a sajátomat szétfaragni az exupot meg nem szeretném kiiktatni.
Amit kapok (csinálnak) nekem kiput nem akarjuk arra a gyári otromba 4csavaros csatira elkészíteni mert szarul nézne ki.
Végül neten találtam ilyen csövet 6rugóért azt akarom megvenni ha végre odáig jutok (volt egy 5-ért is de azt elvitték az orrom elöl)
Igen, avval, meg nyomásveszteség méréssel.
Gyári dobbal ugye nem volt ilyen, a 600-ason volt eddig csak.sportdobom, de az nagy néha pukkant 1-2t
Hogyha a TL-eket nem csinálja ki ez, akkor nem vészes a dolog. Van aki direkt ilyenre állíttatja be a gépet.
Ezt, hogy tudnám ellenőrizni? Kompresszió méréssel?
Kipuffogó szelepeknek nem árthat ez a detonáció a rendszerben?
Használhatod így is, nem lesz baja.
A Pair rendszert ha kikötöd, akkor nem fog durrogni.
Ilyesmire gondoltok vszinu..busakon mar csinaltam
VAgy a karter gáz visszaveztő?
Felkerült a mocimra (K5) a gyári exupos Yoshimura dob, és azóta amikor visszaengedem a gázt folyamatosan rotyog, durrog.
Használhatom így, vagy árt neki?
Érdemes lenne a gyári ecu-t íratni a Prop-Tech-nél?
A Cápa nem áll velem szóba !
Viszont az exup-ot nyugodtan ki lehet kötni, meg leszerelni(én még a pillangószelepet is kiszedtem a csőből). Csak utána be kell lövetni hozzá a gépet, mondjuk az FI tunered.
bár kompletten hirdetem kipufogóval, de épp megbonthatom
Tökéletes a rendszerem (már ha egy gyári rendszert annak nevezhetünk )
Nekem csak azért kell egy összekötő cső mert nem akarom a sajátomat szétfaragni az exupot meg nem szeretném kiiktatni.
Amit kapok (csinálnak) nekem kiput nem akarjuk arra a gyári otromba 4csavaros csatira elkészíteni mert szarul nézne ki.
Végül neten találtam ilyen csövet 6rugóért azt akarom megvenni ha végre odáig jutok (volt egy 5-ért is de azt elvitték az orrom elöl)
Cápa
Na mi a pálya a fejjel ?
Forog már az a legendás fehér rokka
Amúgy meg tésztát leszűrni még jó lehet valakinek!