Na megvolt az első pályanap az új masinával.
Nem volt rossz, de jobbra számítottam köridő tekintetében. Valószínűleg az volt a baj, hogy ez a gumi ami rajta van nem oda való, kigyorsításokon sokszor elforgott a hátulja, 2x majdnem el is firkáltam... A másik, hogy nem igazán találtam a helyem rajta a jobbosokban és abból van sokkal több a Hringen, a balosokra egész jól ráéreztem (szerintem). 3. hogy kb ugyanott kezdtem fékezni, ahol a k2vel, de ezen sokkal jobb a fék és túl hamar lassultam le
Pozitív, hogy ugyan úgy éreztem bentebb jött a nyomáspont, de így is le tudtam lassulni (érdekes).
A csúszókuplung nagy találmány, nem pattogott be a hátulja, mikor visszatoltam 3 fokozatot.
Elsőnek megfelel, még amúgy sem motoroztam vele valami sokat. Kellőképpen kifáradtam, következőre kerítek valami normális gumit.
Béke
Szia, 103 fok. A hamarabb mint takar? 65 fok? :-) szerintem az égvilágon semmi gond, ha 100-nál már kapcsol...
Ettől függetlenül érdemes leszedni a hűtőt és fürdőkádban (vagy ha az asszony vagy anyukád ezért megöl:D) erre alkalmatos eszközben többször egymás után átáztatni a hűtőt, fogkefével nagyon óvatosan megtakarítani, hogy ne ferdítsd el a bordákat. Tisztának látszó hűtőből is iszonyat dzsuva képes kijönni. Jót tesz a hőháztartásának egyébként...
Helló valaki megtudja nekem mondani hogy a k5 1000-nek a hűtöventilátorja menyi celsiusnál kapcsol be és mivan akkor ha a gyári értéknél hamarab kapcsol be?, köszönöm válaszotokat.
És egy csapszeget tudsz adni nekem a K1-be? A hiányzó fél kuplungdekli helyett elfogadom. (Véletlen kicsit megsértettem az egyik csapszegemet hadonászás közben.)
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Valószínűleg előző tulaj első fékbetét cserekor kihagyta a 2nyereből pontos megnevezését nem tudom de rezgés csillapító vagy valami hasonló szerepe van szóval azt a 2 kis lemez valamit. Remélem valaki tudja miről van szó. Arra lenne szükségem ha esetleg lenne valakinek..
Szevasztok! Szakmai kérdés GSXR1000 K1. Mikor megvettem a mocit észrevettem ha gyorsan akarok vele elindulni nagy kuplung csúsztatással valami fura hang jön lentről a váltó vagy kuplung felől mondta az előző gazdája a hibát csak már nem emlékszek... Meg hogy nem kell vele foglalkozni. De mostnában észrevettem, hogy üresben járó motornál a kormányon is érezhető rezgések vannak. Ha behúzoma kuplungot megszűnik. Tanácsot mi lehet ez?
Ha gyári hosszot akarsz az rövidebb mint ahogy írtad is, gondoltam adaptert raksz fe a lábtartó kiemelésére. A hossz azért kell mert a csavar nem menetes részét tudod csak használni, mert a menetes rész nél a menet a mai csavarok görbesége miatt látszani fog itt-ott...
Köszi az infót, bár valami nem smakkol vele, mert én megmérettem és elvileg 110mm plusz a két menetes vége ami 2*15-20mm szóval kb 140mm a teljes hossz.
r1 gyári fék és teló kis féknél jó, közepesnél rázott, nagy féknél megint jó. Látszólag minden ok. Kicseréltem a komplett elejét jó lett, most kapott egy újabb első kereket a súlya miatt+légszűrőház tuningot.
Nem volt rossz, de jobbra számítottam köridő tekintetében. Valószínűleg az volt a baj, hogy ez a gumi ami rajta van nem oda való, kigyorsításokon sokszor elforgott a hátulja, 2x majdnem el is firkáltam... A másik, hogy nem igazán találtam a helyem rajta a jobbosokban és abból van sokkal több a Hringen, a balosokra egész jól ráéreztem (szerintem). 3. hogy kb ugyanott kezdtem fékezni, ahol a k2vel, de ezen sokkal jobb a fék és túl hamar lassultam le
Pozitív, hogy ugyan úgy éreztem bentebb jött a nyomáspont, de így is le tudtam lassulni (érdekes).
A csúszókuplung nagy találmány, nem pattogott be a hátulja, mikor visszatoltam 3 fokozatot.
Elsőnek megfelel, még amúgy sem motoroztam vele valami sokat. Kellőképpen kifáradtam, következőre kerítek valami normális gumit.
Béke