sőt,hogy még ibereljem a dolgot,a különböző sürüségü olajakat még keverni is lehet tehát 2,5w meg egy kicsi 5w valahol a kettő közt lesz......de van erre egy táblázat is,ha jól emlékszem Oszibácsi osztotta meg annó
Ügyes Ez a kisebb-nagyobb dugó téma sosem jutott volna eszembe magamtól viszont tartom magam ahhoz, hogy bár a gyárit nem nehéz jobbá alakitani, de sosem lesz az igazi,
Már egy ideje tervezgetem az állithatót, de mindig elmegy a kedvem amikor ránézek a motorra és látom, hogy min. 500 euro úszna ha elkezdenék rá "régóta tervezett" kiegészitőket vásárolgatni
én még dugatyukat is esztergáltattam bele,tized eltérésekkel volt hogy olyan kemény lett hogy majdnem elsöpörtem a kutfejet tankoláskor,de viszont nagy tempónál nagyon stabil volt(szinte fél kezes ) de volt olyan is minta fent se lett volna,5w 10w 15w 20w szervó olaj,mindennel próbálkoztam,most 10w és 1 tizeddel kissebb dugó van benne,mert ha a gyárival rakom össze akkor véget ét a köcsik közti szlalom,és az aknafedőket sem lehet hirtelen kerülgetni,viszont ugy meg nem csapkod be nagy sebességnél csutka gázon,uthibán........van egy videóm is valahol ahol 260-nál átpakol az ut másik oldalára
Véleményem szerint a gyári, nem állitható gátló sosem lesz igazán jó, vagyis kétféle kompromisszumot köthetsz. (Utálom a kompromisszumokat )
1. - Gyárihoz hasonló 5W körüli olaj, amit álló helyzetben szinte meg sem érzel és jó vele városban lavirozgatni, vagy jó minőségű utakon akár a 200 +hoz is, DE! Életveszélyes szar úton, ugratón, vagy tempósabban ferdén lerakni egykerékből!
2. - Sok kisérletezgetéssel az 5W-től a 20W 50 motorolajig arra jutottam, hogy a sima 10W 40 kb. a legvékonyabb olaj, amivel már nem lehet kihozni a sodrából a motort, de még nem túl zavaró lassú araszolásnál. Természetesen álló helyzetben nem lehet úgy csapkodni mint előtte.
Viszont nem tudom, hogy a K2-K3 gátló egyformán van-e szelepelve és a vezetési stilus is mindenkinél különböző, szóval neked simán lehet, hogy más lesz jó
Kinek mik a tapasztalatai a kormánygátlóba töltött ki tudja mi után?
Nekem most szervó olaj van benne, egész jó de álló helyzetben nem érzek semmi változást.
Lehet nem volt még helyzet és csak ezért vagyok egyenlőre elégedett.
Igen ezt, már többen mondták. De ha nincs idő akkor a másik blokkra sincs. Most motorozni se lenne, ha meg mennék is egy-egy keveset, akkor se készülne a másik blokk szóval ha egyeske kifingik, akkor se nagyon lenne jobb. Télen kellett volna lezongorázni csak akkor még nem volt műhelyem. Ez még egy 20-ast így elmegy, aztán majd két év múlva gondolkodhatok mi legyen vele. Pénz és idő, mivel idő pénz, ezért pénz x pénz.
Sosem volt fent napokat, de lehet kreatívkodni.
Megfújhatja a lámpát szilikonspayval, a tape alá mehet rajzlap úgy, hogy csak a peremen fogja a lámpát egy 1centis cíkban, stb.
Hogy szétcsapod
Cseréld a szelepvezetoket meg a szárszimeringeket aztán mehet vissza.
Az se lenne hátrány, ha gyári a motyó !
Ha megint eljátsza, akkor kukázd az egész fejet és dolgoztass át egy másikat Neked mondjuk nem ártana 2 3 blokkot készenlétben tartani, mert az nem állapot, hogy addig áll a motor még nincs teljesen rehabilitálva az egyetlen engine
Kell egy gyári, egy tuned, meg egy turbós azt kész !
Van valakinek egy eladó kipufogó összekötő csöve (gyári) amiben az exup szelep van?
Kapok majd a napokban egy akra megaphone stílusú kiput és nem ez a pöcs 4 csavaros csartija van hanem összedugós és a gyári csövemet nem akarom szétvágni emiatt, de ha lenne egy fölös db valakinél azt átalakítanám e célra.
GSXR1000K2
Nekem is a 10W40-el vált be, ami még nem űberkemény, de azért fogja a kormányt, ha vadulás van.
Akkor szerintem majd teszek egy próbát 15W olajjal, attól meg ha nem fog tetszeni el tudok térni minkét irányba.
Én tehát 20-ast használok. Hogy hogy lehet vele menni, azt tudod.
Már egy ideje tervezgetem az állithatót, de mindig elmegy a kedvem amikor ránézek a motorra és látom, hogy min. 500 euro úszna ha elkezdenék rá "régóta tervezett" kiegészitőket vásárolgatni
1. - Gyárihoz hasonló 5W körüli olaj, amit álló helyzetben szinte meg sem érzel és jó vele városban lavirozgatni, vagy jó minőségű utakon akár a 200 +hoz is, DE! Életveszélyes szar úton, ugratón, vagy tempósabban ferdén lerakni egykerékből!
2. - Sok kisérletezgetéssel az 5W-től a 20W 50 motorolajig arra jutottam, hogy a sima 10W 40 kb. a legvékonyabb olaj, amivel már nem lehet kihozni a sodrából a motort, de még nem túl zavaró lassú araszolásnál. Természetesen álló helyzetben nem lehet úgy csapkodni mint előtte.
Viszont nem tudom, hogy a K2-K3 gátló egyformán van-e szelepelve és a vezetési stilus is mindenkinél különböző, szóval neked simán lehet, hogy más lesz jó
Nekem most szervó olaj van benne, egész jó de álló helyzetben nem érzek semmi változást.
Lehet nem volt még helyzet és csak ezért vagyok egyenlőre elégedett.
Remélem ez nem nagyon "off", ha valaki esetleg ilyen motorkát keresne, garantálom a csalódásmentes állapotot:
http://www.kepesmotor.hu/suzuki-sportmotor/p1508847
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-8983411
Üdv
Megfújhatja a lámpát szilikonspayval, a tape alá mehet rajzlap úgy, hogy csak a peremen fogja a lámpát egy 1centis cíkban, stb.
Cseréld a szelepvezetoket meg a szárszimeringeket aztán mehet vissza.
Az se lenne hátrány, ha gyári a motyó !
Ha megint eljátsza, akkor kukázd az egész fejet és dolgoztass át egy másikat Neked mondjuk nem ártana 2 3 blokkot készenlétben tartani, mert az nem állapot, hogy addig áll a motor még nincs teljesen rehabilitálva az egyetlen engine
Kell egy gyári, egy tuned, meg egy turbós azt kész !
Kapok majd a napokban egy akra megaphone stílusú kiput és nem ez a pöcs 4 csavaros csartija van hanem összedugós és a gyári csövemet nem akarom szétvágni emiatt, de ha lenne egy fölös db valakinél azt átalakítanám e célra.
GSXR1000K2
Bar mostanaban minden hrtvege szo szerint.
De tat nem buli decemberben.
Nem nagy etvasz.