Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek szerint van egy bizonyos japán motor, amin szar a fék.
1000-ből vajon hány megy 2:00:00 alatt?

A két percet ezzel kvázi vízválasztónak neveztem ki. Lehet, hogy teljesen tévesen. Mert amúgy kb. hol van a jó utcai motoros tempó vége és hol kezdődik a vállalható pályatapasztalathoz tartozó köridő? (Vállalható alatt azt értem, ami tényleg az. Nem azokra gondolok, akik bár pályáznak épített géppel, de még nekem is útban vannak.)
Nálam ezért lenne hosszú a teljes történet. 3 héttel előtte a haveromnak odaadtam a motort. A Mansell előtt elment neki a fék. Ő megpróbált elfordulni. Nem sikerült. (1:54-es ember)
Volt egy egyértelmű hibajelenség azt kijavítottuk. Új fém fékcső, fékfolyadék, fékbetét....és nekem is elmegy a fék a Mansell előtt.
beszarásss..
Nálam is azzal fecsérlődött el egy csomó kellemes fékút, hogy képtelen voltam az agyammal felfogni hogy nincs fék.
Köszönöm a segítséget! Valószínűleg kutyacsont csere lesz. Mezőberényben a Bátszi motoros boltban van több méret is. Nekem 3 cm-nél nem kell több, így a fix is jó lesz, amiből használtan olyan 4000 Ft körül van egy pár.
Hát ha a teljes társulatot nézzük egész sokan lehetünk. 1000-en talán. De ebben benne vannak azok is akik Kecsóringen túl nem jutottak.
A Hungaroringre is kijönnek 300-an egy jobb napon.
Annyira nem ijedtem meg. Egyszerűen nem hittem el, hogy megtörténik.
Nekem egy ilyen Kaucsukkon volt, még a 750-el, de elég szar érzés volt... egy méter huszas fűben kaszáltam vagy 50-70 métert, majd kilyukadtam a hátsó cross pályán... de mindenek előtt vagy 140-el elhúztam egy éppen kanyarodni készülő motoros előtt...
Azért a beszarás jelző gondolom kiakadt rendesen... nekem biztosan kiakadt volna...
Amúgy - ez ma reggel jutott eszembe - vajon hány pályamotoros van Magyarországon?

Pályamotoros: ddt500-hoz hasonlóan ezt a hobbit valamilyen szinten űző magyar állampolgár.
Valamilyen szint: Mindegy milyen, lámáktól Talmáig mindenki. A versenyzők is.

Semmit nem akarok kihozni belőle csak kíváncsi vagyok. Végül is mekkora lehet a népes társaság?
Elvileg arra készültél, hogy az utolsó pillanatban visszafékezed elsővel arra a tempóra, amivel még éppen szitálva átlövöd a Mansel-t. Ha feltételezzük, hogy vagy annyira jó motoros, hogy releváns mértékben meg tudod közelíteni az igazi fizikai határt (látva a videóidat szerintem ez a helyzet), akkor elvi kiskapud sem volt befordulni. Lehetetlen lett volna. Ellenkező esetben az inverz módon azt bizonyítaná, hogy egyébként is olyan lassan mész, hogy felesleges az első fék a motorodra.

Ezt én csak példának használtam fel. Az, hogy én be tudtam fordulni pont azt implikálja, hogy Veled ellentétben én közel sem mentem határon és eleve nem is terveztem spiccre tenni a motort, így megúsztam talpon. (A valóságban azért nem volt ennyire vidám, mert eredetileg én is úgy gondoltam, hogy az elsővel is fékezni fogok. )
én például mindig lassunak érzem magamat csak azt nem értem hogy akkor hogy maradnak el a töbiek
Én is gondolkoztam, hogy elfordulok valahol. Ott ahol 110-el szoktam menni most 170-el mentem (GPS szerint). Talán valahol a bukótérben meg lehetett volna próbálni de a poros beton nem valami bizalomgerjesztő. Ha 110-120 körül elmegy az eleje ágyúgolyóként vágódik a motor a falba. Az oldalán nem lassul szinte semmit mert nagyon csúszik az idom.
Így döntöttem. Végül is hazamentem vele lábon és meg se sérültem. Mi kell még egy 220-as fékelmenetelnél?
én is cseréltem már olyat inkább levettem a karbit
Ez velem megtörtént utcán picit más technikai háttérrel. Ott ugye szóba sem jöhetett az, hogy kiengedjem egyenesen. Mindenképpen be kellett kanyarodni. Én be is kanyarodtam. Csak azért sikerülhetett, mert eleve nem mentem a rádiusznak megfelelő határsebességgel, mivel abban a kanyarban a 220lenne, tiszta hepe-hupa, magyarán az ott mindenképp nagyon kockázatos lenne. De pont emiatt, ott más is a határ, mint pályán. A határt ne úgy értsétek, hogy geometriailag, a kanyar rádiuszát modellezve mit dob ki a képlet. Nem. Az adott körülmények között hol a határ! Utcán az lejjebb van. Tehát attól, hogy nem megyek olyan gyorsan mint Te, még nem biztos, hogy a határtól messze vagyok. Ez így nem lenne helyes következtetés.

Amúgy meg igen, valahol messze vagyok. Ezért élek. És minél nagyobb a tempó annál inkább ráhagyok. Ezt a belülről fakadó védelmet nem szívesen ölném ki magamból.

Hogy ez lassú a pályázáshoz képest? Igen, az. Nem is lehet más. (Hogy más utcai motorosokéhoz képest esetleg még sem lassú, az már egy tök más kérdés. Direkt nem ebből indultam ki.)
Picit félrement a beszélgetés. Nem kívántam az utcai motorozást és a pályamotorozást szembe állítani, hisz szerintem mindenki tudja mi a különbség a kettő között. Én csak megjegyeztem, hogy amióta ezzel az ütőképesebbnek mondható (értsd: rá lehet fogni) motorral pályáztam megérteni véltem a sima gyors motorozás és a valódi, hatékony pályamotorozás közötti különbséget. És megjegyeztem, hogy ez alapján én (valószínűleg) sosem fogok igazán jó kör időt menni, mivel ahhoz olyan dolgokat kéne elsajátítani, amikre nem is vagyok kíváncsi. Picit túlozva: ott van pl. a salakmotorozás, ami egy nagyon-nagyon speciális pályamotorozás. Az már annyira speciális, hogy egy fokozatú motorral mennek csak balra körbe, amin nincs se fék, se bal oldali lábtartó. Vajon a salakosok magas szinten motorozó sportolók? Igen. Nagyon is! Kell a fejlődés, a matek, az ön-képzés oda? Igen, nagyon is! Tudják ők, hol az igazi határ? Ki tudják aknázni az utolsó gs inerciát, az utolsó gumibütyök-él adta vonóerőt? Igen! És mégis.... érdekel engem az a típusú motorozás? Nem. Egyáltalán nem. Na, a normál pályázás is ilyen. Csak addig érdekel, amíg az abban az értelemben jelent motorozást, ami az én fogalmaim szerint az. Márpedig az olyan 110%-os időt jelent és nem jobbat. És ezek szerint nem is lesz jobb soha.
Elhiszem hogy nem marad idő gondolkodni, de minek keresni a bajt? Igazán megtanulni motorozni ugyis pályán lehet csak
Aki utcán megy,és a határon megy,az már összetört egy két motort,rosszabb esetben saját magát is,ha nem,akkor talán nem is az a határ,amin ő megy.Én úgy látom,hogy az "utcai harcosoknak" mindegy mit mondasz,a végén úgyis csak a saját hibájukból tanulnak.
Izlések és pofonok és ez igy van jól . Mondjuk nem tudom hol laksz, itt a környéken nem sok idő marad unatkozni két kanyar között, de néha még gondolkodni se
Nem sok kiábrándítóbb dolog van mint pályámotorozás után visszamenni utcára
Amúgy meg a hullámvasút nem gyúr alacsonyabb köridőre
Végül is van egy rövid verzió. 3db begyűrődött porvédő gyűrű.
A fék nem oldott fel teljesen a 2-es kanyar féktávja után. A Mansell-ig szépen elforrt 0-ra. Lenéztem a fékkarra, hogy ott van-e még annyira nem volt ellenállása.
A hosszú verzió 2 esést és még 3 fékelmenetelt tartalmaz+3-4 hónap szopást.
Freon bike.
Egy kép Tibinek na + Oszinak...