Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GSX-R 1000 K7-K8 tankot keresek, sérült is jó mivel pálya motorra lesz!
M6, jobb és bal menet. 300 mm hosszú és 8.8-as acél csavarból tudsz hosszabbat esztergáltatni.
Nem tudja valaki fejből, hogy k5-nél a váltórúd ami a váltókar és a váltó tengely között van milyen átmérővel rendelkezik, vagy ami fontosabb mekkora menet van rajta? M5 vagy M6?
Persze, hogy az.
Megmondtam a mostani szerelőmnek, hogy bennem még egy fékelmenetel van.
Még egyszer elmegy többé nem ülök rá a motorra. Szóval úgy szereljék a fékemet, hogy ha valami nem kerek buknak egy vásárlót.
Ez akkor is orosz rulett szerintem...
Tudod "be megy az oroszlán barlangjába... én nem tenném..."
Az esés után még 3x ment el a fékem. Persze akkor már annyira figyeltem, hogy mindig megoldottam. 2:10-es körre jó volt a motor. 2:05-nél elment. Nyilván az én vezetési stílusommal.
Egyébként mindig a célegyenes végén a legjobb a fékem. 10mp-ig hűti a 200-250km/ó menetszél.
Hát... kövezzetek meg, de én ha tudom hogy fékproblémám van, biztosan nem kezdem meg a célegyenest a H-ringen... inkább kimegyek megnézni mi lehet a gond... Az + baromi szar érzés ha nem bízol a motorban, gumiban, fékben... aznap biztos nem lesz PB...
Az egy másik dolog hogy egszer csak elmegy és pffff.. jön a kanyar...
Ja.
Én se mindig megyek teli gázon a célegyenesben. Másnak is lehet fék baja.
Frappáns megfogalmazás a perecre igaz?
És csak 2:10-et mentem de azt is valami botrány mód.
Mondjuk ez a videó meg is mutatja miért nem mennek 2:20 alatt az emberek. Amikor 6-ból gyorsítva a cél végén leveszem az S1000RR-t. Egyszerűen nem húzzák neki.
Ha egy napot rááldoznék biztos, hogy 2:05-öt mennék így. Nincs motorfék, nem tudom mikor kell kigyorsítani csak bolyongok a pályán. Meg kell szokni ezt is.

http://youtu.be/dQC571bUxyw
Végig 6-ban.
A Hring szervezése egy botrány...
Tavaly ezért is nem voltam...
Rendben Cápi.
Csináltam róla screenshot-ot.

Ezen fél órája röhögök...
Azok voltak a jó idők.
Kár, h így elbaszták az egész Hring vezetést...
Bogyeeesz,
Küdjéé indexet mááá
Tudod a Tatabányai címemet?
Amikor először mentem a hungaroringre,előtte egy évig nem motoroztam.Hallottam a kakucs ringről,gondoltam elmegyek oda egy kicsit edzeni ott sem voltam még soha.Ott 47 mp-et mentem.Utánna hungaroring,ott 2:23-at mentem elsőre.Én azt gondoltam,hogy 20 alatt fogok menni.A Tibinek van egy jó videója,ahol végig 4-ben megy,hogy kipróbálja,hogy így mennyit lehet menni.2:07 lett ha jól emlékszem.
Ha 10-e körül van nyiltnap,vagy hosszabb kihagyás van mondjuk a forma 1 miatt,akkor általában fel van töltve a közúti 1 " dunlop gumis s1000 rr-ekkel",maximális légyszámmal téblábolunk a pályán,de van köztük olyan hülye is aki a gyorsba is bemegy pedig lassabb mint én.Ha hónap végefelé van nyíltnap,akkor általában sokkal kevesebben vannak,csak a keménymag,és a 1,5 órás kezdőben meg szinte senki.Pedig a regisztrációs oldalon minden hely elfogyott.
GSX-R 1000 K7-K8-hoz keresek jobb-bal légbeömlőket.
Kevered a tekét a dartssal, öreg!
Hát még én!
Akkóóó mikor gyüsssz motorolni pályára
Nem baj, tekében is jó vagyok.
Csak arra figyelj, hogy időben regisztrálj a nyílt napra. Mert 1-2 nap alatt betelik az összes hely. Más kérdés, hogy a fele el sem jön.
Ha jót akarsz menni mindenképpen délelőtt gyere. Első 2 menet az ahol kevesen vannak. Onnantól szaporodunk. A délután jó idő esetén tele szokott lenni. Ott van a zúzás.