Csak arra figyelj, hogy időben regisztrálj a nyílt napra. Mert 1-2 nap alatt betelik az összes hely. Más kérdés, hogy a fele el sem jön.
Ha jót akarsz menni mindenképpen délelőtt gyere. Első 2 menet az ahol kevesen vannak. Onnantól szaporodunk. A délután jó idő esetén tele szokott lenni. Ott van a zúzás.
Ezúton kérem az engem személyesen ismerő fórumozókat, hogy legyenek már kedvesek szétrúgni a valagam, amikor ímmel-ámmal, komolytalanul válaszolok, jönnél-e nyíltnapra Cápa kérdésre. Már tényleg el kéne jutni oda végre....
Mondjuk ekkora szövegelés után, az a minimum, hogy akkorát taknyolok mint ide Sümeg, de legyen. Azt megígérem, hogy a gázt fogom húzni.
Nem beszélünk másról mert mondta, hogy a kicsi pályákra érti ezt.
Mondjuk azt hozzátenném, hogy a Pring fullon van most is. Csak osztrákokkal meg németekkel.
Neked biztos menne. Nem egy nagy durranás. De a pályára felmenő emberek fele nem is AKARJA megfutni. Megkérdeznéd tőle azt se tudná miről beszélsz. És ez nem baj. Addig a jó amíg nem méred a köridőt.
Mondom, másról beszéltek. A Hringen sokkal nagyobb a komolyan pályázó, vagy a komolyan beleízlelni vágyók aránya. Ezek létszáma csökkent. Eringe, főleg Kringen a próbálkozókból, kinézek idén is típusú emberből van nagy arányban. Ezek létszáma viszont nő. (A körideje nem.)
Hringen senki nincs a régi időkhöz képest. Nem viccelek. 2007-8-ban többször is volt, hogy reggel fél kilenckor már nem volt hely arra napra. Arra vártunk, hogy valakinek gondja legyen és megvegyük tőle a jegyét.
És! Mindezt évi 20-25 pályanappal amik időpontja ki volt hirdetve legkésőbb március elején.
Az év két licences pályanappal kezdődött amin értelemszerűen csak licences versenyzők vehettek részt. És tele volt.
Miután a Rezső elment vége lett a jó világnak.
Így van. A pályacsúcs javult, a gumik sokkal jobbak mint 2006-ban de a nagy átlag ugyan úgy nem tud 2:20 alatt menni hiába van S1000RR-je D212GP-vel felszerelve. Az ember nem változik és a fal ugyan olyan rémisztő.
És egyértelműen kevesebben vagyunk.
Az aranykor valamikor 2008-2011 között volt. A Márkák Harcán a Yamahások nem fértek fel a rajtrácsra. Asszem 44 embert engedtek elrajtolni és 48-an regisztráltak.
Volt külön GSX-R Klub Kupa, MERSZ este, Kawasakisoknak 6 ingyen pályaest. Ment a Kispataki, Vida Tibi, Brian, Egedi Sanyi, Adorján Tomi stb.
Viszont nemzetközi szinten meg aktívabbak vagyunk. Jó sokan indulnak majd a VB-n, EB-n. Bár némelyikük enyhén szólva sem oda való de még lehet belőlük valami.
Jogos. De főleg a "gyakorlók" miatt szerintem. (Médiahadjárat indult az utcai motorozás ellen.) Tökös, gyors pályást, aki tényleg jó időket megy nem látok többet. Bár tavaly nem voltam és pörög fel az ország ismét, tehát ezt simán lehet, hogy rosszul látom. Röviden: A pályázás divat lett, de Tibiék nincsenek többen.
Én több pályát látogató embert látok mint 7 évvel ezelőtt, és több utcai motorost is...
Mondjuk itt az E-ringet és Kakucsot értem... A H-ring, vagy a P-ring az kérdéses... nemtom...
Ez már egy másik problémakör. Mindenhonnan (a kocsmákból és a sípályákról is) hiányzik egy komplett generáció, akik a fiatalságukat facebookba temették. Az érdeklődés és a lehetőség egyszerre szűnt meg egy 5-6 évre. Ami mi megéltünk (és túl éltünk!) az a 10 évvel ezelőtti nagy bumm. Aztán az lecsengett és már minden máshogy fest.
Mint a társadalomban is, szerintem a köridőben is szétvált az olló: A pályacsúcs javult, aki gazán jó, az gyorsabb mint "mi voltunk". De a nagy átlag csak lassabb lett. Utcán legalábbis azt látom, hogy egyre szarabbul motoroznak az emberek.
Hát ha 7-8 évre visszamenőleg nézzük vannak 200-an de a most aktívak közül? Kizárt. A Márkák Harcán indult kb. 200 ember de szerintem nem volt 20 se aki 2:00 alatt ment.
Egyszerűen abbahagyják az emberek. Csak amióta én pályázom 3 garnitúra ember kopott ki.
Hát ez egy marha nehéz kérdés. Szerintem a 98% soha nem megy 2:00 alatt. Viszont ha veszel pályamotort, odateszed magad stb. szerintem 1:57 minden további nélkül elérhető.
Ezt onnan gondolom, hogy én 1:59-et megyek de nagyon rosszul. Tehát látványos hibáim vannak.
De visszagondolva a "karrieremre" szerintem 2:02-nél volt először az, hogy azt éreztem:"haladok".
2:05-höz 1000-es motorral kb. csak húzni kell a gázt az egyenesben.
Szóval szerintem valahol 2:02-1:57 között van az a határ amit átlagos pályamotoros elérhet de már ehhez is kellenek a pályaspecifikus dolgok. Nem elég a nagyot fékezek, nagyot döntök stílus.
Minden ami ez alatt van már komolyabb szint.
Azzal együtt is, hogy 1:49.9 a pályacsúcs és 1:55-el sereghajtó vagy az Alpok Adrián.
Ha jót akarsz menni mindenképpen délelőtt gyere. Első 2 menet az ahol kevesen vannak. Onnantól szaporodunk. A délután jó idő esetén tele szokott lenni. Ott van a zúzás.