Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Van egy K2-s 600as Gixim. Szeretnék 3 cm ültetést csinálni rajta. Elől állítólag gyárilag lejjebb lehet engedni 3 centivel, hátul kutyacsont cserélvel oldanám meg. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Elvileg nem sokat változik a motor futómű geometriája, tehát nem számottevő a változás a vezetés szempontjából. Sajnos kicsire gyártottak és utassal nagyon szar amikor hepehupás terepen kell megállni mert vagy leér a láb vagy nem olyankor nagyon izgalmas tud lenni a megállás

A válaszokat előre is köszi!
Az ex 6-oson erigggyé volt , most az ezredesre 19x20-ast raktam... eladtam a kis Brembot és vettem egy nagyot... pont mint a motornál, kisgikszert váltotta a nagygikszert...
igen, erre a képre gondoltam. meg máshol is láttam, pályán is stb. Te pl variáltál a felső munkahengeren is, abból is érdemes bontóban dúrni R1 -ét?
Itt láttad? Kién?


volt némi frank hitelem,ha erre gondolsz de a bankom még nem kápráztatott el semmivel,roppant kíváncsi vagyok milyen összeggel állnak elő? amúgy ezt soha nem értem meg. A tokico csak egy nagy márka, beszállítója több motorgyárnak és láttam pont itt is a napokban hogy pl GSX-R 1000 en R1 gyári féknyereg van fent,most tényleg annyival jobb lenne?!
A csapszékből sem utaltak vissza? Hallatlan !
Mennyibe sikerült elhozni.Én is most vettem 1-et.
Úgy lesz! (csak legyen jó idő )
"nissint"
Az erigggy gyári pont jó és relatíve olcsóbb is. Én momentán drágábban adtam el a miszerint mint amennyiért vettem a brembot...
értem én a lényeget,de reggel nem csipogott a telefonom hogy valaki komolyabb összeget utalt volna a számlámra
ha már Brembósítassssz vegyél felülre is Bermbó munkahengert , és kiugrik a szemed olyat lassulsz , így a fékhatás is olyan lesz mint a gyorsítás...
lehet nem jól írtam, az utángyártottat,ezekre gondoltam: galfer, brembo,ebc és társai.ebayről kínai kizárt persze- ez nem kérdés! Megvárom még a gyárira mit mondanak,azért kíváncsi vagyok az árra, aztán döntök. pont akciós a Brembo tárcsa a motoralkatrész.eu -n, most amúgy is brembo betét van bent, meg fém fékcső már fent 3éve. most cseréltem a fékfolyadékot is, így a brembo tárcsával lehet lenne egy faintos fékrendszerem..
Szia,

Nekem elkezdett olyan 15-16.000-es km állásnál rázni a gyári tárcsám. Én Brakinget vettem, nem olcsó, 120.000 egy garnitúra betéttel (ez volt 2008-ban), azóta használom, kizárólag gyári betéttel, fékhatással soha nem volt gond, melegedéssel sem volt gondom. Fémfékcsővel+a garanciális új főfékmunkahengerrel nagyon jól elszórakozok. Persze nem egy Brembó szett, de milyen lenne, ha nem lenne típusnak gyenge pontja... :-) Csakis újat vegyél! Fékkel, gumival nem játszadozunk egy olyan motorral, ami 300 környékén lépeget. Kínai tárcsát rendelt egyik nagyon jó barátom, hullámosat, álló helyzetben nagyon jól nézett ki: egy pályanap után már rázott neki :-( minőséget sajnos meg kell fizetni, az a pár olyan 60.000 volt két éve.

Motorvásárláshoz: ha van rá pénz, akkor bömbike. Én is nézegetem, pedig igencsak oda vagyok a motoromért (még ha nem is sárga-fekete) :D Ha lesz új, akkor nálam is az lesz...de hát a trónörökös fontosabb :D
Amit aztán leírsz.
Sedu & Bigoneoszi: köszönöm szépen!

Jelenlegi álláspont: nem tudok lemondani az S1000RR próbájáról, pedig megpróbáltam Már meg is szerveztem a jövő hétre, annak megfelelően fogok dönteni, hogy mit érzek a Bimmeren
Külsőre még mindig szebb a K5, de már ott a pénz a BMW-re akkor inkább azt.
Én se állítottam az R1 futóművén semmit a múlt évben, pedig régen midig tekergettem.
Bassza meg fel kell tennem utcai gumit, mert lassan lejár a műszaki.
Bontóst ne, gyári drága, bármi más.
Szia,
Én az én helyzetemben, ha nem lennék egy nagy pálya meg nagy arc májer(amilyen nem vagyok), valószínű a K5-öt választanám.
Olcsóbb, technikailag bőven tud annyit, h sose tudd kihasználni teljesen, arra, h elmotorozgass meg néha pályázz tökéletesen megfelel.
Érezni, biztos érezhető a fejlődés azokon a gépeken. A kipörgés gátló stb, de sztem nem fogod kihasználni, mint ahogy én sem használnám ki, h 50 féle klikkben lehet a futóművet tekergetni stb. Így az én véleményem az, h ha nincs "felesleges" 1-2 millád pluszba, akkor hülyeség ilyet venni. Mondjuk nekem nem is jönnek be az ilyen minimotorok... 2005-ig tetszenek akár a ZX10R, akár az 1000RR, akár a Gixxer...maradok ezeknél...
Lámpa világít amikor rajta van a gyújtás?
Sztender kapcsoló? Kuplungkapcsoló?
Szia,
Van pár lehetőséged.
-bontott tárcsa...?állapot...?ár
-gyári új tárcsa...rohadt drága
-utángyártott kínai...olcsó...marha lassan ér ide(és én valahogy nem bízok benne pedig egyre többen vesznek)
-márkás tárcsa...drága...jó minőség...
Márkásból: BlackshadowUK, EBC, Braking
Szééép!
Gratula hozzá!
Nem én hirdettem. Szombaton voltam haverommal a kiállításon azzal a célzattal, hogy megnézünk egy csomó motort, mivel használtmotor vásár volt reklámozva. (volt kb 30 motor, abból a fele csopper a másik fele túramotor. 1 db 636-os meg 1 db 750-es gsxr volt a kínálat, a csalódottság hatalmas) Be kellett mennem a céghez, az is ott van a 15. kerületben, úgyhogy ha már ott is jártam megnéztem a gépet.
A km-t benézte a csóka, napi számlálóban volt 10xx,x, ebből sikerült a hirdetésben szereplő óraállás
Az hogy ez most valós/nem valós soha nem derül ki, ahogy sosem. Max elhitetem magammal hogy az Egyébként patika a motor, volt a jobb oldalán, sőt lehet rommá volt törve, de nem látszik semmi extra, hűtő gyönyörű, lámpafülek sem visszahegesztettek, kormányütközők sincsenek elnyalva. Menni egynyomon megy, nem ráz, nem húz semerre, erő van bőven. És a LeoVince is qrva jól szól
Sziasztok!A motoromon (k6 1000) megadta magát a gyári féktárcsa.Feltenném a nagy kérdést, ki mit ajánl féktárcsából, mit miért nem ajánl, mik a személyes tapasztalatok? Csak a gyári, csak az utángyártott, csak a bontós- vagy attól ments Isten?! 10Éve motorozok,de féktárcsát még soha nem kellett vegyek. Válaszokat előre is köszönöm. üdv.
Akkor már neki se kell írnom
(nem értem miért nem veszik le akkor a hirdetést)
egyedül a km volt gyanús, hogy neked most kevesebb van mint a hirdetésben...
Vagy mégis te hirdetted csak már meggyógyultál?