lehet ott jókat menni csak küzdősebb egy kicsit... erőnléti edzésnek tökéletes... a lassú kanyarokat zsigerből tolja utána az ember... a tempós kanyarok viszont nem tanulhatók ott meg a féktávok sem , de a kigyors igen...
Kakucs, kakucs.... Az egy homokozó! Kakucson a GSX-R-rel gyári áttétellel váltani sem kell. Az kis motornak való pálya. SM meg GP125. Ott van a Nordschleife videó, az demonstrálja milyen pálya való 1000-esnek.
E-ringen nem, de Kaucsukkon a hatos is felvette az elejét kanyar végén kigyorson...
Sőt még a srad annó az E-ringen célegyenes közepén váltás után, na az +lepett egy kicsit...
De miért? Minél erősebb és lineárisabb egy motor, annál könnyebb uralni. Nem kell határra tenni a figurához, elég csak gázt adni. Amit így időben vissza is lehet vonni. Simsonnal meg... Kuplung kibvág, csakis tökéletes ütemben. Hangyafasznyival korán - nem kerózik. Ugyanennyivel később - ülsz a földön. Motorfék nincs, a hátsó fék is csak arra jó, hogy mikor lecsúszik a lábad beleálljon a vádlidba.
-2+3-mal öregem úgy fogsz egykerózni augusztusban, mint a kisangyal. E-ringen a célegyenest végignyomja úgy, hogy még fekszik a motor mikor már elkezdi felvenni. És közben már megy ki a fara. Pár kotlóval már mentem ott, de ilyet eddig más motor nem csinált.
Igazából látatlanban is tudom, csak témázunk. Régen, mint kés a vajban, bárhol, bármikor. A gázmarkolat gyakorlatilag szintszabályzóként funkcionált. Aztán a K5 tengellyel az enyém is "elfelejtett" egykerekezni. Ugyan most már 4.-ben is feljön, de nagyon ideges lett, sokkal nehezebb fenntartani. Persze nekem így jobban tetszik, mert pörgősebb a blokk, de mit agadás, egykerekezni nehezebb... Mármint nekem. Akit ismertem, hogy 2km-t ment Simsonnal, annak teljesen mindegy ma is.
Nna szóval. Exup kihajítva a polcra. Mindjárt más a leányzó fekvése.
Az eddig megtett ~200 km alapján azt tudom mondani, hogy igen tetszetős a masina. Nem kérdez, ahogyan a K9 sem kérdezett. Erőben az égvilágon semmi különbséget nem érzek köztük, a K2nél viszont sokkal harapósabb. A helyhiány itt is probléma, a K2-n jobban elfértem. Első fék elég nagyot harap, nyomáspontja fix a gyári gumi fékcsővel is, 10-én kiderül pályán felpuhul-e. Elvileg már a visszahívásos csere megtörtént. Hátsót nem tudom, K2-n se használtam
Kanyarokban stabil, nem hintázik, könnyű terelgetni.
Váltó pontos könnyen jár. Kicsit talán közelebb van a pedál bunkója, mint a k2-n, és ott is marad, mert együtt van a lábtartóval.. K9-en ez jobb, hogy külön van, van lehetőség játszani vele.
A lámpát kell meg beállítanom, mert enyhén magasra világít a xenon.
Fogyasztása az exup kihajítása után majd kiderül, lehet át is van írva az agya, nem tudni, folyamatos visszadurrogást abbahagyta.
Összességében eddig nagyon tetszik.
Az enyém is ilyen volt. Úgy emlékszem,h amikor vissza raktam az aksit és mérföldet mutatott,akkor egyszerre hosszan nyomtam a két gombot amíg vissza nem váltott kilométerre.
Kakucs, kakucs.... Az egy homokozó! Kakucson a GSX-R-rel gyári áttétellel váltani sem kell. Az kis motornak való pálya. SM meg GP125. Ott van a Nordschleife videó, az demonstrálja milyen pálya való 1000-esnek.
Sőt még a srad annó az E-ringen célegyenes közepén váltás után, na az +lepett egy kicsit...
-2+3-mal öregem úgy fogsz egykerózni augusztusban, mint a kisangyal. E-ringen a célegyenest végignyomja úgy, hogy még fekszik a motor mikor már elkezdi felvenni. És közben már megy ki a fara. Pár kotlóval már mentem ott, de ilyet eddig más motor nem csinált.
De amúgy jó.
Az eddig megtett ~200 km alapján azt tudom mondani, hogy igen tetszetős a masina. Nem kérdez, ahogyan a K9 sem kérdezett. Erőben az égvilágon semmi különbséget nem érzek köztük, a K2nél viszont sokkal harapósabb. A helyhiány itt is probléma, a K2-n jobban elfértem. Első fék elég nagyot harap, nyomáspontja fix a gyári gumi fékcsővel is, 10-én kiderül pályán felpuhul-e. Elvileg már a visszahívásos csere megtörtént. Hátsót nem tudom, K2-n se használtam
Kanyarokban stabil, nem hintázik, könnyű terelgetni.
Váltó pontos könnyen jár. Kicsit talán közelebb van a pedál bunkója, mint a k2-n, és ott is marad, mert együtt van a lábtartóval.. K9-en ez jobb, hogy külön van, van lehetőség játszani vele.
A lámpát kell meg beállítanom, mert enyhén magasra világít a xenon.
Fogyasztása az exup kihajítása után majd kiderül, lehet át is van írva az agya, nem tudni, folyamatos visszadurrogást abbahagyta.
Összességében eddig nagyon tetszik.