Sajnos úgy néz ki, hogy lemaradtam a vételről, eladták az Ezredest... A körülményeket nem részletezném, legyen elég annyi, hogy nem a szavahihetőség az a tulajdonság, ami ezzel kapcsolatban eszembe jut... Ettől függetlenül köszönöm Mindenkinek a segítséget & ha meglesz az S1000RR teszt, akkor beszámolok róla!
Én mikor megvettem a motort teljesen fel volt tekerve a két rugófeszítő anya. Gondolom az előző tulajnak vagy valamelyiknek előttem szintén a magasságával lehetett gond de nekem annyira lágy volt így hátul hogy teljesen használhatatlanná vált, ha nem túratempóban mentem életveszélyes volt a kanyarokba és a magasságomhoz is alacsony volt ezért visszatekertem.
Nem vészes egy pár kutyacsont, még állíthatót is találsz ebayen max egy tízesért
ha a brembot veszem nem a név miatt, hanem mert 5-6ezerrel kevesebb most mint az EBC, plusz a fékbetétem is brembo... tehát csak az akciós ára miatt merült fel, amúgy 85ezer/db áron rá se néznék
De nem is azon volt a hangsúly, hogy Feri kollégánk a Hungaroringen kör rekordot döntsön! Valaha én is motoroztam útcán így 3 cm-el leengedve elől -hátul, mert nem akartam szerelgetni mindig oda-vissza! Az biztos ha Mátrában gyorsan mentem, éreztem különbséget kezelhetőség terén, de nem volt olyan vészes! Ha meg valaki 2 személlyel túrázik, lehet nem is érez nagy különbséget, de puding próbája az evés!
Volt nálam is egy kis szívatás. Mikor még csak néztük a motort már akkor sem tetszett az alapjárat, de gondoltam a dob miatt van és kevés levegőt kap. Első motorozásnál fel is tűnt, hogy visszadurrog mint az állat, majd 170 km óvatos motorozás (5-6000 1/min) után az arcomba villan az üzemanyag-visszajelző.. TPS rendben, hibakód nincs. Szerelőm tanácsára leszedtem a dobot, hogy nem-e a kikötöttnek hitt exup szelep szarakodik olyan alattomos módon, hogy beremeg és elzárogatja a gáz útját. Hatalmas meglepetés ért mikor megszabadultam a jobb oldalától, mert az exup ott vigyorgott bebowdenezve, gyújtásra pedig még mozog is... (Dobozban hoztam el egy fordítómotort a bowdenekkel együtt, ezért feltételeztem, hogy ki van iktatva)
Dob, összekötő le, szomszédok legnagyobb örömére nézem hogy működik. Hát FORDÍTVA! Alapjáraton teljesen nyitva, utána szépen szűkíti a keresztmetszetet. Az összerakójának ezúton is gratula! Bowdeneket felcseréltem, mindjárt más lett a leányzó fekvése, az alapjárat szépen kisimult. Kíváncsi leszek a többire
Szia Feri!
A gyorsulási versenyeken pont ezek még szabályos dolgok, street kategóriákban! Elől simán 3cm-el be engeded az elejét, hátul meg ne kínlódj a kutyacsont cserével! A hátsó rugóstagon teljesen elveszed a rugó előfeszítést, tehát a 2 nagy anyát amit körmös kulccsal lehet állítani a rugó felett, azokat felfelé tekered addig amig a felső anya kb. 2 menetet fog! Így kb. 3 cm-ert ül meg a motor hátsó része is
Amúgy meg az ilyen ember gondolom képes lenne felcserélve beszerelni a fényszórókat egy autóba.
Sajnos úgy néz ki, hogy lemaradtam a vételről, eladták az Ezredest... A körülményeket nem részletezném, legyen elég annyi, hogy nem a szavahihetőség az a tulajdonság, ami ezzel kapcsolatban eszembe jut... Ettől függetlenül köszönöm Mindenkinek a segítséget & ha meglesz az S1000RR teszt, akkor beszámolok róla!
Szép estét,
B.J.
Nem vészes egy pár kutyacsont, még állíthatót is találsz ebayen max egy tízesért
Állat lehetett...
Kezdek nem hinni a Brembo-ban...
Dob, összekötő le, szomszédok legnagyobb örömére nézem hogy működik. Hát FORDÍTVA! Alapjáraton teljesen nyitva, utána szépen szűkíti a keresztmetszetet. Az összerakójának ezúton is gratula! Bowdeneket felcseréltem, mindjárt más lett a leányzó fekvése, az alapjárat szépen kisimult. Kíváncsi leszek a többire
A gyorsulási versenyeken pont ezek még szabályos dolgok, street kategóriákban! Elől simán 3cm-el be engeded az elejét, hátul meg ne kínlódj a kutyacsont cserével! A hátsó rugóstagon teljesen elveszed a rugó előfeszítést, tehát a 2 nagy anyát amit körmös kulccsal lehet állítani a rugó felett, azokat felfelé tekered addig amig a felső anya kb. 2 menetet fog! Így kb. 3 cm-ert ül meg a motor hátsó része is
Brembo főféket tudok adni, számom tudod.