Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már nem eladó
lehet a kapcsoló érintkezője szarakszik... nálam már fordult elő ilyen
most ez az eladó? vagy már nem az mert megvetted...
Sziasztok üzemanyag pumpa dolgozik ugy nézem minden rendben csak amikor startot nyomok nem indit nem csinál semit
van egy 1-es szett is, de az már a motoron feszít
Ok.
melegbe
nagyon csoki a paripa...
SC0 minek?
remélem az idei szezonra kevés lesz...
Kora tavaszt
Üzemanyagszivattyú felzúg? Kuplungkapcsoló működik? Akksi rendben van? Hirtelen ennyi jut eszembe.
Mondanám,hogy S1000RR-t vegyél,de én is azt akartam és mégis Gsxr lett belőle. Az írásodból meg azt érzem,h elég az a K5 és rengeteg pénzt megfogsz spórolni.
Sziasztok tanácsot kérnék van k 7 em most akarom inditani és nem indul.ugy nézem minden biztositék jo -rá adom a gyujtást és nem csinál semit visza jelzö lámpák müködnek mi lehet a baj
Rendben & köszönöm szépen
K5 is bőven elég lesz de nem ismerlek ezért nem tudok "jó" tanácsot adni, lehet hogy többet akarsz annál. Nekem K2-őm van nagyon jó, nagyon erős de mégsem annyira, mégis erősebet szeretnék, ezért ha magamból indulok ki akkor s1000rr mert igaz még ülni sem ültem rajta de engem is ez az a gép ami igazán lázba hoz jelenleg.
Nem zavar ha egy motor kicsi, van egy R6-osom is és nagyon szeretem de mikor felültem egy K5-re (nem mentem vele) nagyon kicsinek tűnt, tipikusan alacsony embernek való ez is lehet egy szempont.
Ha van rá málna vegyél bambit és meséld el milyen volt
Lehet. Meg aztán a híres sárgafeketétől sem kell elájulni, nem olyan disznó az. Nekem legalábbis mindig várnom kellett rá, de mondjuk nekem könnyű dolgom van mert az én pirosfeketém köztudottan buzi erős.
Igen, pontosan ez az egyik érv az S1000RR mellett
Akkor kicsit aggódom, mert ez totál fekete Lehet, hogy az még erősebb?
Nekem nehéz, mert én nem vagyok kifejezetten érdeklődő azok iránt a típusok iránt, amelyeket éppen nem birtoklom. Még K5-tel se mentem. Elolvasom néha a leírásokat, de főleg a műszaki tartalmat nézem át. A tesztelők véleményének beteszem a felezőt (bizonyos magazinok esetében a harmadolót). Az elmúlt évekből az S1000RR az egyik olyan kivételes típus, ami felező után is fel tudja kelteni az érdeklődésem. Én most nem vennék olyat, másba tenném a pénzem, de ettől még a motor érdekel. Engem. Szóval inkább hagyd a K5-t, próbáld ki az S1000RR-t és meséld el milyen volt.
Ha sárga fekete akkor óvakodj tőle, azok nagyon erősek
Illetve még egy dolog: ezért próbáltam meg Nektek feltenni a kérdést, mert remél(t)em, hogy Nektek volt már lehetőségetek valamelyikhez az általam favorizált típusok közül, ill. a Gixxer több évjáratához is.
Nehéz kérdés....
Szerintem, egyenlőre elég lenne a "gyenge" Gixxer gyári állapotában is
Igen, sajnos gyorsan kellene választ adnom a Gixxer-re, így viszont nem marad idő a BMW-re... Ahhoz még nem ideális az időjárás, hogy egy rendes tesztet végrehajthassak
Szűk költségvetéssel 5 kilóból a teljesítmény szintre hozható , 1 gurigából még az elektromos kütyük is kivitelezhetőek... Kb...