De akkor ha jól értem buknád az S1000RR próbát. Így azt a tapasztalatot is, ami valóban választ adna a saját magad által feltett kérdésre (mellesleg ami engem is érdekel ). S1000RR 30 lóval erősebb. Több keréken, mint a K5 főtengelyen. Csak ki kéne próbálni, nem?
Nem, idén akartam elkezdeni tesztelni... Próba nélkül viszont nem veszek meg semmit, ezt már régen megtanultam.
A GSX-R-t ismerem + olyan árat kérnek érte, ami a bolondnak is megérné (hát még nekem ).
Ha nem hoz lázba s sok elektromos kütyü akkor csakis a K5 1000... Véleményem szerint nem érnek az újabbak annyival többet mint amennyivel többe kerülnek...
Régóta szemezek az ezres mezőny különböző résztvevőivel, ill. idén eljött az idő, hogy kipróbálhassak több lehetséges alternatívát a szóbajöhető típusokból, valahol a 2009-2012. körüli évjáratokból (GSX-R1000, BMW S1000RR, ZX-10, CBR 1000RR - valahol a szimpátia-sorrend is ez ), ám időközben kaptam egy ajánlatot, miszerint kedvező feltételekkel hozzá tudnék jutni egy (tényleg!) kitűnő állapotú K5-ös Gixxer-hez. Elbizonytalanodtam...
Szerintetek érdemes jóval több pénzt áldozni az újabb típusokra, vagy számomra, kedvetelésből motorozónak nem igazán értékelhető/érzékelhető a fejlődés, így megfelelő lehet a K5 is?
Jellemzően közúti közlekedésre használom a motorjaimat, de azért néhanapján egy kis pályázás is szóba jöhet (de csak kedvtelésből, semmi másodperc-hajkurászás )
Nem most kezdtem a motorozást, így az a vonal, hogy túl erős lesz, elhanyagolható
Segítségeteket előre is köszönöm!
Irigyellek. Én első pillanatban sem voltam elájulva tőle, azóta se vagyok. SX380-nal menj pár kört, utána Te se leszel.
Viccet félre téve, üdv a klubban. (Fel fogja venni 4.-ben, nyugodt lehetsz.) Nem büntet, csak szeret játszani. Jóban lesztek ne aggódj. A jót könnyű megszokni.
Nnnyyyaaa... Meg volt az ismerkedős délután az EZREDESSEL Kaucsukkkon...
Első benyomás:
Besza-behu... kib..állat...
Szóval: nem nehezebb fordulni vele mint a hatossal kb. egyformának mondanám... de kigyorson pffffffffffffff.... a kormánycsotkát majdnem leszakítottam... 3-ban ahogy húzom úgy veszi az elejét, így elsőre azt mondanám hogy még 4-ben is, de ugye Kaucsokkkon a 4. felejtős...
A 19x20-sa Brembo az erigggy nyergekkel olyat lessít minimális fékerővel, hogy a szemem kiesik...
Az üléspozíció kb olyan mint a hatosé, csak érzetre a kormány lentebb van...
Így elsőre 3 mp-vel kevesebbet mentem (46 közepe stabilan) mint a legjobbam anno a hatossal ami 43,2 volt... mondjuk 10 fok volt és kb 50%-on toltam csak mivel egyenlőre csak ismerkedünk ugyebár...
Mindent összevetve kiba..ott adrenalin bomba... és arra is rájöttem hogy az ezredes keményen büntet ha balfaszkodik a rider... szóval össze kell csiszolódnunk és tisztelni kell a paripát, illetve tisztában kell lenni a saját képességeinkkel...
Vááááááááá.......
Véleményt kénék! Párszor fékezéskor olyan hangja volt az első fékemnek mintha vason lenne. A tárcsa közepén is láttam kicsit sötétebb színt. A tárcsám nem hullámos! Levettem a betétet láthatóan közel sincs vason, kicsit megcsiszoltam csiszpapíron. Kíváncsi leszek az eredményre. Túl kemény a betét vagy miért lehet ez?
A GSX-R-t ismerem + olyan árat kérnek érte, ami a bolondnak is megérné (hát még nekem ).
Régóta szemezek az ezres mezőny különböző résztvevőivel, ill. idén eljött az idő, hogy kipróbálhassak több lehetséges alternatívát a szóbajöhető típusokból, valahol a 2009-2012. körüli évjáratokból (GSX-R1000, BMW S1000RR, ZX-10, CBR 1000RR - valahol a szimpátia-sorrend is ez ), ám időközben kaptam egy ajánlatot, miszerint kedvező feltételekkel hozzá tudnék jutni egy (tényleg!) kitűnő állapotú K5-ös Gixxer-hez. Elbizonytalanodtam...
Szerintetek érdemes jóval több pénzt áldozni az újabb típusokra, vagy számomra, kedvetelésből motorozónak nem igazán értékelhető/érzékelhető a fejlődés, így megfelelő lehet a K5 is?
Jellemzően közúti közlekedésre használom a motorjaimat, de azért néhanapján egy kis pályázás is szóba jöhet (de csak kedvtelésből, semmi másodperc-hajkurászás )
Nem most kezdtem a motorozást, így az a vonal, hogy túl erős lesz, elhanyagolható
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv,
B.J.
Viccet félre téve, üdv a klubban. (Fel fogja venni 4.-ben, nyugodt lehetsz.) Nem büntet, csak szeret játszani. Jóban lesztek ne aggódj. A jót könnyű megszokni.
Első benyomás:
Besza-behu... kib..állat...
Szóval: nem nehezebb fordulni vele mint a hatossal kb. egyformának mondanám... de kigyorson pffffffffffffff.... a kormánycsotkát majdnem leszakítottam... 3-ban ahogy húzom úgy veszi az elejét, így elsőre azt mondanám hogy még 4-ben is, de ugye Kaucsokkkon a 4. felejtős...
A 19x20-sa Brembo az erigggy nyergekkel olyat lessít minimális fékerővel, hogy a szemem kiesik...
Az üléspozíció kb olyan mint a hatosé, csak érzetre a kormány lentebb van...
Így elsőre 3 mp-vel kevesebbet mentem (46 közepe stabilan) mint a legjobbam anno a hatossal ami 43,2 volt... mondjuk 10 fok volt és kb 50%-on toltam csak mivel egyenlőre csak ismerkedünk ugyebár...
Mindent összevetve kiba..ott adrenalin bomba... és arra is rájöttem hogy az ezredes keményen büntet ha balfaszkodik a rider... szóval össze kell csiszolódnunk és tisztelni kell a paripát, illetve tisztában kell lenni a saját képességeinkkel...
Vááááááááá.......