Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen így van, fillérekért kellene! Na de miért?
Azért mert egy jármű nem annyival ér kevesebbet ha van rajta "hiányosság" mint amennyibe a "javítás" kerül hanem lényegesen kevesebbet. Ezért ha egy kis sütnivalója van az embernek akkor ezeket a hibákat rendbe rakja valamennyire.
Oké nem ért hozzá a lány de akkor kérjen egy ismerősétől segítséget. Az meg nem nemhozzáértés (lehet felületesen olvastam eddig) hogy a vevőnek elfelejt lényeges dolgokat megemlíteni, szerintem. Itt a tálalással van a gond, egy kis időt fordítana a gépre (nem ért hozzá kérjen segítséget könyörgöm!) és egy héten belül eladná a vasat ha valóban annyira jó mint amilyennek elsőre tűnik. Nekem semmi gondom nincs az árával mert ha a kínálatot nézem akkor ez rendben van de az első benyomás nagyot sokat számít és ha elmegyek megnézni egy ilyen patikának beharangozott gépet és az fogad ami végül eddig kiderült (még ha nem is nagy problémák ezek) akkor bizony elgondolkodnék rajta hogy akarom-e valójában mert csalódás ért. És ne feltétlenül magatokból induljatok ki hogy értetek hozzá, mert egy nem hozzá értő vevő (szerelés/szervizelés téren nem hozzá értő) elmegy és ez fogadja, nem fogja megvenni mert fingja nincs róla mennyibe fáj egy ilyen javítás csak azt látja ez is szar az is szar, használni így nem tudja és már megy is tovább.
És lehet rajta lovagolni de alap hogy ha valami el akarok adni akkor azt letakarítom! Legyen az bármi is.

Egyébként annak ellenére hogy tavaly év elején vettem a Gixxert szemezgetek a fiatalabb vasakkal csak nem engedhetem meg magamnak de ettől még álmodozok és megakadt már a szemem ezen a gépen régebben, vagyis ha úgy lennék anyagilag ahogy nem vagyok nekem egy kis alkuval simán bevállalhatónak tűnik ezért engem nem kell meggyőzni, csak leírtam a véleményemet, ennyi

És hát "gixerezresek" vagyunk, had csámcsogjunk rajta egy kicsit.


Fog arra a leharcolt gépre is megjönni a vevő, ha már becsukódott minden kapu...
Patika állapotnak patika ára van, ezt tudomásul kell venni, még ha sokaknak nem is tetszik.
Csodára meg sokáig kell várni, ahogy sokan várják is ezt nap mint nap a hahu előtt üldögélve
Ez a tízmillió nepper országa
Tyutyikám, no te mondtad meg a legtutibbat itt mindannyiunk között!
Az a helyzet hogy ez a motor mindenkinek fillérekért kellene,aztán egy kis csiszatolás után ez volna a világ legjobb és legmegkíméltebb motorja,és aztán ez is 1.8 milla lenne. valljuk be mindenki ezt szeretné,akinek meg nincs sajnos ennyi az nem hinném hogy ócsárolással sokra menne,inkább válasszon másikat.A szegény csajszinak meg hiába mondod hogy ez meg az,fogalma sincs róla. És véleményem szerint ha vesz valaki egy motort azt úgyis le kell szervizelni.
igaz ami igaz nekem még a tárcsák is rozsdásak voltak mikor meg vettem a 1.5 éve álló k4-et
Látnád néha hogy néz ki csóri motor egy hosszabb etap után nálam.
De egyhét/4500 km-után nem az az első hogy lemosom.

Viszont ja,de válik,és 100e minuszé én elmosogatom ha odaadja.
Nem főbűn ha koszos a kerék de nekem ellenszenves dolog.
Hanyag gazdára utal, ha annyiszor cserélt bármit is amennyiszer letörölte a kereket akkor biztos jól karbantartott vas lehet.
Akárhogyan is nézem amelyikőtöknek van kép fent a motorjáról mind patika rendben van.
Oké túllépek rajta ez a motor sokat állt ezért ilyen. Érdekes a kis hölgyben annyi affinitás nem volt hogy rendbe puceválja a gépet mert így talán hamarabb akad horogra egy vevő, de végülis nekem aztán tökmindegy. Csak egy meglátás volt.
Megértelek téged is, őt is. Téged mert bosszant. Őt mert nem ért hozzá
Érzelmit akartam írni
Én is így gondolom. Nem értelmi kérdés volt az R1 eladása, hanem csupán ésszetű lépés ebben a helyzetben. A cégnél tudok motorozgatni. Az enyhíti a fájdalmat :) Bár most ez a "szupertrafi" projekt megy erővel is meg az útdíj. Hála égnek az új gép annyira okos lett, hogy sokkal kevesebb bíság lesz, az útdíjba meg a külföldi teherautósokat kell vegzálni. Így elviselhetőbb a munka. Bár sajnos a motorozás rovására megy. Remélem lecseng idővel és megint lesz év amikor szolgálatban 12.000-et motorozok 03-11 hó között és nem 2000-et mint jelenleg. :(
Neked se megy a matek. Amit keresel és ami megmarad 30 nap után az nem ugyanaz.
Kell a halálnak.Öreg és beszari vagyok én egy ezreshez.
És Neked az kell?
Namostakkor tételezzük fel hogy kell egy gsxr 1000 és nem valami mamutok idejéböl.
Legyen 2007.es.

Felcsapjuk magyarország legnagyobb zsibvásárát jármű viszonylatban.
Hahu jelenleg K7-től felfelé 1,55,a többi 1,8 de 5-ből már 2 millánál tartunk.

Még nem tartunk sem állapotnál sem extráknál sem annál hogy kinek mi ér meg ennyit.
Az egyszeri ember ilyenkor ha nincs ennyi pénze keres másikat.
lát egyet 1,5-ért.
Elmegy megnézni.
És ha nem tetszik odébbáll.Vagy elmondja a kedves eladónak hogy ez,meg,ez,meg ez nem tetszik,föbűn hogy koszos a hátsó kerék.
És tesz egy ajánlatot.
Az eladó meg eldönti hogy odaadja e vagy sem.
Jelzem ha beajánlanak a kondíciók ismeretében 1,1-et a tulaj kis pankráció után gyaníthatóan megválik tőle 1,2-ért.
És ha más hiba nincs csak a felsoroltak 2 kilóból tökéletesen meg lehet javítani.
De ha nem adja el a felkínált összegért akkor sincs világvége.Lehet keresni másikat.
Pesttöl 250Km-re van egy fekete-narancs 1,55 ért.
Mindenkit (ár)érzékenyen érint a téma, kivétel engem, de én csak szívózom.
ennyit dumálni egy motorhirdetésen.................eszem megáll.
A tűrsulat 99%-ának van motorja és nem akar pirosas ezrest mégegyet venni.
Akkor meg minek..............motorozzatok.
Persze, akkor lehet arra várni, hogy jöjjön egy fanatikus. Előbb utóbb talán jön. De amíg nem jön addig jön másik húsz akik szerint drága a motorod. Amíg Neked nem kell a pénz, nekem meg nem kell a motorod, addig semmi gond nincs. A vita abból alakult ki, hogy a csaj el akarja adni, de mégis sokat kér érte.

Ha pedig a normális motor normális fenntartásához havi nettó 1M kell (szerintem is ennyi kellene), de az sportmotorosok 99%-ának (legyen akár vevő vagy eladó) ennek csak töredéke van meg, abból mi következik...?

Köszönöm a figyelmet.
Én úgy gondolom,hogy az keres keveset akinek 70-ezer marad meg a zsebben,de aki meg fél misit visz haza az már brutál jó. Havi szinten 1-millából az ember meg olyan motort vesz amilyet csak akar és a fenntartással sem lesz gond.
Az árakra meg visszatérve, valamelyik nap láttam egy ladát, amelyikben ha jól emlékszem 7-ezer km van több mint 2-millióért. Átlagban ezeket az autókat pár tízezerért meg lehet venni,de ha nekem ingyen dobálnák akkor sem kellene,mert nem tudnék vele mit kezdeni. De majd egyszer csak jön egy fanatikus aki a 2M-et leteszi érte és akkor már megint az van,h nem 100-ezret hanem 2-milliót ért a gép.
Sokat filóztok. Azt а motor kell venni amelyik a legjobban
harap és kész.
Ne turkálj a tárcámban és se teszem a tieddel. Konkrét szám nincs, legrosszabb esetben is megmarad 200,000 jobb esetben több a Hónap végére.
Kipróbáltam több fiatal motort (1098, R1, stb.) nem nyújtott többet nekem egyik se, mint a mostani motorom, sőt a 2010 környéki R1 nekem erőtlen.
Nekem R1 gáz van, az gyorsabb.
Remélem nem kell egy gyorsgázt is vennem...

Még nem, de úgy néz ki a K4-5 600 v 750-é jól szabható lesz...
Még az a jó, h 200 felett jobban lassul mint én...
Hát, az egykerék nem ezen múlik. De ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz. Én a gázt idén is binárisan fogom kezelni, aztán elég amire elég.

A lábtartó módosítás már megvan?
előre kissebbet,hátra nagyobbat.........az a biztos Cápa ellen