Az a hátsó kerék (meg az első is) annyira dzsuvás hogy mégha nem is emiatt veszek meg vagy sem egy motort, engem egy trehány igénytelen gazdát juttat az eszembe.
És a leírtak alapján még kicsit hazudós is.
a hitelt nekem is mondta! Ügyvédje intézné a motor törzskönyvét a banktól fizetés után 3 napra lenne meg ügyvédi letétben lenne addig a zsé! De inkább kihagyom túl sok a hiba ezért az árért! Max 1,2 érne így többet nem mert mire helyrerakja az ember addig abból a pénzből egy normálisat is vehetne!
Bocs elírtam a jobb oldali idom törött,bal bodis behorpadva,én is csak nagy nehez tudtam beindítani vadi új akkuval,plusz letakarva kutyaszőrös pléddel, nem is látszott a kutyaszőrtől,a motor hiteles de a csaj nekem azt mondta hogy már végrehajtás alatt van a motor mert nem fizeték.
20-24,000-et kibír a gyári lánc normál usernél, akkor a km is kamu, esetleg cápa kipróbálta
Pont ezek miatt nem adnék a piaci árnál többet egy motorért
A benyomott hűtőn kívül semmit mást nem mondott el a motorról a kis hölgy :) hibátlan karcmentes ezt mondta teloban idomok épek stb... ja meg a hűtő akkor sérült meg mikor a volt férje a motorszállítóról vette le vagy tette fel és eldölt a motor és az idom ki lett cserélve egy újra azon az oldalon! De ha már a lánc is cserés akkor tuti több km is van benne....
Bal oldali idom törött,hűtő benyomva,bukógomba elhajolva,ülés szétrepedve a naptól,fémes csattanás hirtelen gázadásnál a motorból,telószimering kuplungszimering oda,akku rossz,tükrök kikopva,lánccsere,plexifelfogatócsavarok kitörve,durván ennyi de én ki se próbáltam.
Jogos, pont emiatt marad idén is (3.-ik szezon) a régi R1, persze jobb fékkel és rugós-tagokkal mint egy gyári motor. Aki ismer tudja 1 szezon után eladtam a saját motorjaimat is, most ami ettől jobban kéne az 5x ennyibe kerülne és 1,5x lenne jobb. Cserébe nem lenne ilyen kényelmes, alkatrészek többe lennének, 120,000Ft csak az átírás.
Azonkívül, hogy rettentően felment az új motorok ára ehhez még hozzájön, hogy 2009-től máig kb. senki nem vett új motort. Egy orbitális lyuk van a magyar használt motor piacon.
Nem kell gixereket keresni. 2009-2014 között 900-1200ccm közötti eladó motorra összesen 185db-ot ad ki a hasznaltauto.hu!
2009-es 1000-es sportmotort 2 millió alatt alig találsz. Egyszerűen nincs választék.
A mobile.de 2009-2014 között csak ZX-10R-ből van 123 db. Persze a legolcsóbb ott is egy 4990 eurós versenymotor.
Akinek ilyen motorja van nem adja el csak ha nem számít neki a pénz és tud újat venni vagy ha abbahagyja a motorozást.
Ki az a hülye aki most egy K7-es ezrest csak úgy lecserél egy L5-re?
Vagy egy 2008-as CBR1000RR-t egy 2015-re?
Semmi olyan különbség nincsen közöttük amit egy átlagfelhasználó megérezne közúton.
Amíg volt 0 Ft-tal elhozható motor hitelre 120 hónapra addig estek az árak lefelé. Manapság nagyon kevés új motor akad gazdára. Az eladó motorok száma töredékére csökkent. Nincs választék. Sok a roncs. Változott a gazdaság. Változott a piac. A motorárak most stagnálnak vagy emelkednek. Ez logikus....folyamat.
Csak hát egy motornak mindig annyi az ára amennyiért elviszik, nem pedig annyi ahogyan azt egy kívül álló beárazza! Jövőre pedig véleményem szerint még drágábbak lesznek a használt 1000-es motorok, mivel már idén az új R1-es 6.6 milla, az új BMW 5.5, és jövőre a másik 3 Japán is újítani fog, mert muszáj lesz nekik, és azokat sem 3 milláért fogják majd adni, hanem 5-6 között! Nem is fognak értük verekedni a vevők, és ez miatt még jobban felmegy a használt gépek ára!
Ebben mondjuk van igazság. Én is mindig azt mondom, hogy már kezd itt lenni lóvé megint. Hitel off, külföldi munka on. Jogos.
Igazatok lesz. Már elmúlóban van az az idő, amiről én beszéltem. Sajnos én pont akkor vettem motort (pont olyan is lett) és talán a rossz tapasztalat beszélt belőlem, vagy a saját kálváriámat akartam kendőzni.
És a leírtak alapján még kicsit hazudós is.