Visszatérve kicsit futómű témára, holnap olajat cserélek az első telókban. Mehet a gyári 5W, vagy van valakinek jobb tapasztalata más viszkozitással? K3, 85 kiló vagyok tokkal vonóval.
De milyen K1-K2 1000-est adnak 600000 ft-ért, egy jobb állapotúért 900000- 1milla körül kérnek, tehát a 2 között (k1-k5 1000) csak 5-600000 a difi, és nem 1 milla!
Elfogytak a nullbeülős, százévhiteles motorok.
Vagy GTK lett vagy a bank vitte. Ezen okból a "megszorulásra hajlamos" tulajdonosok száma meredeken csökkent.
Ha 3 papír lenne egy motor, mint az usában, akkor énis körberöhögném a 10 éves gépet másfélért. De nem ez van.
Biztosan be lehet akcióztatni, meg beférni 4 pénz alá, de szerintem nem sokkal.
És így jó alternatíva a K5-K7, ezért emelkedik az ár. Sokkal kevesebb a különbség a technikában, mint ha 10 éve néztük volna ugyanígy a felhozatalt.
Tudom,de nem igazán szokott érdekelni,mert aki igazán ért hozzá és körbe nézné a motoromat,h milyen állapotban van és milyen extrák vannak rajta az tisztában van vele,h valójában mennyi is az értéke. De a legfontosabb,h nekem nagyon tetszik és meg vagyok vele elégedve.
Csak az a baj, hogy fordítva is megvan ez. Többet ér egy 65-ezerről 32-re visszatekert K5, mint egy 84 ezerről 46-ra visszatekert K2 ami akár még generáljavítást is látott? Csak mert az egyikért 600ezret, a másikért 1m600ezret kérnek. Ez sem mindegy szerintem, főleg akkor, amikor a 4M-s vetélytársra sokkal kisebb a kereslet, mint a millió alatti vetélytársra. Ezzel nem azt mondom, hogy a K5-K7 ne lenne jobb. De jobb-e annyival, mint amit a piac mond rá (azon címen, hogy a K8 közelebb van az L5-höz)?
Igen ez pontosan így van. Régen turkálni lehetett a jobbnál jobb példányokban a mostani motorom vásárlása előtt meg kb. 1-évig napi szinten néztem a hirdetéseket és állandóan csak pár darab volt és ha fel raktak egy jó példányt az el is kelt még ha kicsit húzós is volt az ára.
Szerintem meg simán el lehet jó áron adni Magyarországon a motort,mert kereslet az van rá,de a kínálat az meg nulla és ami meg van az egy guriga szar. Szóval a jó motornak nyugodtan meg lehet kérni az árát és meg is fogják venni.
Nem a hitel kamat a fő probléma itt, hanem az hogy az új 1000-es motorok 1-2 millával drágábbak mint 10 évvel ezelőtt, de nem is lelnek gazdira ez miatt! A használt 1000-eseket meg nem adják el, vagy ha még is, akkor annak szépen meg is kérik az árát! De gondoljatok bele, pl. többet ér egy új L5-ös GSXR 1000-es 2.5-3 millával mint egy jó állapotú K5 1000?
Meg mert a magyar tulajdonosoknak van egy olyan elgondolásuk, hogy a hiteltörlesztő megemelkedéséből származó extra kiadásaikat a vásárlón próbálják leverni, miközben pont emiatt a motorjuk rendszerint nem volt rendesen karbantartva. A piac erre alapul és csodálkoznak, hogy semmit nem lehet eladni. Hát annyiért nem is lehet, amennyit kérnek érte.
Tény, hogy el vannak szállva az árak (sőt van ami egyre drágább ), nem is viszik a gépeket
2-3 éve 1,1-1,2-ért mentek a K5-ök, most 1,4 alatt csak pályamotort kapsz...
2010-ben is kaptál ilyen motort 1,5 alatt. Én adok el motorokat (1-2db/Hét) tudom mi a különbség az eladási és a hirdetett ár között. Min -10 de inkább -20% amikor a kezedbe is látod a pénzt.
Sziasztok Május 16.-án 10 óra körül össze futunk páran a Kecskeméti nagy tekó parkolójában és utána lehet hogy elgurulunk a kiskunlacházi gyorsulásra körbe nézni ha van kedved csatlakozni szívesen fogadunk
Vagy GTK lett vagy a bank vitte. Ezen okból a "megszorulásra hajlamos" tulajdonosok száma meredeken csökkent.
Ha 3 papír lenne egy motor, mint az usában, akkor énis körberöhögném a 10 éves gépet másfélért. De nem ez van.
Biztosan be lehet akcióztatni, meg beférni 4 pénz alá, de szerintem nem sokkal.
És így jó alternatíva a K5-K7, ezért emelkedik az ár. Sokkal kevesebb a különbség a technikában, mint ha 10 éve néztük volna ugyanígy a felhozatalt.
2-3 éve 1,1-1,2-ért mentek a K5-ök, most 1,4 alatt csak pályamotort kapsz...
Sedu!
Szezon van...választék nincs. Jó ár ez most.