Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Visszatérve kicsit futómű témára, holnap olajat cserélek az első telókban. Mehet a gyári 5W, vagy van valakinek jobb tapasztalata más viszkozitással? K3, 85 kiló vagyok tokkal vonóval.
Sanyikám, nem a fasza K9-ed akartam leszólni (én is szeretem a K9-et), hanem a .......!
De milyen K1-K2 1000-est adnak 600000 ft-ért, egy jobb állapotúért 900000- 1milla körül kérnek, tehát a 2 között (k1-k5 1000) csak 5-600000 a difi, és nem 1 milla!
Elfogytak a nullbeülős, százévhiteles motorok.
Vagy GTK lett vagy a bank vitte. Ezen okból a "megszorulásra hajlamos" tulajdonosok száma meredeken csökkent.
Ha 3 papír lenne egy motor, mint az usában, akkor énis körberöhögném a 10 éves gépet másfélért. De nem ez van.
Biztosan be lehet akcióztatni, meg beférni 4 pénz alá, de szerintem nem sokkal.
És így jó alternatíva a K5-K7, ezért emelkedik az ár. Sokkal kevesebb a különbség a technikában, mint ha 10 éve néztük volna ugyanígy a felhozatalt.
Tudom,de nem igazán szokott érdekelni,mert aki igazán ért hozzá és körbe nézné a motoromat,h milyen állapotban van és milyen extrák vannak rajta az tisztában van vele,h valójában mennyi is az értéke. De a legfontosabb,h nekem nagyon tetszik és meg vagyok vele elégedve.
Csak az a baj, hogy fordítva is megvan ez. Többet ér egy 65-ezerről 32-re visszatekert K5, mint egy 84 ezerről 46-ra visszatekert K2 ami akár még generáljavítást is látott? Csak mert az egyikért 600ezret, a másikért 1m600ezret kérnek. Ez sem mindegy szerintem, főleg akkor, amikor a 4M-s vetélytársra sokkal kisebb a kereslet, mint a millió alatti vetélytársra. Ezzel nem azt mondom, hogy a K5-K7 ne lenne jobb. De jobb-e annyival, mint amit a piac mond rá (azon címen, hogy a K8 közelebb van az L5-höz)?
De Sanyikám abban is nyugodsz lehetsz, hogy jó néhány fórumozó szemében, pl. a te K9 1000-esed, nem ér meg 2 millát sem!
Igen ez pontosan így van. Régen turkálni lehetett a jobbnál jobb példányokban a mostani motorom vásárlása előtt meg kb. 1-évig napi szinten néztem a hirdetéseket és állandóan csak pár darab volt és ha fel raktak egy jó példányt az el is kelt még ha kicsit húzós is volt az ára.
Csak 1 példa: 2011-ben a használtautón 100 db körül hirdettek GSXR 1000-est, K1-L1 között, manapság pedig K1-L4 között 30-40 db-ot!
Teljesen igazad van Dubel!
Szerintem meg simán el lehet jó áron adni Magyarországon a motort,mert kereslet az van rá,de a kínálat az meg nulla és ami meg van az egy guriga szar. Szóval a jó motornak nyugodtan meg lehet kérni az árát és meg is fogják venni.
Nem a hitel kamat a fő probléma itt, hanem az hogy az új 1000-es motorok 1-2 millával drágábbak mint 10 évvel ezelőtt, de nem is lelnek gazdira ez miatt! A használt 1000-eseket meg nem adják el, vagy ha még is, akkor annak szépen meg is kérik az árát! De gondoljatok bele, pl. többet ér egy új L5-ös GSXR 1000-es 2.5-3 millával mint egy jó állapotú K5 1000?
Meg mert a magyar tulajdonosoknak van egy olyan elgondolásuk, hogy a hiteltörlesztő megemelkedéséből származó extra kiadásaikat a vásárlón próbálják leverni, miközben pont emiatt a motorjuk rendszerint nem volt rendesen karbantartva. A piac erre alapul és csodálkoznak, hogy semmit nem lehet eladni. Hát annyiért nem is lehet, amennyit kérnek érte.
Talán mert 4 millió egy új.
Tény, hogy el vannak szállva az árak (sőt van ami egyre drágább ), nem is viszik a gépeket
2-3 éve 1,1-1,2-ért mentek a K5-ök, most 1,4 alatt csak pályamotort kapsz...
Csak ugye emberek nem vagyunk egyformák, mert van akinek az a reális ár amit adna érte, és van akinek az amennyiért eladható!
2010-ben is kaptál ilyen motort 1,5 alatt. Én adok el motorokat (1-2db/Hét) tudom mi a különbség az eladási és a hirdetett ár között. Min -10 de inkább -20% amikor a kezedbe is látod a pénzt.
Igen!
szia!tegnap eladtam az alkatrészeket! meg kérdem az új tulajt hogy eladja-e,akkor megadom a telefon számát és megbeszélitek.
Megvettem tőle egyben az egészet! Holnap hívlak mert nem 100% hogy kell nekem az injektor sor!
Helo injektor sor kellene meg alá a gumi talpak. Mennyi penz lenne? Hivj legyszi 06/70 369-6737
1.2? Rogton adja ingyen, nem?
Voltak már megnézni úgy tudom.....

Sedu!

Szezon van...választék nincs. Jó ár ez most.
A jó ár 1,2 lenne. Persze akinek kell a kicsi km az majd elmegy megnézni.
Sziasztok Május 16.-án 10 óra körül össze futunk páran a Kecskeméti nagy tekó parkolójában és utána lehet hogy elgurulunk a kiskunlacházi gyorsulásra körbe nézni ha van kedved csatlakozni szívesen fogadunk