Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ő talán az Ebay-en vette. Ago szerint. De holnap felhívom, meg utána ha nem zavarlak téged is. Addíg is nagyon köszönöm. Üdv
Alapvető megfontolásnak látom, hogy bár a japánok kettémetélt óriások hozzánk képest, de csak emiatt még nem kell feltétlenül keményíteni a futóművet. Ugyanis, amikor a motort a 68 kilós szamurájra ráfejlesztették, akkor tudat alatt ők a tökéletes aszfaltra is asszociáltak egyben. Kár érte.
Ha ebben segítenél , össze tudnál hozni az előző tulajjal (értem ezalatt tel. szám , név, vagy bármiféle tuti elérhetőség), el tudnám érni a célomat. Meghálálom neked is, előző tulajnak is. használható infóért feldobok nektek 5000 ft -ot fejenként.
Előre is köszönöm! Üdv
Széles utat!
én is kicsivel több vagyok mint 65 a gyári beálitáson még tekertem be egy negyedet
Amíg jónak érzed addig jó.
Én pl. nem 65 kiló vagyok és nincs igazán bekeményítve a futómű. Csillapítás van adva neki rendesen, de előfeszítés nincs. Gondolom a szakma szerint ez egy kifejezetten rossz beállítás lenne.
Én nem akarok. De sokan tekergetik azt a futóművet ami alapból nem jó.
Kiprobaltam a daytona bealitasait...........meg a kislabujjam csontjai is kocogtak olyan bugit jart a kezemben a kormany lepencen.
Hazaertem es tekertem kifele hanyathomlok.
Igy nem lehet vezetni hogy seprunyel van az a elejeben.
Sámson után le us hajitja
Mindenki vegyen be egy szem viagrát! Aztán lehet keménykedni!
Azért tásvírem, hogy minden döccenőben érezze hogy férfi. Minden döccenőben összecsengnek a golyói!
ddt akar cserelni....en nem.
En motorolajat es vizpumpat cserelek.

Amugy a sportmotorok kemenyek minek meg kemenyiteni.?
Azt sem tudod még mit akar. Már rugó cserézel itt.
Elso egy jo szerviz friss olajjal,es gyari ertekre allitas.
Utan tekergetes meg rugocsere.Szerintem.
Én sem kötekszem, csak adta magát. Én pl. mindig eltekerek mindent egy motoron, amit csak lehet.
Puhának érzi. Ki vagyok én, hogy kételkedjem benne?
Mit értesz keményítés alatt? A rugóelőfeszítést nem a kis csavarral kell állítani hanem dugós kulccsal kell fent betekerni de ez is csak tüneti kezelés. Ha nagyon puha az eleje akkor rugócsere.
Ha meg "teljesen" elzárod a csillapítást akkor érzetre keményebb lesz de valójában nem. Az első komolyabb menet alkalmával ugyan úgy jön a hintaló érzés.
Ha lövése sincs, akkor azt sem tudja megállapítani, hogy jól van-e beállítva illetve, hogy milyen amikor jó. Tehát nyugodtan tekergetheti.
Kicsit hosszú lenne ezt leírni...
Ezt olvasd el
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/csillapitas_helyes_beallitasa_1resz
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/a_csillapitas_helyes_beallitasa
ezért kérdem....keményíteni lehetne?
Csillapítást állítod vele. Merre akarsz menni? Ha lövésed sincs, ne nyúlj hozzá!
Sziasztok! Valaki meséljen már a teleszkóp végén lévő kis csavarról,mit hogyan merre,minek?
Mi most télen vettük ezt a k7 1000-est, de akitől vettük az 2014 nyár elején szereltette bele a Bazzazt Ágónál padon beállítva majd 300000 Ft-ért, nekem ezt az előző tulaj mondta!
Nekem csupán erre az infóra lenne szükségem. 2011 óta beragadt egy gyorsváltós kipörgésgátlós szett ÁLLÍTÓLAG... náluk, amit azóta sem tudtak értékesíteni. Nekem sajnos nem volt már lehetőségem berakatni a motorba , viszont kifizettem.
Nem Ágónál vettük de nekünk van Bazzaz Z FI TC egy K7 1000-ben!