Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vitatom, hogy van értelme nézni. Bolond én sem vagyok. De azt tartom, hogy ebben a piaci helyzetben, az én megoldásom is rentábilis. Nem mindig kapom a legjobb gumit, de csúnya köpködés lenne ha leírnám mennyibe kerül. És így nekem oké. Akik meg ugyanolyan szart 17-ért adnak, a k...ra nem oké. Tudom nem így hangzik, mert sokszor elviccelem, de ez elvi kérdés. Így tükörbe tudok nézni, ha meg olyan eladóktól vennék, amit mexikói írt, úgy nem tudnék.
Ha a havernál látom, hogy mély lyukas slick van neki fent rögtön tudom, hogy az Pirelli vagy Metzeller. Dunlopból olyat nem vesz.
Teavaj?
Lehet azért, mert még kanyarban is csúszkált, ha odavertél neki... Viszont te ezt szereted.
Súlyban én csak a kipufogó rendszerekért csöpögök! De ezt a fétisemet ismered.

Sok mezei egyénnek hót mind1 milyen keverék, nem érez semmit. Nálunk azért kicsit jobb a dolog úgy gondolom.
Én ezért variálok állandóan, h hol milyen keménységű legyen.
Nemsokára te is fogod nézegetni a keverék számot, hiszen a múltkor le is mentetted a táblázatot.

Hát az enyém mindig ilyen. Már ha van éppen és nem túragumit kell feltennem miatta. Tavaj szeptember ugyebár... A vicc az, hogy az is Dunlop volt (Sportmax Roadsmart) és az is csak 2100km-t bírt ki.
Pirelli 50% után is gyengébben tapad már, csak azért teszem fel, mert általában ezt kapom a legolcsóbban.
kr106 nekem elől nem érzékeny a nyomásra (1,6-2,4), Hátul a pirelli már csak 1,7-2,1 között jó. 200-as gumi kell és az sokat ki fog bírni.
Kevernek ezek is mint a betonkeverő...
De nem a mintáról vitázunk, hanem az anyagról. Közben ddt500 már megválaszolta. Tehát végül is rossz kontextusba tettem a D211-et, de a saját tapasztalatomat csak jól írtam le.
Igen, így lenne használható a vágott slick...
Nem kell a szöveg jó...Bridgestone körforgalom térdelés?
Slick esőgumi kell! Az tapad és be is melegszik...
A Pirelli elsők 3000km után már ráztak, nem bírták a kiképzést. Ebben már 5500 van és még maradhat fent. Tehát azt, hogy jobban bírja csak megerősíteni tudom. Hogy miért bírja, azon még finomítsunk. Nekem ddt500 magyarázata is megfelel, hogy több húsa van. Nehezebbnek is érzem.

Kösz hogy megtisztelsz azzal, hogy megérzem a soft és medium közötti különbséget, én erre a verzióra bevallom nem gondoltam. Meggyőződésem, hogy amit én már keményebbnek érzek az jelentősen keményebb. Annyira, hogy magyarázhatja a starpabírást és a 3000 vs. 5000-at.

Az alkatrészválasztási filozófiánk eltérő, ezt tudjuk.
Úgy rémlik annak nincs is száma csak S, M, H keverék de nem biztos. Mondom sajnos a Dunlop évente változtatja a jelöléseit szóval oda kell figyelni ha képben akarsz lenni.
Na öltsünk tiszta vizet...
Minden Dunlop gumi "Sportmax".
Azon belül vannak a különböző típusok amik jelzik, h mire van kitalálva/fejlesztve...
GP Racer, Sportsmart, Roadsmart...
A mintája alapján a tiéd pedig D211.
Az kicsit más. A GP Racer az az utcaibb verziója a GP-nek. De hasonló tulajdonságokkal bír. Bár utoljára D209GP Racer-et használtam.
Amúgy ez tök igaz. A hosszú monológomba nem írtam be, hogy a sok kretén amellett, hogy 15ezret elkér a gumiért, belevágja a 6mm-es mintát. Mi a francnak? Elég abba három. És elég 3mm széles, nem kell 9. Ha mindenképp szabálytalan a használata, akkor minek elb...ni? Pár vájat kell, hogy messziről emlékeztessen egy gumira, aztán joccakát.
Ha nincsen gumimelegítő nálam,akkor 2 kört szoktam menni pályán,és utánna már jól tapad.Utcán is fel lehet azért melegíteni ezeket a gumikat,de az aszfalt minősége,és a szennyeződések miatt sokkal nagyobb az esélye,hogy elesel.Illetve nem tudsz mindíg teljes erőböl menni,a forgalom miatt és gyorsan visszahűlnek.Például nekem még sosem ért le a lábtartó utcán,a térdelést sem szoktam erőltetni,lendületesen próbálok menni.
Igen, mondjuk én nem úgy veszem mint te szoktad... Ami épp van a gumisnál...

Értem hát. Minden fajtából van (vágott vagy gyári mintás) különböző keménységű. Neked néztük a múltkor, h S/M volt úgy emlékszek.
Előtte meg a vágottból lehet csak sima soft volt fent, és az azért kopott jobban.

Bizony, jó gumik!
Most mentem le megnézni vaze, a D211 nincs ráírva.
Este meglesem otthon a számát
Talán 2 éve volt egy M/H-s 211-em, az nagyon bírta.
A neve a guminak:
Dunlop Sportmax GP Racer D211
Akkor az előző kommentemben a D211-et ki törölhetném. Nem is helyesen írtam be, hisz oszinak próbáltam érvelni, de nekem valójában Sportmax GP van. Arra is azt mondod, hogy slick-azonos keverék? (Szerintem nem.)
Nyilván az a legtartósabb. A Dunlopnál volt olyan év amikor a medium-hard volt a legkeményebb keverék szóval sose lehet tudni. Mi a száma? 8838?
Megint okosabb lettem.
Azt meg tudnád mondani, h az Endurance keverék milyen?
Úgy olvastam, h a hard-nál erősebb.
Most olyat vettem hátra D211-ből...
Ha mindenképpen versenyguminak tekinted akkor inkább az a magyarázat, amit mexikói írt. Hogy amit Te meg veszel azon mivel látod a gyári mintát és jól megválogatod, Te nem a piaci átlagból merítesz és ezért bírja tovább, mert tényleg jól választottál. Ezt esetleg elfogadom.

De ha a saját emlegetett Dunlop szintén gyári mintás gumimból indulok ki (amit néztél nálam) akkor mást mondanék. Az nekem is tovább bírja, mint más megvágott gumik, de nem azért, mert a többit jelentősen rosszabb állapotban vettem, hanem mert egyszerűen keményebb mint azok. Szerintem a kettő nem zárja ki egymást. Attól hogy a D211 verseny gumi még lehet keményebb (tehát kevésbé tapadós) mint egy Pirelli slick. Én ugyanis pont ezt érzem. Teljesen elégedett vagyok a Dunlop elsőmmel, kiemelkedően jól bírja (már írtam) és kielégítő a tapadása. De a Pirelli SC2-esnek "még kielégítőbb", ha érted mire gondolok.

Amiben mindenképp Veled vagyok, hogy bármi is legyen az oka a D211/Sportmax GP (és testvérei) rohadt jó választás utcára. Ha válogathatnék használtból, akkor én is azt választanám a vágott slick helyett, sőt, lehet, hogy újat is vennék.