Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha van olyan gumid amit bátran ajánlsz szívesen fogadom és köszönöm
Budaörsön melózom, Pestről futárral bármikor el tudom hozatni.
190/55 és slick-re gondoltam (kipróbálnám még eddig nem használtam) márkában elfogadom amit Te ajánlsz, de bármi ajánlatod van meghallgatom akár itt vagy privátban ahogy neked jobb
pok750@gmail.com
Királyok vagytok végül csak kikerekedett egy jóízű beszélgetés
A kékülés sosem zavart. Szerintem nincs különösebb jelentősége.
Én főleg Dunlopot veszek az elég érzékeny az aszfalt hőmérsékletére. Néha 6-7-féle keverékük is van egy évben. A soft nagyon megtépődig a hideg aszfalton, a hard meg mászkál melegben. Erre nagyon figyelni kell ha pályázol.
A tépett gumit igyekszem kerülni de itt is vannak fokozatok. A kisebb tépést a jó futómű simán kisimítja.
Pesten tudok adni 190-es gumit 10,000Ft alatt. Utcai és slick is akad.

M. pilot 2t az egyik legszarabb ami eddig motoron találtam.
Ennyiért kap zöld lp-t is.
Nem akartam hozzászólni, mert lerágott csontnak tartom.
De mert belinkelted, én a sráctól veszem a gumikat már 6-7 éve.
Bármilyen kérdésre válaszol korrektül,sőt ajánl megoldást a problémádra.
Nem olyan hogy nesze vedd meg fizess!
Most 2013-as Bridgeston V02-t használok,120/600 soft,200/655medium.
Az én személyes tapasztalatom slickekről.
A tavalyi évben 8 ezer km gurultam.Ezalatt 3 garnitúra gumit tettem fel.
A hátsó kopik gyorsabban,a vehemenciámtól függően néha kockásra, néha rákenem az oldalára a futófelületét!Rengeteg egykerék! 1000-2500 km a hátsó gumi, gyorsan melegszik még hidegben is!tapad, nem pumpál a hátulja.
Az első nem kopik olyan gyorsan de a kigyorsítások és az egykerékből való letételek miatt kagylósra kopik, a minták széleinél felpöndörödik.
Ilyenkor már irányváltásoknál elúszik az eleje.Nem olyan biztosak mint jó gumival. Párban cserélem mindkettőt.
Tehát egy év 60.000 forintomban van,+felrakás.
Miért nem veszek utcai gumit?
Mert SZERINTEM Jobb a slick utcára is.
ddt, mint tapasztaltabb pályamotorostól kérdezném, hogy te miket szoktál nézni az alap dolgokon kívül használt gumi vásárlásakor?

Szóval a mintamélység és évjárat-on kívül?
Ne legyen hideg tépett?
Az ha ki van csapódva az olaj/gyanta rajta (kék gumi) szerinted jó vagy rossz?

Mert van aki azt mondja, hogy jó mert látni, hogy még van minek kicsapódnia van aki szerint meg nem szabad megvenni.

Azt tudom, hogy ezek az anyagok is felelnek a gumi puhaságáért részben.
En is ezt tippeltem.
Megmaradt emlekeztetonek a grazsban.
Több centis különbségek vannak elvileg azonos méretek között is.
Tavaj vettem 14 es gyartasi power 2ct-t.De ha nem akkor 13 as.
Es a d211 mar a garazsbol tolva is belert.
Alpok Adria második helyezett R1 a dobogó alatt szépen eresztette a hűtővizet mert az első kerék beleért a hűtőbe és kivájt belőle egy darabot. Ha nem a saját szememmel látom nem hiszem el.
Némelyik egész jól néz ki. Csak aztán azt is küldje el. Mondjuk én az utolsó 2CT-met 2008-ban adtam el. Nem tudom meddig gyártották de a maga idejében egész jó gumi volt.
Döntsd el mit akarsz venni és arról kérjél nagy képet.
Ha vágott slick akkor mindenképpen legyen rajta mélységmérő lyuk minden oldalon. (De ne legyen túl éles a kontúrja mert a használt slicken szépen elnyomódik oldalra. Nem tudom, hogy a lyukat újra lehet-e csinálni de a magyar találékonyság végtelen).
És ha slick akkor inkább Dunlop-Bridgestone mint Pirelli, Metzeller.
Azokon több a hús. Michelin slickeket nem ismerem.
Egyik ismerős az R6-on járt így nagy tempónál az első tágult annyit, hogy beleérjen, meg is olvadt a sárvédő.
Kiváncsi vagyok mi lesz belőle, mert a hirdetése nekem is szimpatikus, de még nem beszéltem vele. Ő hirdet (elvileg) gyári kopásjelző mélységű slickeket is.
Ez lenne az:
link
Kopasz voltam de most már hogy adtatok némi infót fel tudnék tenni érdeklődéskor pár huncut kérdést.
Gondolom kb ilyesmi lehet a többi ilyen áru gumma is a piacon de kíváncsi vagyok mit mondasz rá.
Ami elsősorban bizonytalanná tett hogy még ha jobban is lehet dönteni egy 190/55ös gumival ezekre azt mondta a srác inkább 190/55 és 190/60 körüli méretnek felelnek meg és arra gondoltam hogy amit nyertem az elöl -1foggal azt bukom a nagyobb átmérőjű gumival.
120/70 17 es.
A sarvedo exrem lent van.
En se szerettem.normal guminal nincs gond.gondolom a d211 nek magasabb a profilja.
Elol.
Ezek nem állandó források inkább "alkalmi" vételeknek mondanám, vettek ezt azt innen-onnan, amiket mikor megláttam a vasakon nagyon jónak tűntek. Gondoltam ez a piac, persze biztos vannak ügyeskedők akik szarabbat adnak mint amennyit ér. Az is lehet Ti azt mondanátok ezekre a gumikra hogy szar, de egy szezont szűken de lenyomnak vele, nekem ez km-ben 3-5ezret jelent ha ennyi bír akkor már jó.
Rávaló d211 és belért a sárvédőbe?!
Power jo lesz,qualifier 1 volt a gyari,nem dobtam hatast tole a d211 meg nemes egyszeruseggel olyan magas volt hogy ledaralta az elso sarvedot.
És a haveri körben nem árulják el honnan szerzik be őket nincs egy bevált beszerzési forrás?
BT016Pro-t ne vegyél mert gyorsan kopik, szóval olcsóságnak ára van!

Pilot Power 2 régi fejlesztés, de ahhoz képest nem annyira kopós és tapad is.

Dunlop Qualifier 2-t próbálnám ki a helyedben Dunlopok általában elég jók, de nekem ezzel a típussal nincs tapasztalatom sajnos.
Rakd be a hirdetést.
Az hogy pár körös nekem sem volt szentírás és voltak olyan gondolataim amit írtatok is hogy talán mélyebbre vágják mint azt kéne, de pont ezért dobtam be a kérdést.
Igazából utcára keresek gumit de vennék akár slick-et is.
Kiindulási alapom az hogy a környezetembe 10 körül baromi jó állapotú gumikra szoktak szert tenni a srácok ha ez is egy ilyen állapotú gumma akkor nekem tizenkettőfélért tökéletesen megfelel.
Állapotától eltekintve a méret, márka és hogy slick vagyok egy kicsit bizonytalan.
De talán méretben a 190/55 ami szimpinek tűnik a most fent lévő "műanyag" 2010-es 190/50-el szemben, mert ez egy fos.
Ennyiert nincs ertelme ezszerint.
Ha olyan tempot megyek hogy ne kopjon nincs szuksegem ra.
Marad az utcai.35 ert mar van sport ujonnan.Nem vagyok utcai palyameno.
Koszi.
Ez egy bonyolult kérdés. Pályán nem kopik túlzottan a gumi közepe így egy pályán már használhatatlan gumi is elmehet utcán 4-5000-et. Ráadásul Dunlop, Brigi, Pirelli teljesen más.
Az oldala kopik el a kigyorsítási részen. De ettől még a gumi nem lesz jó. Pláne nem lesz pár körös.
Jó első gumit sokkal könnyebb találni. Én az összes első gumimat tovább adtam. Van amelyikkel 2 szezont is mentem 2:00-01-es körökkel.
A lényeg. Utcára hátulra minél keményebb keveréket kell keresni. Bármelyik típusból. Pirelli SC0 Bp-Szombathely oda-vissza elkopik.
Hard, medium-hard, SC3.
Egy használható hátsó gumi 15000Ft.
Egy "pár körös"(30-40 kör) hátsó gumi 25000 Ft. Tapasztalataim szerint.