Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem az 1500-2000 et.
De hatha.
Ja egy 600-osan túra tempóban lehet

De amikor rendesen csapva van neki a slick szószerint csíkot húz kigyorsításon, ezt akkor látni jól amikor mögötte mész.

Szerinted mennyit bírhat ha szemmel láthatóan csíkoz?!
Michelint -felejtsd el Dunlop, Pirelli, Metzeler amik jók.
Hardot keress, előre meg medium vagy soft.

És hallgass ddt-re, a pár körös gumi az nem eladó, már nem az a világ van...

Deritsd ki a kinézett guminak mekkora a gyári kopásjelző mélysége 3-5mm szokott lenni Pirelli pl 3, és azt mérd meg ne a bevágott minta mélységét.
Egyesek veszélyesen túlvágják a gumikat!
Pedig van aki eskuszik ra.
Gondtam csak en vagyok tudatlan.
Olyan nem létezik, 1500-2000Km a reális egy olyan slicktől ami középen szinte gyári.
Mennyiert lehet kapni utcan 4-5000 km-t futo vagott slicet?
Mit akarsz még tudni? Hazudik az eladó. Valamilyen módon át akar baszni. Vagy 10 éves a gumi, vagy időmérős gumi ami 3 kört bír, de a legvalószínűbb, hogy a pár szó mögül kifelejtette a 100-at.
Valszeg nem én vagyok a legnagyobb ász gumi ügyben de 2007 óta pályázom és eddig kb. 5 pár új gumit vettem a többi csak használt. Tudom mennyi idő alatt kopik le 12500Ft-osra. Nem pár kör.
A pár körös gumikat egyszerűen nem adják el!
Menj oda, nézd meg, mérd meg a lyukakat, majd mérd meg a bevágott minta mélységét.
Vagy kérj nagy képet róla.
Bowdeneket mivel kell kenni, csináltam egy nagymosást és száraz lett minden a gépen, jó lenne valami kenőanyag nem akarom, hogy elkopjanak.
Egy ilyen kimerítő válasszal teljesen képbe kerültem, köszi.
12 500-ért nem kapsz pár köröst.
Nem akarok mélyrehatóan belefolyni de hátsó gumiban mit tanácsolnátok?
Használtra gondoltam 190/xx méretben, most találtam a képes motoron egy hirdetést ami szimpi 12.500.- postával, pár körös vágott slick (Michelin és Dunlop) de gondoltam kikérem a véleményetek.
Ezt jó bele szerintem:
akku
Ha ez érdekel tudok belőle kedvezményt.
Alapvetően Exide-ot mondtam volna mert jókat hallottam róla és már használtam is de azt nem találtam a motorodhoz.
Nincsmit.
Pont most ki vagyok akadva a vartára, mert egy TDM-ben cseréltem(2 óra alatt) és 4 nap múlva fenékzárlatos lett...
Az agyam eldobom...!
És befért...? Ez úgy látom pár cm-rel magasabb, mint a gyári (151x88x131mm)

Köszi a tippet. Mérek egy jóízűt és ha az enyémbe is belemegy, egy percig sem tétovázok
http://www.zselesakkumulator.h...
Ilyet. Teljesen jó.
A kapocsfeszültsége is jobb.
Köszi a választ.
Megkérdezhetem, mit vettél helyébe...?
Ne használj Vartát mostanában. 3at vittem vissza gariban az elmúlt fél-egy évben...
Sziasztok!
Használt már valaki közületek Varta akksit YTZ14S-BS 12V 11Ah AGM...? (Méretek és egyéb paraméterek a gyárival egyezőek: Méret (HxSzxM) mm-ben: 150x87x110, az indítóáramot kivéve, ami nagyobb, de az külön jó).

Mik a tapasztalatok?
Összeszedtem mindent, csak még a relé nem készült el.
kicsit aggódtam
Már megvagyok.
Nemsokáááá.
Szia,
Láttam is. Szép a szívlámpásod. Nekem idén lesz 7. éve, h a csajom.
Mivel nem vagy messze tőlem, ezért valamikor majd összefuthatunk mi is egy kis tapasztalatcserére.
Jah, és Üdv közöttünk!

Gratu!
Üdv közöttünk!