Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az új szerzemény

Sziasztok!
Gondoltam ha már tegnap olyan szociális voltam hogy még videót is osztottam meg akkor beköszönök
Tavaly szezonkezdéskor lettem boldog Gixxer1000 tulaj
Eléggé antiszoc vagyok ezért csak figyeltem itt az eseményeket de próbálok majd ezután részt venni az itteni életben.
Volt akivel már találkoztam innen és egész jó fejnek tűnik a banda.
Amit fém tömítésnek mondanak általában nem kemény tömör anyag.

Másik 2007-es motorban szerintem nem 15000km van. 1-esbe rakod akkor csattanhat máskor nem.
Gépműhelyesnél megfigyeltem, hogy teljes fém tömítéshez
kizárolag köszörülik a fejet, kis felületi érdességre törekednek.
Ellenben a klingerites, tűzkarikás verzióhoz előszeretettel
használnak marót egyenesiteshez, sokkal durváb az Ra.
Ebből is le lehet vonni következtetéseket.
Csak ebből még nem derül ki az, hogy a karcoknál ette vagy el volt vetemedve kicsit. De értem a mondandódat. Ravasz ügy.
Szerintem elképzelhető. Kocsival volt olyan problémám, hogy
ha sokat motorfékeztem nagy fordulatról akkor elcsipegette a vizet,
ezen kivül tökéletesen ment, szintén fejpakoláscsere és
síkba köszörülés volt a megoldás.
Mondjuk mikor elváltottam 11ezren teli gázon kuplung nélkül, na annak volt egy hangja. El is fosta a hajtókart, mire felértem Dobogókőre.
De nem esik szét!
Nem tudok segíteni, számomra ez nem ismert dolog (persze nekem alapjáraton is olyan hangja van, mintha szét akarna esni ).
azért mert ha behúzott első fékkel húzom a gázt finoman akkor be kéne hogy csörögjön meg az inkább csörgő hangot ad ki ez meg olyasmi mintha csak( feltételezés)nne mintha a pillangósort ütközésig kimenne
azért írtam ide ha valakinek van ilyene, hát ez az 15 ezernél ,de azért lenne sürgős mert hétfőn megyek 1-et nézni(k6 750- nem volt az nem csinált ilyet)
Mondjuk nem is szokta senki két ujjal rángatni a gázt a saját motorján.

Ezek a motorok már nagyon hevesen pörögnek fel, ami konkrét mechanikai terhelés a motornak. Egy egyhengeres négyüteműnél (krossz) ez már annyira fokozott, hogy ha üresbe megrántod a gázt rendesen hangos mechanikai csattanást eredményez új korában is.

Miből gondolod, hogy nem vezérmű?
inkább nézz meg egy forumtársét aki nem árulja..

DE 15ezernél mi baja lehet?
igen üresbe is, sebesség is a full-gasnál azt mondták ez természetes, de tulajokkal beszéltem azt mondják nem
behúzott kuplungnál is?
ha hirtelen gázt adok(2 ujjal)akkor 1 fémes csattanás hallatszik 1 pillanatra, ha lassabban húzom akkor nem, a motor szépen jár, nem vezérműlánc, valaki azt mondja természetes valaki meg azt hogy nem ,már 2 db megnéztem(vásárlás előtt vagyok) mind a 2 azt csinálta pedig 15 ezer km volt bennük
Elég szerényen tömted meg információval a kérdésed.
Valakinek tapasztalat gsxr 1000 k7 hirtelen gázadásra csattanás mitől lehet
Ha megsérül a hengerfej vagy a henger tető tömítő felülete, mert mondjuk megkarcolódik rakosgatás vagy takarítás közben, ott elméletileg kialakul egy olyan apró árok, ami akár kisebb mint a tömítésen a fekete bevonat vastagsága, de a semminél mindenképpen több. Kompresszió van, megy a vercajg, minden frankó.

Vajon ilyen pici résen keresztül is fogyhat víz?
Szia! Első körben ellenőrizzétek a vizrendszer nyomást, 1,2 bar-os a sapka. Hengerfej repedéssel szerintem nem kell számolnotok, én a 750-es Kawán egyszer 15 km-t motoroztam kényszerből viz nélkül és nem pattant el, persze a szelepszárszimeringeknek ilyenkor végük.
A gubanc a fejpakolás szokott lenni, vagyis hanyag szerelés, amikor a kedves előző gazda nem egyenesitteti le a tömitőfelületeket összeszerelés előtt, vagy nem tesz új fejpakolást. Nekem mindkettő megvolt. Keressetek szerelési nyomokat, hogy vették-e már le róla a hengerfejet. Szerintem biztosan.
Az úgy néz ki, hogy jó lesz! Akkor addig elteszek neked egyet!
Gyári arany DID 45 ezer után vettem le. Egy pár tömítő gyűrű már hiányzott, na meg azért megvolt nyúlva, de a lánckerekek még feltűnően jó állapotban voltak...
hütősapka