Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha vissza megy magától a kiegyenlítőbe akkor mi lehet a gond?
akkor Március 2-a? akkor tuti megyek az Orosin a suzukiba féket cserélni de ha közbe mennék,hivlak
Sajnos a most hetvege nem jo :/ nemleszek nyíregyen..
szombaton megyek nyiregyre ha az jó neked
fehér füst és eltűnő víz az szerintem hengerfejes sajnos...
Vagy azt is nézzétek meg, hogy az olaj nem szappanosodik-e, mert akkor oda megy a víz.

Nekem is van hasonló gondom, tűnik el egy kis víz. Korábban láttam pöttyöket a blokk alján, azt hittem ott veri ki. Meghúztam a bilincset, de most látom, hogy megint fogyott belőle. Szerencsére 150km-nél jóval több kellett hozzá.

Érdekel a téma. Ha valamit találtatok írd meg légyszi.
Én először a termosztátot, a hűtő sapkát és a ventilátor gombát nézném át,de sajnos nagy a valószínűsége,h hengerfejes,mert a fehér füst annak a jele,h eszi a vizet. Semmi félkép ne motorozzatok így vele,mert nagy kárt tud csinálni a blokkban.
Utána kell tölteni mert el is fogy belőle ha nem figyeli!
Vissza megy magától a kiegyenlítő tartályba a víz, vagy utána kell tölteni?
Tiszteletem az Uraknak!

Olyan nagy bajom van hogy az egyik haver GSX-R 1000 K2-je 150 Km alatt megeszik vagy elfogy vagy "eltűnik" egy fél kiegyenlítő tartálynyi fagyálló. Már a nyáron is észrevette a jelenséget de nem nagyon foglalkozott vele mivel akkor vette és úgy volt vele lehet ez normális, most viszont ment vele és úgy tűnik neki hogy a teljesen bemelegedett motor mintha fehéresen füstölne. Jó lenne egy két ötlet hogy szerintetek mi lehet a hiba mert tipp van de az a legrosszabb rémálom lenne. Természetesen a csatlakozások mind szárazak sehol nyoma a jelenségnek. Lett már valakinek hengerfejes vagy blokk repedt a motorja. Ha mégis ez lesz a hiba akkor le lehet venni a hengerfejet a motor kiszerelése nélkül? Előre is köszönöm az ötleteket és a tanácsokat.
Ezek szerint a következő se fog többet kibírni.
Az egykerék öli nagyon a láncodat. Nekem 10ekm van a did-ben semmi baja. 530 szintén.
Egy ideig nyugodt voltam, úgy tűnt ez a Tsubaki megnyújthatatlan. Gumiszerelésnél mindig ugyanoda tettem vissza a kereket és semmiféle lazulást nem vettem észre. Aztán most Z alakban álltak a szemek, mintha a legtöbb be lenne szorulva és néha roppan egyet, ahogy forgatom körbe...

Ha másnak 25, akkor nekem a 15 szerintem teljesen normális (tapasztalat szerint).
25-30 körül el kellene mennie az 530-asnak (szerintem)
Bár az én rk-m ugye 3000-et bírt, majd szépen elszakadt
És egy 530-nak mondjuk mennyit kéne kibírnia szerintetek?

Nekem a Tsubaki (pedig még a D.I.D-nél is nagyobb szakítószilárdság volt megadva rá) 15.000km-t bírt ki új lánckerekekkel. Fogadjam el, hogy ez (és a többi is) ennyit tud, vagy inkább próbálkozzak más márkával?

(Mindenesetre mivel ez színtiszta nyúlás, a következő szettnek tömítőgyűrű nélküli láncot próbálok venni. Úgy fest semmi értelme nagyon óvni klímától, meg a víztől mert tök mindegy neki.)
Üdv.
ha valakit érdekelne!
kulcstartó
én is voltam kint az yz-vel az is izgalmas volt, sokáig vakartam a sarat
Motoroztam ma az asszony Ducatiján. Úgy csúszkált, mint egy 200 lóerős sbk.
Sziasztok!
Egy ilyen gxs-r 1000 kormányteleszkóp tartókonzolt keresnék!
nem tudom K1-2 1000-re nem e jó........K1-2-3 600-750-re való,de nem tudom hogy a szivlámpás 1000-re fékje,ugyan az e? ha igen egy 10es-ért eladó
Öröm-bódottá!
Hali! Meglett a múltkor hiba, piszok volt az AC-ben és ingadozott a nyomás. Újra szól a négyhengeres Köszönöm mindenkinek a segitséget!
Ujra lemértem precízebben 69 megvan ha az az 1cm hiányozna
köszi,meg mérem én is,ha a csüü kormányhoz jó,akkor kell