Vagy azt is nézzétek meg, hogy az olaj nem szappanosodik-e, mert akkor oda megy a víz.
Nekem is van hasonló gondom, tűnik el egy kis víz. Korábban láttam pöttyöket a blokk alján, azt hittem ott veri ki. Meghúztam a bilincset, de most látom, hogy megint fogyott belőle. Szerencsére 150km-nél jóval több kellett hozzá.
Érdekel a téma. Ha valamit találtatok írd meg légyszi.
Én először a termosztátot, a hűtő sapkát és a ventilátor gombát nézném át,de sajnos nagy a valószínűsége,h hengerfejes,mert a fehér füst annak a jele,h eszi a vizet. Semmi félkép ne motorozzatok így vele,mert nagy kárt tud csinálni a blokkban.
Olyan nagy bajom van hogy az egyik haver GSX-R 1000 K2-je 150 Km alatt megeszik vagy elfogy vagy "eltűnik" egy fél kiegyenlítő tartálynyi fagyálló. Már a nyáron is észrevette a jelenséget de nem nagyon foglalkozott vele mivel akkor vette és úgy volt vele lehet ez normális, most viszont ment vele és úgy tűnik neki hogy a teljesen bemelegedett motor mintha fehéresen füstölne. Jó lenne egy két ötlet hogy szerintetek mi lehet a hiba mert tipp van de az a legrosszabb rémálom lenne. Természetesen a csatlakozások mind szárazak sehol nyoma a jelenségnek. Lett már valakinek hengerfejes vagy blokk repedt a motorja. Ha mégis ez lesz a hiba akkor le lehet venni a hengerfejet a motor kiszerelése nélkül? Előre is köszönöm az ötleteket és a tanácsokat.
Egy ideig nyugodt voltam, úgy tűnt ez a Tsubaki megnyújthatatlan. Gumiszerelésnél mindig ugyanoda tettem vissza a kereket és semmiféle lazulást nem vettem észre. Aztán most Z alakban álltak a szemek, mintha a legtöbb be lenne szorulva és néha roppan egyet, ahogy forgatom körbe...
Ha másnak 25, akkor nekem a 15 szerintem teljesen normális (tapasztalat szerint).
És egy 530-nak mondjuk mennyit kéne kibírnia szerintetek?
Nekem a Tsubaki (pedig még a D.I.D-nél is nagyobb szakítószilárdság volt megadva rá) 15.000km-t bírt ki új lánckerekekkel. Fogadjam el, hogy ez (és a többi is) ennyit tud, vagy inkább próbálkozzak más márkával?
(Mindenesetre mivel ez színtiszta nyúlás, a következő szettnek tömítőgyűrű nélküli láncot próbálok venni. Úgy fest semmi értelme nagyon óvni klímától, meg a víztől mert tök mindegy neki.)
Nekem is van hasonló gondom, tűnik el egy kis víz. Korábban láttam pöttyöket a blokk alján, azt hittem ott veri ki. Meghúztam a bilincset, de most látom, hogy megint fogyott belőle. Szerencsére 150km-nél jóval több kellett hozzá.
Érdekel a téma. Ha valamit találtatok írd meg légyszi.
Olyan nagy bajom van hogy az egyik haver GSX-R 1000 K2-je 150 Km alatt megeszik vagy elfogy vagy "eltűnik" egy fél kiegyenlítő tartálynyi fagyálló. Már a nyáron is észrevette a jelenséget de nem nagyon foglalkozott vele mivel akkor vette és úgy volt vele lehet ez normális, most viszont ment vele és úgy tűnik neki hogy a teljesen bemelegedett motor mintha fehéresen füstölne. Jó lenne egy két ötlet hogy szerintetek mi lehet a hiba mert tipp van de az a legrosszabb rémálom lenne. Természetesen a csatlakozások mind szárazak sehol nyoma a jelenségnek. Lett már valakinek hengerfejes vagy blokk repedt a motorja. Ha mégis ez lesz a hiba akkor le lehet venni a hengerfejet a motor kiszerelése nélkül? Előre is köszönöm az ötleteket és a tanácsokat.
Ha másnak 25, akkor nekem a 15 szerintem teljesen normális (tapasztalat szerint).
Bár az én rk-m ugye 3000-et bírt, majd szépen elszakadt
Nekem a Tsubaki (pedig még a D.I.D-nél is nagyobb szakítószilárdság volt megadva rá) 15.000km-t bírt ki új lánckerekekkel. Fogadjam el, hogy ez (és a többi is) ennyit tud, vagy inkább próbálkozzak más márkával?
(Mindenesetre mivel ez színtiszta nyúlás, a következő szettnek tömítőgyűrű nélküli láncot próbálok venni. Úgy fest semmi értelme nagyon óvni klímától, meg a víztől mert tök mindegy neki.)
ha valakit érdekelne!
kulcstartó
Egy ilyen gxs-r 1000 kormányteleszkóp tartókonzolt keresnék!