Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem sìr, mert en 45 be veszem és felakasztom a falra, hogy ne kopjon. Annyiert meg nem lesz meg a csapàgyszetted! No de Uram, újabb kényes téma a gumi téma! Hogy jon ez ide? Vagy fogjunk bele màs témàba is?
A motorcsónakot nem hoztam el a Tiszáról...
Jelentem meg vannak csillagozva, és össze fogom vágni, és egyben ki fogom fejteni az államvizsgához hasonló 42 oldalas disszertációmat...
Én ma gondoltam, de ha Neked csak a jövő hét jó legyen. Addig lesz időm kinyomtatni az összes emailt, meg viszek magammal két grúz buzit, akik majd kivasalnak ha nem válaszolsz azonnal.
Kell a betegség életben tartásához a megfelelő energia készlet. Next héten ha jó idő lesz megint mehetnénk 1et...
Na köszi! Dehogy elég! Én a motorozási tudás hiányát szeretem motorerővel pótolni. Az vicces.
Értem amit írsz! Neked elég lesz ez is sztem...
Amúgy most vagyunk Kambodzsában. Tiszta monszun van faszom...
Van hát, persze. Csak nem az, hogy nem tudod ráadni a telit.
Bár én már nagyon szeretnék egy olyan motort végre, amin nem lehet soha telit adni. Az az igazi motorozás, amikor mindent szabályozni kell. Mint terepen, meg jégen.
Amúgy azért nem sírsz, hogy a gumi is elkopik? Azt nem kíméled? Csak mert az is 70e Ft, annyiba kerül mint a hajtókarcsapágyszett.
Gsxr K2 1000 es váz eladó!Kormánycsapágyakkal!
Ezt senki sem vitatja. De fordítsuk meg. Induljunk ki abból, hogy valaki tuningolni akar (ezt fogadjuk el és ne kérdőjelezzük meg kimotorozással és egyebekkel). Ha valaki tuningol, akkor hülye lenne nem sportlégszűrőt betenni, mert akkor a többi tuning kidobott pénz lenne, mert csak fele hatékonyságú lenne. Az élettartam meg nem számít, mert úgy is a hajtókar megy el. Ennyi.

(Csak megjegyeztem, hogy ez a gyári konfigurációnál is így lesz, csak később. Mellesleg egy ZX-9R-nél az egész bulit megvétózza a váltó, ami úgy is sokkal hamarabb elromlik, mint bármi más, de ezt meg se halld, mert délutánra itt lesz egész felháborodott Tiszántúl bográccsal a fején Darth Vadernek öltözve, hogy hogy merek én ilyet mondani. )
Nem mondtam hogy ez lesz a fő ok. Ez nagyon összetett mint ìrtad hogy meddig is bìrhatja. Csak mint mondjàk, sok kicsi sokra megy.
Tőlem biztos nem. Én nem egy Yamahákat lelassító fertőző betegség vagyok.
Ezt fogd már fel: tök mindegy, hogy milyen a szűrő, mert nem a hengerkopástól múlik el a blokk.

Amikor majd megbontod akkor azt fogod tapasztalni, hogy a henger rész tejesen rendben van, a hajtókarjaid vagy a fekvőcsapágyaid mentek el, a váltódat meg építheted újra molekulákból. És az, hogy 60-at vagy 120-at megy-e, az nem attól függ, hogy milyen szűrőt használsz hanem attól, hogy milyen olajat, hogy cseréled-e időben, hogy elég kíméletes-e a váltó technikád, vagy hogy úgy egyébként mennyire kened a száját.
Igen hivatkozol rám hogy, hogy én annak látok értelmét közben te is a másik végletet fújod. Elismered hogy nem tesz jót neki ugyan akkor le is szarod mert NEKED és még másnak is megéri....

Nem akkor találták ki a papírszűrőt, sőt volt előtte olajszűrés technológia is ami a leghatékonyabb szűrés volt mind közül még sem használják! Nem hiába került bele a szivacs..

A kilencesem meg 1,5-szer többet el fog menni mint a tied. Mire te már kezdesz a második generálhoz én akkor bontom meg a gyári blokkomat!
Szerintem kimotorozom az R1-et, pedig cápától lassabban megyek
Mindig van, mindenkinél gyorsabb, és jobb motoros.
Lehet már pont azért nem irkál a srác, mert már felnyalta az aszfaltot.
Utcán sztem ennek a hülye kimotorozásnak is van sok korlátja, nem úgy mint a pályán.
Én ezt nem értem.
Ez is így van!
Ott is mindenről írnak, h én ezt csinálom, meg én azt csinálom, de a kva motorról semmit...
A hátsó lámpa, ha majd olcsóbb lesz karácsonykor, lehet érdekel...
Bocsi, kicsit sok volt a meló is...
Nem olvasgatom, már fejben van!
Még mindig ott tartunk, hogy szerinted csak annak van értelme, amit Te csinálsz. És miközben érvelsz olyan sztereotípiákra próbálsz hivatkozni, amik nem igazak. Ennek így semmi értelme.

A legjobb ez:
"akkoriban ez volt a technika.. ezzel tervezték. Nálatok MÁR papír van" Mintha a papírlégszűrőt 2001-ben találta volna fel a Suzuki. Nem a 9-est baszogattam, hanem Téged! Hogy minek vakerolsz élettartamról, mikor a Te motorod élettartama (légszűrő alapján) annyi, mint az enyém általam elb...szva!
Nem! Menni kellene a kadnak,alig megyek vele. Pedig IMÁDOM!Sőt megkockáztatom,hogy tudok is vele menni.
A cbr 1000-be régebben irogatott egy srác ragasztó néven,rakott fel pár képet is,ahogy mennek a mátrában,valami olyasmit kell elképzelni.
Csinálnék csak nincs mivel, nofene quad és az rxv mellé még beszorítasz egy sportmotort?
Akkor csinálj gyorsan te is egyet addig amíg jó idő van! Csinálnék én is,deeeee még nem nőtt be a fejem lágya és így még nem jöhet a portára 1 Bömös! Vagy a tiédből az újabb !