A motorcsónakot nem hoztam el a Tiszáról...
Jelentem meg vannak csillagozva, és össze fogom vágni, és egyben ki fogom fejteni az államvizsgához hasonló 42 oldalas disszertációmat...
Én ma gondoltam, de ha Neked csak a jövő hét jó legyen. Addig lesz időm kinyomtatni az összes emailt, meg viszek magammal két grúz buzit, akik majd kivasalnak ha nem válaszolsz azonnal.
Van hát, persze. Csak nem az, hogy nem tudod ráadni a telit.
Bár én már nagyon szeretnék egy olyan motort végre, amin nem lehet soha telit adni. Az az igazi motorozás, amikor mindent szabályozni kell. Mint terepen, meg jégen.
Ezt senki sem vitatja. De fordítsuk meg. Induljunk ki abból, hogy valaki tuningolni akar (ezt fogadjuk el és ne kérdőjelezzük meg kimotorozással és egyebekkel). Ha valaki tuningol, akkor hülye lenne nem sportlégszűrőt betenni, mert akkor a többi tuning kidobott pénz lenne, mert csak fele hatékonyságú lenne. Az élettartam meg nem számít, mert úgy is a hajtókar megy el. Ennyi.
(Csak megjegyeztem, hogy ez a gyári konfigurációnál is így lesz, csak később. Mellesleg egy ZX-9R-nél az egész bulit megvétózza a váltó, ami úgy is sokkal hamarabb elromlik, mint bármi más, de ezt meg se halld, mert délutánra itt lesz egész felháborodott Tiszántúl bográccsal a fején Darth Vadernek öltözve, hogy hogy merek én ilyet mondani. )
Ezt fogd már fel: tök mindegy, hogy milyen a szűrő, mert nem a hengerkopástól múlik el a blokk.
Amikor majd megbontod akkor azt fogod tapasztalni, hogy a henger rész tejesen rendben van, a hajtókarjaid vagy a fekvőcsapágyaid mentek el, a váltódat meg építheted újra molekulákból. És az, hogy 60-at vagy 120-at megy-e, az nem attól függ, hogy milyen szűrőt használsz hanem attól, hogy milyen olajat, hogy cseréled-e időben, hogy elég kíméletes-e a váltó technikád, vagy hogy úgy egyébként mennyire kened a száját.
Igen hivatkozol rám hogy, hogy én annak látok értelmét közben te is a másik végletet fújod. Elismered hogy nem tesz jót neki ugyan akkor le is szarod mert NEKED és még másnak is megéri....
Nem akkor találták ki a papírszűrőt, sőt volt előtte olajszűrés technológia is ami a leghatékonyabb szűrés volt mind közül még sem használják! Nem hiába került bele a szivacs..
A kilencesem meg 1,5-szer többet el fog menni mint a tied. Mire te már kezdesz a második generálhoz én akkor bontom meg a gyári blokkomat!
Mindig van, mindenkinél gyorsabb, és jobb motoros.
Lehet már pont azért nem irkál a srác, mert már felnyalta az aszfaltot.
Utcán sztem ennek a hülye kimotorozásnak is van sok korlátja, nem úgy mint a pályán.
Még mindig ott tartunk, hogy szerinted csak annak van értelme, amit Te csinálsz. És miközben érvelsz olyan sztereotípiákra próbálsz hivatkozni, amik nem igazak. Ennek így semmi értelme.
A legjobb ez:
"akkoriban ez volt a technika.. ezzel tervezték. Nálatok MÁR papír van" Mintha a papírlégszűrőt 2001-ben találta volna fel a Suzuki. Nem a 9-est baszogattam, hanem Téged! Hogy minek vakerolsz élettartamról, mikor a Te motorod élettartama (légszűrő alapján) annyi, mint az enyém általam elb...szva!
Akkor csinálj gyorsan te is egyet addig amíg jó idő van! Csinálnék én is,deeeee még nem nőtt be a fejem lágya és így még nem jöhet a portára 1 Bömös! Vagy a tiédből az újabb !
NA Cápa Itt vagyok. Annyit írtatok míg dolgoztam hogy sajnos nem tudok mindenre reagálni. Sőt már sörözök is szóval bocsájtsd meg nekem ha nem mindenre kaptál választ, ha érdekel mit mondok ha nem.
Örülök annak hogy feldobtam a topi pezsgését, be vallom kicsit direkt tettem.
Szóval, van itt igazság amiket mondtál. Sok mindenre kitértünk amiben igazatok van "hogy jön ez ide,,,,kimotorozás".
143 lovat kimotorozok de 143,5 ha lenne már elszaladna a ló. Persze. Csak egy szóval sem mondtam hogy én mit motorozok ki és mit nem.
Mit is értünk kimotorozásnak: valahogy jól értelmezed, hogy kigyorsítás a motor erejének jó és ugyan akkor maximális kihasználása.... pl: kanyarból kifelé...
Abban igazad van hogy fékezés, és kanyarodást biciklivel is végezhetünk. Nem itt a motor erő lehető legnagyobb kihasználását értem.
Sportlégszűrőt nem irigységből nem használok, ez egy buta megközelítés. Vallom azt hogy s.p.szűrő használata utcára, NEKEM, hogy redukáljam a motor élettartalmát nincs szükségem. A okos emberek terveztek motort és nem véletlenül annyi mindennél az annyi. Arra lett tervezve!
Lehet feszegetni a határokat, csak az a tartósság rovására fog rámenni.
Egy motorszerelő mondta még 10-en éves koromban mikor 70-es hengert akartam húzni a robogómra. "Nem tuningolni kell mert nem fog tartós lenni viszont úgy megy mit az állat hanem venni kell nagyobbat és mutatott az 1200-es banditjára."
Igaza volt és meggyőzött. Nem tudningolnám a 9-est hisz nekem nem mindegy hogy 66 ezernél cserélek akár dugót pl. vagy 120 ezernél. Ha több erőre vágyok akkor veszek egy 1000-rest. Az a mérnökök úgy tervezték ez által tartósabb mintha tuningolnám a 9-est és jól is megy. Hogy minek vennék nagyobbat? Nem Nem azért mert kimotorozom. Én biztos nem sőt egy 600-ast sem tudnék.
Tudom, te elvakult vagy, mert mint sem vennél egy ZX10-et és élveznéd (gyárilag, motorikusan tartósabban) hogy a suzukikat hagyod le sorba. Inkább tuningolod a tiedet, mint mondtad a tartósság rovására de neked bele fér. Oké.
Abban igazad van hogy mindenkinek szíve joga hogy ezt csinálja vagy azt csinálja. Tedd úgy ha meg vagy róla győződve hogy nem tesz nagyobb kárt benne még ha takarítod is. Tsanyival egyet értek. azt a sprayt egy idő után elszipkázza...
Baszogatod a 9-es szivacs szűrését, akkoriban ez volt a technika.. ezzel tervezték. Nálatok már papír van és kurvára nem ugyan az.az sokkal jobban szűr. Nem is lehet összehasonlítani a kettőt. Ép ezért a ti esetetekben nem cserélném szar s.p szűrőre... ha fújod ha nem, ha takarítod ha nem.
Pálya mint mondtam más tészta ott sokkal indokoltabb számomra mint közútra. Ott nagyon nem érdekelt egy embert sem hogy 3 versenyt bírt a blokk csak az hogy jól mennyen. Nekem közúton számít a tartósság tök ellentét a kettő és nem össze hasonlítandó.
Jelentem meg vannak csillagozva, és össze fogom vágni, és egyben ki fogom fejteni az államvizsgához hasonló 42 oldalas disszertációmat...