NA Cápa Itt vagyok. Annyit írtatok míg dolgoztam hogy sajnos nem tudok mindenre reagálni. Sőt már sörözök is szóval bocsájtsd meg nekem ha nem mindenre kaptál választ, ha érdekel mit mondok ha nem.
Örülök annak hogy feldobtam a topi pezsgését, be vallom kicsit direkt tettem.
Szóval, van itt igazság amiket mondtál. Sok mindenre kitértünk amiben igazatok van "hogy jön ez ide,,,,kimotorozás".
143 lovat kimotorozok de 143,5 ha lenne már elszaladna a ló. Persze. Csak egy szóval sem mondtam hogy én mit motorozok ki és mit nem.
Mit is értünk kimotorozásnak: valahogy jól értelmezed, hogy kigyorsítás a motor erejének jó és ugyan akkor maximális kihasználása.... pl: kanyarból kifelé...
Abban igazad van hogy fékezés, és kanyarodást biciklivel is végezhetünk. Nem itt a motor erő lehető legnagyobb kihasználását értem.
Sportlégszűrőt nem irigységből nem használok, ez egy buta megközelítés. Vallom azt hogy s.p.szűrő használata utcára, NEKEM, hogy redukáljam a motor élettartalmát nincs szükségem. A okos emberek terveztek motort és nem véletlenül annyi mindennél az annyi. Arra lett tervezve!
Lehet feszegetni a határokat, csak az a tartósság rovására fog rámenni.
Egy motorszerelő mondta még 10-en éves koromban mikor 70-es hengert akartam húzni a robogómra. "Nem tuningolni kell mert nem fog tartós lenni viszont úgy megy mit az állat hanem venni kell nagyobbat és mutatott az 1200-es banditjára."
Igaza volt és meggyőzött. Nem tudningolnám a 9-est hisz nekem nem mindegy hogy 66 ezernél cserélek akár dugót pl. vagy 120 ezernél. Ha több erőre vágyok akkor veszek egy 1000-rest. Az a mérnökök úgy tervezték ez által tartósabb mintha tuningolnám a 9-est és jól is megy. Hogy minek vennék nagyobbat? Nem Nem azért mert kimotorozom. Én biztos nem sőt egy 600-ast sem tudnék.
Tudom, te elvakult vagy, mert mint sem vennél egy ZX10-et és élveznéd (gyárilag, motorikusan tartósabban) hogy a suzukikat hagyod le sorba. Inkább tuningolod a tiedet, mint mondtad a tartósság rovására de neked bele fér. Oké.
Abban igazad van hogy mindenkinek szíve joga hogy ezt csinálja vagy azt csinálja. Tedd úgy ha meg vagy róla győződve hogy nem tesz nagyobb kárt benne még ha takarítod is. Tsanyival egyet értek. azt a sprayt egy idő után elszipkázza...
Baszogatod a 9-es szivacs szűrését, akkoriban ez volt a technika.. ezzel tervezték. Nálatok már papír van és kurvára nem ugyan az.az sokkal jobban szűr. Nem is lehet összehasonlítani a kettőt. Ép ezért a ti esetetekben nem cserélném szar s.p szűrőre... ha fújod ha nem, ha takarítod ha nem.
Pálya mint mondtam más tészta ott sokkal indokoltabb számomra mint közútra. Ott nagyon nem érdekelt egy embert sem hogy 3 versenyt bírt a blokk csak az hogy jól mennyen. Nekem közúton számít a tartósság tök ellentét a kettő és nem össze hasonlítandó.
Néztem hogy elég jó időt megy Pringen. "Ő utcán is,jól megy,ergo már pár motort összehajtogatott." ezt nem értem..
Ahogy a videón használja a motort az elég jónak számít? Mert akkor én is elég jól megyek.... Pedig csak egyszer sikerült összetörni a gépet, és azt is pályán. Na de ezt nem kiabálom el.
Amikor először mentem pályázni,és én is úgy gondoltam,hogy tudok motorozni,ő,és a barátai már akkor indultak a főnixes versenyeken,és jó helyeken is végeztek.Ő utcán is,jól megy,ergo már pár motort összehajtogatott.Dehát akiknek tetszenek ezek a videók,azok miért nem csinálnak egyet?Nem kell semmit csinálni,csak ki kell motorozni a motort....
Akiket te szeretnél,hogy ide írkáljanak,vagy a pályamotorozásba,azok elmennek inkább motorozni pályára a szabadidejükben,és nem firkálnak ide,mert tele van a faszuk az olyanokkal,mint mondjuk te.Ha érted mire célzok.
Szerintem
Csak arra reflektáltam, hogy bár a pályamotorozás terén bőven lenne mit tanulnom, azt úgy fest nem az itteni topicból fogom leszűrni. Pedig egy sportmotor.hu-n az kiemelt téma kéne legyen, amihez az oldal közönségének a kétharmada valójában is ért. Ez lenne a normál ügymenet szerintem. De ettől elég messze vagyunk, ahogy azt Te is ecsetelted. (Éppen ezért már jó másfél éve nem is olvasom.)
Ritkán járok, idén még nem is voltam. A nagy pálya drága is meg mindig alkalmazkodni kell minden szarhoz, nincs hozzá türelmem. Euro-Ringre még ki lehet úgy menni, hogy délelőtt kitalálom, délután ott vagyok. Az még belefér. Csak Te meg oda nem jársz. De mért olyan fontos ez Neked?
Nekem az sosem tetszett, náluk a tahóság volt a hozzáadott érték. Gondolom az eladások ott is vissza estek, mert már nem látok mást se forgatni azt a lapot. Szerintem meg is szűnt a közönség, mert akik azt vették, azoknak ma már nincs is motorjuk.
Én erre mindig azt kérdezem, hogy aki nem sportol vele az minek vesz sportmotort? Hogy elmondhassa magáról, hogy van neki. Úgy fest ezt sokan is csinálják. Oké. De közben a sírás is megy, hogy szar itthon a pénzügy. Ez utóbbit már nem nagyon értem.
Kérdem én, egy drága holmit csak a birtoklás öröméért tartani, az mi? Mert nem a csóróság jele. Két dolog jele:
1. A gazdagságé.
2. A hülyeségé.
A kettő vagylagos kapcsolatban van és mindenki maga dönti el, hogy hova akar tartozni. Azt viszont nem szeretem, hogy azt nézik hülyének, akik az elsőbe nem tud tartozni, a másodikba meg nem akar. Nem lenne sportmotorom, ha nem akarnék menni vele mint a barom. Ha meg akarok, akkor hadd menjen. Nyélen.
Annó mikor ide regisztráltam én is azt hittem, hogy kis mazsolaként van mit tanulni innen. Persze mekkorát tévedtem. Nem mintha én mindent tudnék csak pont azt gondoltam, hogy az lyukacsos tudásom műszaki vagy motorozási téren majd innen pótolni tudom. Tudom a f....t. Túramotor van, meg horgász bajnokság, adják-veszik gányolt cuccokat, meg töltik fel a szar videókat, amin vagy bénán motoroznak, vagy haverok ölelkeznek. Ráadásul kb. 4-5 éve nagyon megindult a lejtőn lefelé a motoros átlag és nem csak az oldalon, hanem kint az utcán is meg a pályanapokon is. A teteje az volt, amikor a magazinban gasztronómiai cikk jelent meg. A pályamotorozásban is vagy haverok félmondatokkal írkálnak egymásnak folytatva a szombati találkát, vagy idióták kérdezgetik, hogy "hogyan kell pályamotorozni". MotoGP = Stoner vs. Rossi. Videók = Groszglockner.
A linken és a többi hirdetés közt szerepel GSXR 600-750 k4-k5 oldalidom, hátsólámpa plusz k5 1000 sérült alkatrészek, gsr 600 alkatrészek a-zig és több típus is!
Ez egy figyelemreméltó intelem. Én próbálom a lehetőségekhez mérten megóvni a gépet, de azt nem nyelném be, hogy a többi cuccolás azért legyen kisebb hatásfokú, mert a szűrő megfogja. 1000-2000km-enként pucolom a szűrőt. Eddig még soha nem volt olyan érzésem, hogy "hú itt valami bement". Mindig csak az jut eszembe, hogy "jé, ebbe megint nincs szinte semmi, megint tök fölöslegesen vettem ki túl hamar". És a szűrő után lévő dobozrészben, még sohasem láttam port. Azt is mindig újra fújom. Ha ez nem elég, és gajjra megy a motor, akkor rohadjon is meg ott ahol van. Meg a világ is.
Nem igazán. Akit nem érdekel az általában nem is fórumozik vagy ha még is nem írja le a véleményét mert a legtöbbször azt sem tudja miről beszélünk. Ennek aztán mondhatod, hogy API.
Én évekig visszafogott voltam motoros társaságban mert azt hittem mindenki jobban ért a motorokhoz mint én. Aztán rájöttem, hogy a motorosok 90% azzal nincs tisztában, hogy hány lóerős a motorja. (Papír szerint).
Mint ha teljesen laikusokkal beszélnék akik valamiért motoroznak is.
Nem tábor és nem győzködés.....nagyobb teljesítményhez több levegő is kell ez nem vitás.......mindössze az van, hogy aki nem sportol vele annak megéri-e a + vessződség és az esetleges elhanyagolása miatti károsodás? ....amúgy meg a régi olajos szűrőknek is nagyobb volt a leválasztása mint a később elterjedt papírszűrőké, no meg nem volt teljesítmény vesztés mert nem tömődtek el......
Agónál van egy "7000km-es" papírszűrő amiben kb. csak madárfészek nem volt.
Érdekes egyébként, hogy a motorosok milyen végletes emberek. Minden kérdés vagy túl van lihegve vagy le van szarva.
Gumi, olaj, légszűrő, benzin stb.
Az egyik azt se tudja milyen való bele, a másik saját laboratóriumot tart fent, hogy ellenőrizze a minőségét és mindent 2x gyakrabban cserél mint a gyári előírás.
Örülök annak hogy feldobtam a topi pezsgését, be vallom kicsit direkt tettem.
Szóval, van itt igazság amiket mondtál. Sok mindenre kitértünk amiben igazatok van "hogy jön ez ide,,,,kimotorozás".
143 lovat kimotorozok de 143,5 ha lenne már elszaladna a ló. Persze. Csak egy szóval sem mondtam hogy én mit motorozok ki és mit nem.
Mit is értünk kimotorozásnak: valahogy jól értelmezed, hogy kigyorsítás a motor erejének jó és ugyan akkor maximális kihasználása.... pl: kanyarból kifelé...
Abban igazad van hogy fékezés, és kanyarodást biciklivel is végezhetünk. Nem itt a motor erő lehető legnagyobb kihasználását értem.
Sportlégszűrőt nem irigységből nem használok, ez egy buta megközelítés. Vallom azt hogy s.p.szűrő használata utcára, NEKEM, hogy redukáljam a motor élettartalmát nincs szükségem. A okos emberek terveztek motort és nem véletlenül annyi mindennél az annyi. Arra lett tervezve!
Lehet feszegetni a határokat, csak az a tartósság rovására fog rámenni.
Egy motorszerelő mondta még 10-en éves koromban mikor 70-es hengert akartam húzni a robogómra. "Nem tuningolni kell mert nem fog tartós lenni viszont úgy megy mit az állat hanem venni kell nagyobbat és mutatott az 1200-es banditjára."
Igaza volt és meggyőzött. Nem tudningolnám a 9-est hisz nekem nem mindegy hogy 66 ezernél cserélek akár dugót pl. vagy 120 ezernél. Ha több erőre vágyok akkor veszek egy 1000-rest. Az a mérnökök úgy tervezték ez által tartósabb mintha tuningolnám a 9-est és jól is megy. Hogy minek vennék nagyobbat? Nem Nem azért mert kimotorozom. Én biztos nem sőt egy 600-ast sem tudnék.
Tudom, te elvakult vagy, mert mint sem vennél egy ZX10-et és élveznéd (gyárilag, motorikusan tartósabban) hogy a suzukikat hagyod le sorba. Inkább tuningolod a tiedet, mint mondtad a tartósság rovására de neked bele fér. Oké.
Abban igazad van hogy mindenkinek szíve joga hogy ezt csinálja vagy azt csinálja. Tedd úgy ha meg vagy róla győződve hogy nem tesz nagyobb kárt benne még ha takarítod is. Tsanyival egyet értek. azt a sprayt egy idő után elszipkázza...
Baszogatod a 9-es szivacs szűrését, akkoriban ez volt a technika.. ezzel tervezték. Nálatok már papír van és kurvára nem ugyan az.az sokkal jobban szűr. Nem is lehet összehasonlítani a kettőt. Ép ezért a ti esetetekben nem cserélném szar s.p szűrőre... ha fújod ha nem, ha takarítod ha nem.
Pálya mint mondtam más tészta ott sokkal indokoltabb számomra mint közútra. Ott nagyon nem érdekelt egy embert sem hogy 3 versenyt bírt a blokk csak az hogy jól mennyen. Nekem közúton számít a tartósság tök ellentét a kettő és nem össze hasonlítandó.