Erről az ugrott be,(rég volt - nem emlékszem pontosan) ,hogy ezeknél volt egy gyári hiba, ami a versenyzésre szánt példányoknál jött elő nagyon hamar. Ráadásul verseny közben kb 10 kör után. Elgyengült a motor a magyar csapatnál és csak egy angol csapat korrektsége segített. Ők már kinyomozták. Most jön a homályos rész, a szívóoldalon egy egyszerű gumikarika, vagy gumitömítés, nem végezte jól a feladatát. Azt kellett átcserélni jobb minőségűre. Paulovics Imi mesélte. sok szerencsét!
Régen én sem tudtam,h van ilyen borulás érzékelő a motorban,de annak idején amikor a kis csőrösnek levágtam a a hátsó műanyag sárvédőjét és szét bontottam hozzá az egész hátulját akkor szembesültem vele,h van benne. Össze raktam mindent úgy ahogy volt és 1-napig kínlódtam vele mire rájöttem,h azért nem indul be akármennyit is tekertetem,mert a kis fekete dobozt aminek mozog a belseje fejjel lefele raktam vissza. Megfordítás után egy pöccre indult
Ezek szerint műszaki értelemben jóval többet tudsz a GSX-R-ről, mint itt bárki. Így már a kérdésed se értem. Én pl. nem is tudtam, hogy van borulás érzékelő. Hol van az? Hogy néz ki?
Kedden folytatódik a művelet!
Gyàri műszer, megnézem az agyàt mit mutat!
A motor teljesen gyàri, nincs belebarkàcsolva semmi!
Gyanakszok még a borulà érzékelőre, hogy az kavart be a vezérlőnek!
(Mivel a probléma a csuszàst követően jelentkezett! )
Tegnap hajnalig méregettük az értékeket (üzi nyomás, szenzorok, motorok.....stb
Minden rendben van! !
Na majd kiderül kedden a disznóság,
Valamit csag ki fog írni az a nyavajàs masina!
Szia.
Fejlemény!
Javult a technika :) de még mindig nem az igazi!
Adni kellett neki kaját, hiàba volt gyàri értékre belőve, nem tetszet neki!
Minimàlis ponti hangolàst követöen javulàst mutatott.
Én is arra tippelek, amire Sedu. Ha van kompressziód, akkor kaját nem kap (több verzió nincs, hogy mért nem megy). A kaja pedig benzin (injektor, AC pumpa) vagy levegő (pillangó). Utóbbi hiba nekem már volt és ugyanaz történt, ami Nálad. Másodikban lent felejtette az elejét. A különbség az volt, hogy nálam a hibakód jelezte a STVA motor hibáját. Elkopott a motorban a fogaskerék és átugrott (lejjebb le van írva valahol). Kihézagoltam alu-lemezzel, azóta is jó.
Persze elméletben azért még lehet pár más hiba is. Eldugul a kipufogó vagy a levegő útja. Esetleg nem érintkezik a TRE modulod (ha van) és az ECM lekorlátoz (bár gyári állapotban is emelnie kell 2.-ban). Esetleg valamilyen más szenzor (pl. TPS) hibája miatt rossz kaja adagokat számol neki az ECM.... Befog a hátsófék, szorul a kihajtás csapágy, stb.
Szia.
Igen megy minden henger azzal semmi probléma!
1 ben szépen jön kerékre,kitartható,semmi lyuk,semmi rángatás!
2 ben viszont ha odatépem neki csak 30 cm(kb )elemeli az elejét a moci és úgy gyorsul.
Annyit vettem észre rajta ma,hogy ha fordulatszám tartással megyek(pl városban 4 ezerrel) akkor a kipufnak olyan a hangja mint ha víz alatt lenne a vége.
dohogósabb lett!
Sziasztok.
Kellene egy kis segítség...ha tudtok.
Eltünt a robbanékonysàga a k2 gixxeremnek! !
Menni egész jól megy, de màr 2-ben nem akarja gàzra felvenni az elejét!
Még belekuplungolàsra sem hajlandó àgaskodni :(
Légszürő új, gyertyàk is hibakód nincs!
Műszerfalon a poti helyzet is oké! (-000) mutat!
Semmi rendellenes motorhang!
Érdekelne ha kiderítenéd a homályos részt...