Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!

Ezt tudtam, de első sorban Magyarországról vennék , egyszerűbb meg gyorsabb meg talán megbízhatóbb...
Sziasztok!

Valakinek nincs véletlenül egy eladó gyertyapipája?
Kellene egy.....
1000 K3-hoz de szinte az összes évjárat ugyan olyat használ......
főtengely jeladó
Sziasztok.Kéne egy pici segítség.Nem indul a gixer:( Tudom,hogy sok oka lehet,de sajnos buta vagyok hozzá.Amikor a gyujtást ráadom,a fordulatszám mérő felugrik,és elvileg az üzemanyagszvattyú kiadja a maga kis hangját,és indul a vas.De nekem most nem csinálja a hangot,ha meg igen,akkor sem indul........
szokása
Befújtad a sportszűrőt vagy szárazon tetted be? Bár akkor is "átláthatóbb".
Én is kezdek rájönni erre az alapjárati lüktetés dologra , most egy órája raktam bele a K&N sport légszűrőt ami benne volt, és láss csodát baszki masszív lett tőle az alapjárat....

Igen ám csak ezt a Totalbike-os cikket elolvasva rögtön kis is szedtem a K&N-t!

http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_l
evegoszuro/

A K&N szűrőt a nap felé fordítva szinte olyan mint egy homokozó szita teljesen átsüt rajta a nap a Hilfofiltro száraz papíros szűrőn pedig semmi nem szűrődik átt....nulla!

Itt jön a képbe a Akrapovic full nyitott kipufogom hogy a K&N -el együtt simítja az alapjáratot, de mivel csak a dob van fent, szívó oldal felől pedig fojtva van...

Na most akkor hogyan?
akkor fogod érezni, ha kapcsolhatót veszel (fokozatkijelzős) és kimész valahova tesztelgetni. kikapcs. kerül - bekapcs kerül...
nem kell csodát várni, de kicsit érezhető, hangon is éreztem aluljáróban, mert hát végül is ez a zajszint miatt került bele gyárilag ez a "folytás"
Én sem tudom 100-százalékra,de elméletileg az én motorom elvileg nem volt piszkálva,de én már raktam rá kipufogó rendszert és power commanderrel padon be lett állítva,de ügye ilyenkor a P.C. csak a ki jött jelet alakítja át és a motor vezérlő gyári marad. Na és itt van az amire kíváncsi vagyok,h gyári beállításnál amikor fel van rakva a TRE és úgy mond hazudik a motor agyának,h mindig 4-vagy 5-ik sebességben van akkor ott az első 3-sebességben érződik-e az,hogy erősebb lett,vagy az már egy ilyen motornál nem érezhető? Mert ügye már így is iszonyat erős a motorom és nem várnék én a TRE-től nagy csodát,de ha egy kicsit érezhető változást ad a motornak a gyári lebutítás kiiktatásával akkor teszek bele egyet.
Nincs semmi gáz, mert annó én is azt éreztem amint csontkovács.
Mintha, mintha, de semmi egyértelmű.

Erről már volt róla téma, rá tudsz keresni.

Ha valakinek módosítva van a kipufogó, a légszűrő, hozzá van írva az ECM vagy ennek egyáltalán a lehetősége fennál (magyarán ezt nem tudja, mert használtan vette és nem ismeri a motor előéletét) akkor felesleges a TRE modult gyanusítgatni, mert bármi lehet. Abból, hogy nem érez különbséget, még nem következik, hogy a TRE nem dolgozik mivel azt, hogy mit kéne érezni, az nem a TRE modultól függ hanem a motortól (annak computerétől és más dolgaitól).

Ugyanis a TRE nem csinál semmit, csak "megmondja" az ECM-nek, hogy bizonyos két lehetséges működési mód közül a "gyárit" vagy az "alternatívat" kapcsolja-e be. De hogy ez a kettő egymáshoz képest milyen az az ECM-től függ nem a TRE-től. Ha be teszed a TRE-t, akkor ezzel garantálod, hogy az ECM az "alternatív" működési módban lesz. Ennyi a TRE feladata és ezt el is végzi.

Ezzel a TRE megteremti a lehetőségét annak, hogy a gépedből erősebbet faragj. De önmagában ahhoz, hogy lejöjjenek a csillagok az égről még nem elég. Mint minden tuning önmagában értelmetlen és drága. És egyedül nem sokat ér.

Ha rögtön erősebb motort akarsz tegyél fel kisebb első lánckereket. Negyed annyiba kerül, mint a TRE és garantáltan erősebb lesz. Azonnal, érezhetően.

Amúgy pl. a K1-K4 motorkarakterisztikája még olyan, hogy a korlátozott teljesítménnyel is hanyatt ver 1.-2. fokozatban (mivel 5 ill. 7 ezer fordulat környékén fent van az eleje - pláne, ha valaki adott neki csak -1-et). Tehát nagy eltérést már csak emiatt sem fog érezni az illető. Valamennyit biztos, de azt nem fogja érezni, hogy "na igen, ez csak kétharmad erő".
Nekem fokozatkijelzővel egyben van a tiltáskioldó,nekem működik is.Érezhető a változás.
Az gáz,mert ha tényleg működik a dolog akkor azt érezni kellene
Pont ma raktam vissza bele, azt tesztelgettem , dehát tököm tudja..... nem tudom mit éreztem........
Most azon gondolkodom hogy vajon nem e lett elállítva az injektor vagy valami régebben mert én K&N sportlégszűrővel vettem, azt ilyenkor csak simán belerakják és szevasz vagy ha ez belekerül akkor kell állítani rajta valamit? Egyáltalán mi haszna így hogy csak az volt benne?
A poén az egészben hogy a szelephézag be lett állítva faszán, szinkront is lett csinálva , nem nagy az ingadozás most már csak minimálisan mászkál , de még nem tuti szerintem.......
Van valakinek tapasztalata a környezetvédelmi kiiktatóval? Arra lennék kíváncsi,h a beépítése után valóban érződik-e az első három sebességben a változás?
nekem K4 750-van,és nekem is ingadozott az alapjárat,néha be is dadogott kicsit,szelepállitás,lapkázás,és,és és ,inyektorszinkron helyrehozta,ugyhogy csináltasd meg csak nyugottan
Nekem a 750-nek anno meg sem mozdult a mutató, úgy ketyegett. Én nagyszervizkor csináltattam injektor szinkront is, valahol meg is van a diagramja. A lényeg, hogy a hengerek ne vonszolják egymást. A csrbiketuningnál voltam a géppel generálon, a Team Toth SBK-ban szerel a srác.
Hallod Uram, nem te írtad egyszer azt vagy mondtad hogy mikor 100-as benzint használtál akkor rángatott tőle a motor vagy valami kehés lett rajta?
Ami a 1198S-en van gyárilag. Csinálok róla közeli képet.
Sedunál nem lehet tudni, h mit kombinált mivel...
Illene annak lennie.
A főfék az milyen? RCS?