Maradjunk annyiban, hogy a hullámzó alapjárat az erős motorok sajátja. Ezért én szívből örülök annak, hogy az enyém is bubog. Egyúttal meg is találtuk a magyarázatot arra, hogy a Honda miért nem.
Nekem is volt GSX-R 1000 K6, gyári dobbal akár 900-ra is le tudtam venni az alapjáratot és nem ingadozott. Most egy telsesen nyitott K7 ingadozik kissé. Szerelőm is csodálkozott - befogta a kipufogókat, mire megszűnt az ingadozás! Pedig a K7 már alapjárati motoros - így sajna nem lehet állítani.
1. Nem lesz jobb, csak mindig lesz, még ha kokszos is lesz a gyertya.
Hosszabb élettartalom, nem égnek el a pólusok, és így nem keletkezhet nagyobb önindukciós feszültség a trafóban, ami nem fogja hazavágni a trafót meg az ECM-ed gyújtás oldali FET-eit...
A Gixerek lüktetnek. Nekem 1500-on úgy áll mint a szög, de a PC3 segít neki sztem ebben.
Mihez képest? Annyira állítod amire akarod. 3000-ig bármi jó ami neked tetszik. A K4 750-emen olyan rendszer volt, hogy hidegen hajlamos volt leállni annyira zavaros lett az alapjárat. Felraktam 1500-ra és megszűnt a probléma.
1400-on van most , oda tekertem , de az már bőven jó .... talán még sok is.... megpróbálom ilyen 1300 ra belőni! Service manuál is 1100-1250 értéket ad meg!
Hát barátom annak olyan volt az alapjárata hogy daruval nem lehetett kimozdítani FULL KOMOLY!
EGY EZRED MILLIMÉTERT NEM MOZDULT 1100 ról a 600 FS fordulatszámmérője alapjáraton soha, csak ha odahúztál neki!
Szerelő is mondta ez nem HONDA!
De azért nagyon szeressem ezt a bölényt is, csak az alapjáraton kicsit csiszolhatnánk!
Urak kellene egy kis segítség nékem!
Egy kis felvilágosítás!
1. Érdemes -é Iridiumos gyertyát használnom a motorba?
Lesz e javulás, segítek e valamit a motornak vele, vagy szimplán csak annyi hogy a sima gyertyához képest több km-ert mehetek vele el a cseréig? Ha van értelme akkor nekem melyik Iridiumos kell bele? Jelenleg CR9E van benne, ez a gyári , mi ennek az iridiumos megfelelője?
2. Most volt a gépsárkány szerelőnél , be lett lőve a szelephézag, ki lett cserélve a vez.lánc, az olaj (Castrol Power 1) + gyári olaj szürő, Castrol hűtőfolyadék meg rengeteg kis apróság lett csinálva vele.
Szabályosan BIKÁNAK érzem most a gixxert!
Viszont a szerelőm azt állítja hogy a fojtószelep szinkront teljesen felesleges csinálni mert hogy már valami másodlagos vákuumos tököm tudja mi szabályozza és ez a szokás csak a régi karbis gépektől maradt itt, injektorosnál tök felesleges!
De én akkor se vagyok megelégedve az alapjáratommal, tudom hogy Gixxer , de nagyon lüktető alapjárata van. Nem esik le sokat tehát nem úgy kell elképzelni hogy jár 1200 on aztán leesik 900-ra meg lefullad, ilyenről szó sincs. Hanem ilyen 1400 (ide csavartam fel) és 1250 között ficánkol. A szerelő azt mondta hogy azért mert a Suzukik ilyenek...... Mondjuk ahány videót megnéztem mindenkinek ilyen....
Nem lehet ezen valahogy segíteni? Finomhangolni? Nem tud nekem valaki olyat csinálni hogy laptopra dugja meg KOMPUTERRE meg tököm tudja és csinál egy szépséges alapjáratot?
Meggyőztél!
1500-as alapjárat neked is..... nem sok aaaa?
Ki az a PC3? AZ MI?
Sztem a fősoron, de már én is régen jártam arra a motoromban.
Hosszabb élettartalom, nem égnek el a pólusok, és így nem keletkezhet nagyobb önindukciós feszültség a trafóban, ami nem fogja hazavágni a trafót meg az ECM-ed gyújtás oldali FET-eit...
A Gixerek lüktetnek. Nekem 1500-on úgy áll mint a szög, de a PC3 segít neki sztem ebben.
A szerelődnek küldöm szeretettel...
1600 már marha sok..........nem?
KÉRÉSED PARANCS!
Fel is raktam!
Pont egy hete vettem rá a műszaki miatt, de hát ez a hülye gyári dob is olyan ritka mint a fehér holló, csoda hogy találtam eladót! 1 éve vadászom!
Viccet félre téve, rendesen szép hangja van, el is csodálkoztam, nagyon tetszett vele..... Lehet néha evvel néha akrával használom!
EGY EZRED MILLIMÉTERT NEM MOZDULT 1100 ról a 600 FS fordulatszámmérője alapjáraton soha, csak ha odahúztál neki!
Szerelő is mondta ez nem HONDA!
De azért nagyon szeressem ezt a bölényt is, csak az alapjáraton kicsit csiszolhatnánk!
1. jobb lesz az égés ha iridiumos lesz benne vagy mi?
2. na légyszi, légyszi , légyszi..... piti, piti, piti
Bele kell törődni hogy a gixerek így lüktetnek?
CR9EIX
2.
Mondd meg a szerelődnek, h balfasz. Ezen is kell szinkront csinálni.
De lehet segíteni. Nem indítod be... Sok módja van, de lusta vagyok leírni...
Egy kis felvilágosítás!
1. Érdemes -é Iridiumos gyertyát használnom a motorba?
Lesz e javulás, segítek e valamit a motornak vele, vagy szimplán csak annyi hogy a sima gyertyához képest több km-ert mehetek vele el a cseréig? Ha van értelme akkor nekem melyik Iridiumos kell bele? Jelenleg CR9E van benne, ez a gyári , mi ennek az iridiumos megfelelője?
2. Most volt a gépsárkány szerelőnél , be lett lőve a szelephézag, ki lett cserélve a vez.lánc, az olaj (Castrol Power 1) + gyári olaj szürő, Castrol hűtőfolyadék meg rengeteg kis apróság lett csinálva vele.
Szabályosan BIKÁNAK érzem most a gixxert!
Viszont a szerelőm azt állítja hogy a fojtószelep szinkront teljesen felesleges csinálni mert hogy már valami másodlagos vákuumos tököm tudja mi szabályozza és ez a szokás csak a régi karbis gépektől maradt itt, injektorosnál tök felesleges!
De én akkor se vagyok megelégedve az alapjáratommal, tudom hogy Gixxer , de nagyon lüktető alapjárata van. Nem esik le sokat tehát nem úgy kell elképzelni hogy jár 1200 on aztán leesik 900-ra meg lefullad, ilyenről szó sincs. Hanem ilyen 1400 (ide csavartam fel) és 1250 között ficánkol. A szerelő azt mondta hogy azért mert a Suzukik ilyenek...... Mondjuk ahány videót megnéztem mindenkinek ilyen....
Nem lehet ezen valahogy segíteni? Finomhangolni? Nem tud nekem valaki olyat csinálni hogy laptopra dugja meg KOMPUTERRE meg tököm tudja és csinál egy szépséges alapjáratot?