Maradjunk annyiban, hogy a hullámzó alapjárat az erős motorok sajátja. Ezért én szívből örülök annak, hogy az enyém is bubog. Egyúttal meg is találtuk a magyarázatot arra, hogy a Honda miért nem.
Nekem is volt GSX-R 1000 K6, gyári dobbal akár 900-ra is le tudtam venni az alapjáratot és nem ingadozott. Most egy telsesen nyitott K7 ingadozik kissé. Szerelőm is csodálkozott - befogta a kipufogókat, mire megszűnt az ingadozás! Pedig a K7 már alapjárati motoros - így sajna nem lehet állítani.
1. Nem lesz jobb, csak mindig lesz, még ha kokszos is lesz a gyertya.
Hosszabb élettartalom, nem égnek el a pólusok, és így nem keletkezhet nagyobb önindukciós feszültség a trafóban, ami nem fogja hazavágni a trafót meg az ECM-ed gyújtás oldali FET-eit...
A Gixerek lüktetnek. Nekem 1500-on úgy áll mint a szög, de a PC3 segít neki sztem ebben.
Mihez képest? Annyira állítod amire akarod. 3000-ig bármi jó ami neked tetszik. A K4 750-emen olyan rendszer volt, hogy hidegen hajlamos volt leállni annyira zavaros lett az alapjárat. Felraktam 1500-ra és megszűnt a probléma.
1400-on van most , oda tekertem , de az már bőven jó .... talán még sok is.... megpróbálom ilyen 1300 ra belőni! Service manuál is 1100-1250 értéket ad meg!
Hát barátom annak olyan volt az alapjárata hogy daruval nem lehetett kimozdítani FULL KOMOLY!
EGY EZRED MILLIMÉTERT NEM MOZDULT 1100 ról a 600 FS fordulatszámmérője alapjáraton soha, csak ha odahúztál neki!
Szerelő is mondta ez nem HONDA!
De azért nagyon szeressem ezt a bölényt is, csak az alapjáraton kicsit csiszolhatnánk!
Meggyőztél!
1500-as alapjárat neked is..... nem sok aaaa?
Ki az a PC3? AZ MI?
Sztem a fősoron, de már én is régen jártam arra a motoromban.
Hosszabb élettartalom, nem égnek el a pólusok, és így nem keletkezhet nagyobb önindukciós feszültség a trafóban, ami nem fogja hazavágni a trafót meg az ECM-ed gyújtás oldali FET-eit...
A Gixerek lüktetnek. Nekem 1500-on úgy áll mint a szög, de a PC3 segít neki sztem ebben.
A szerelődnek küldöm szeretettel...
1600 már marha sok..........nem?
KÉRÉSED PARANCS!
Fel is raktam!
Pont egy hete vettem rá a műszaki miatt, de hát ez a hülye gyári dob is olyan ritka mint a fehér holló, csoda hogy találtam eladót! 1 éve vadászom!
Viccet félre téve, rendesen szép hangja van, el is csodálkoztam, nagyon tetszett vele..... Lehet néha evvel néha akrával használom!
EGY EZRED MILLIMÉTERT NEM MOZDULT 1100 ról a 600 FS fordulatszámmérője alapjáraton soha, csak ha odahúztál neki!
Szerelő is mondta ez nem HONDA!
De azért nagyon szeressem ezt a bölényt is, csak az alapjáraton kicsit csiszolhatnánk!
1. jobb lesz az égés ha iridiumos lesz benne vagy mi?
2. na légyszi, légyszi , légyszi..... piti, piti, piti
Bele kell törődni hogy a gixerek így lüktetnek?
CR9EIX
2.
Mondd meg a szerelődnek, h balfasz. Ezen is kell szinkront csinálni.
De lehet segíteni. Nem indítod be... Sok módja van, de lusta vagyok leírni...