Urak kellene egy kis segítség nékem!
Egy kis felvilágosítás!
1. Érdemes -é Iridiumos gyertyát használnom a motorba?
Lesz e javulás, segítek e valamit a motornak vele, vagy szimplán csak annyi hogy a sima gyertyához képest több km-ert mehetek vele el a cseréig? Ha van értelme akkor nekem melyik Iridiumos kell bele? Jelenleg CR9E van benne, ez a gyári , mi ennek az iridiumos megfelelője?
2. Most volt a gépsárkány szerelőnél , be lett lőve a szelephézag, ki lett cserélve a vez.lánc, az olaj (Castrol Power 1) + gyári olaj szürő, Castrol hűtőfolyadék meg rengeteg kis apróság lett csinálva vele.
Szabályosan BIKÁNAK érzem most a gixxert!
Viszont a szerelőm azt állítja hogy a fojtószelep szinkront teljesen felesleges csinálni mert hogy már valami másodlagos vákuumos tököm tudja mi szabályozza és ez a szokás csak a régi karbis gépektől maradt itt, injektorosnál tök felesleges!
De én akkor se vagyok megelégedve az alapjáratommal, tudom hogy Gixxer , de nagyon lüktető alapjárata van. Nem esik le sokat tehát nem úgy kell elképzelni hogy jár 1200 on aztán leesik 900-ra meg lefullad, ilyenről szó sincs. Hanem ilyen 1400 (ide csavartam fel) és 1250 között ficánkol. A szerelő azt mondta hogy azért mert a Suzukik ilyenek...... Mondjuk ahány videót megnéztem mindenkinek ilyen....
Nem lehet ezen valahogy segíteni? Finomhangolni? Nem tud nekem valaki olyat csinálni hogy laptopra dugja meg KOMPUTERRE meg tököm tudja és csinál egy szépséges alapjáratot?
vagyis de. biztos ami biztos legyen tartalékba. ugyhogy ha rendelsz megköszönném ha nekem is intéznél négyet. ha meg megjöttek majd lerendezzük , persze csak ha neked is jó igy
b+ 4000-et mentem vele ebben a szezonban előző évben 6-ot. Év elején kicserélem az olajat és tankolok bele, meg gumizom.
Van 74,000 km csak az óra szerint benne
Nem vesszük annak, mi sem kötekedtünk. Csak magunkat szórakoztatjuk. Valós történetet, ami történetesen ennek az eredménynek a tökéletes ellentétét mutatja tudok mondani párat. Meg mondjuk 50-esével tudom sorolni azokat a motorokat, amik már mind lemaradtak az enyém mögött. Más kérdés, hogy ha motort cserélünk akkor is lemaradtak volna.
Nade... Ugye nem akarod azt mondani, hogy abból, hogy 2 perces emberek hasonlót mennek, hasonlót kigyorsítanak, abból következik bármi? Nyilván nem lehet nagy lemaradás egyik irányba se, ha a célrarát elvállalják koppon utána meg ráadják a nyelet és az egyik 178 LE a másik meg 179. És ott a -2, ami gyakorlatilag tökéletesen elfedi a motorkarakterisztikák közötti különbséget.
Ez csak fizika. -2-vel megrakott 600-as motornak szinte nem tudok elmenni abban az esetben, ha 2 perces ember ül rajta... És 1000-sel mennek 1:52-t, 600-assal meg 1:56-t (mondjuk, csak példaképp). Akkor R6 tulajként is mondhatod, hogy alig van különbség.
Nyilván nem lesz hatalmas különbség soha az azonos kategóriájú sportmotorok között. (És most ezalatt egymás valódi versenytársait értem, nem a V2-eseket, meg más, konstrukciós eltérésekkel rendelkező ál-"vetélytársakat").
Annó amikor a mi 1000-reseink megszülettek, pont az összes többi márka ellenfelének csinálták őket. Zx9R, 954, R1...semelyik nem tudtam megverni a K1-2 1000-et... 1000RR-el meg R1-esel(nem az ülés alatti kipussal) én is már játszottam, de alul maradtak.
Persze ez utcai körülmények között zajlott, amiben sokat számít a pilóta tökössége is...
Tényleg nem kötekedésképpen, mert az r1 jelenleg tényleg nem tartoik az erős motorok közé ( igaz a gsxr sem), kawa bmw mellet egyik se rúg labdába.
De írok egy valós történetet, ami a másik fél is bármikor megerősít.
Az r1-nek nemhogy nem tudott elmenni a gsxr, de közeledni sem tudott hozzá. Egyéb kigyorsításon se, sőt...
R1: 2010 akra rendszer, sportlégszűrő, (Padozva nincs), áttétel -2 +1 - Pilóta 84kg
Gsxr: K8 1000 bodis rendszer, sportlégszűrő, PC V. bepadozva, gyorsváltó, áttétel -2 +2. - Pilóta: 94kg
A gsx-en ülő pilóta legjobb ideje pringen 2.00, szóval nem egy fekezű valaki.
Szóval nem olyan gyenge gép azaz R1, legalábbis nem a gixerhez képest.
Egyként mi is meglepődtünk ezen az eredményen, én is arra számítottam hogy az r1 lemarad.
Aha, ja, aztán majd megint jössz, h nincs-e elfekvőben...
Jah, igazad van. Mondjuk a gyári árát ne akard tudni...
Viszont ahhoz képest, h ez titán csavar volt, elég szar...
Meg is írtam a véleményem a Pro-bolt-nak róla...
Köszönöm kérdésed. Bízva még a lengyelekben azt mondom most ne rendelj nekem. Illetve rendelhetsz, akkor azt Magadnak rendeled. És persze én nem fogom használni, Nálad lehet.
Viszont elnézve a fotót el kéne gondolkodnod azon, hogy leállsz ezekkel a nem-gyári színes csapokkal. Így elkopva én még nem láttam betétcsavart. Persze kiesve már láttam.
úgy gondoltam, hogy cered-tarján felé a 2 parkoló között oda-vissza 10x
Pont ki lehet így üríteni egy fél tankot, mivel elég erősek a kanyarok érezni a súly különbséget, jól begyorsulsz a végére. Ráadásul sokkal jobban tapad az aszfalt, mint kakucson.
Van benne 2 s kanyar ahol akaratlanul is jön az egykerék
sziasztok. nem rég vettem egy k6 1000 gixert. iszonyat jó, nagyon tetszik. szervizelem hogy minden patika legyen rajta. tegnap csinálnánk a féket ,és a csavar ami a helyén tartja a fékbetétet(csap , tüske) be le van gyógyulva,csak ronccsolással tudom kiszedni, mivel az előző tulaj ugy gondolta hogy okosabb lesz a japánnál és nem elég azt meghúzni han csavarragasztózta , meg még jól bele is szaggata!nah nekem arra a 4 csavarra lenne most SOS ben szügségem. tud valaki , valahonnan , vagy hogy honnan szerezhetnék?nagyon jó lenne. előre is köszi
Egy kis felvilágosítás!
1. Érdemes -é Iridiumos gyertyát használnom a motorba?
Lesz e javulás, segítek e valamit a motornak vele, vagy szimplán csak annyi hogy a sima gyertyához képest több km-ert mehetek vele el a cseréig? Ha van értelme akkor nekem melyik Iridiumos kell bele? Jelenleg CR9E van benne, ez a gyári , mi ennek az iridiumos megfelelője?
2. Most volt a gépsárkány szerelőnél , be lett lőve a szelephézag, ki lett cserélve a vez.lánc, az olaj (Castrol Power 1) + gyári olaj szürő, Castrol hűtőfolyadék meg rengeteg kis apróság lett csinálva vele.
Szabályosan BIKÁNAK érzem most a gixxert!
Viszont a szerelőm azt állítja hogy a fojtószelep szinkront teljesen felesleges csinálni mert hogy már valami másodlagos vákuumos tököm tudja mi szabályozza és ez a szokás csak a régi karbis gépektől maradt itt, injektorosnál tök felesleges!
De én akkor se vagyok megelégedve az alapjáratommal, tudom hogy Gixxer , de nagyon lüktető alapjárata van. Nem esik le sokat tehát nem úgy kell elképzelni hogy jár 1200 on aztán leesik 900-ra meg lefullad, ilyenről szó sincs. Hanem ilyen 1400 (ide csavartam fel) és 1250 között ficánkol. A szerelő azt mondta hogy azért mert a Suzukik ilyenek...... Mondjuk ahány videót megnéztem mindenkinek ilyen....
Nem lehet ezen valahogy segíteni? Finomhangolni? Nem tud nekem valaki olyat csinálni hogy laptopra dugja meg KOMPUTERRE meg tököm tudja és csinál egy szépséges alapjáratot?