Ram-air-nél nincs vékony vákuumcsöved leesve/sérülve? Kipufogó szelep mozog?
Jó eséllyel benzinpumpa lesz. Gyertyában mennyi km van? Ha iridiumos és nem gyári akkor dobd ki!
K8.
A gyertyák egyformák, szép világos barna mindegyik. Üa. nyomás egy kicsit bonyolultabb feladat.
Igazából azért gyanakszom az injektorra mert 6 ezer felett meg könnyebül a motor,elsimul a hangja.
K4-be? Mert abba csak 1 injektor sor van.
Persze, lehet őket tisztítani. Bár nekem gyanús, h nem ott lesz a hiba. Lesőnek mérj üa nyomást. Lesd meg a gyertyákat is, h mit lehet látni rajtuk. Lehet csak az 1ik hengered szarakodik...
Sziasztok!
Kérdésem lenne, kb 3000-tol 6000-fordulatig egyenletesen,folyamatosan rángat a motor.Mintha pumpálnám a hátsóféket 1-2 másodpercenként.
Valószínű hogy az elsődleges injektorsor dugult el. Lehet e tisztítani? Valakinek ilyen problémája, megoldás rá?
Akkor a Paulovics Imit kellene megkeresnem. Lehet, hogy utcai körülmények ,illetve szolídabb pályázásnál elő sem jön. Azt mesélte, hogy pár kör után lecsökkent a lóerő kb 100 ra a tuningolt vasakon, majd felrobbantak a pilóták! És ez a gumialkatrész miatt a keverékarány megváltozott.
Üdv! Az én problémám az, hogy K5-ről egyéb okból K7-re váltottam és marhára nem tetszik, hogy alapjárati motoros ( annyiból jó, hogy gyönyörűen pötyög a piros lámpánál és sosem kell állítgatni az alpjáratot) és nagyon hiányzik a bődületes motorfék gázelcsukástól! Van erre valami megoldás? Aki versenyzik mivel pótolja, csupán fékekkel?
K5-K6 1000 vetelnel mi az , amire kulonosen oda kell figyelni(esetleg probaut soran) ...?
Koszi!
Udv