Ram-air-nél nincs vékony vákuumcsöved leesve/sérülve? Kipufogó szelep mozog?
Jó eséllyel benzinpumpa lesz. Gyertyában mennyi km van? Ha iridiumos és nem gyári akkor dobd ki!
K8.
A gyertyák egyformák, szép világos barna mindegyik. Üa. nyomás egy kicsit bonyolultabb feladat.
Igazából azért gyanakszom az injektorra mert 6 ezer felett meg könnyebül a motor,elsimul a hangja.
K4-be? Mert abba csak 1 injektor sor van.
Persze, lehet őket tisztítani. Bár nekem gyanús, h nem ott lesz a hiba. Lesőnek mérj üa nyomást. Lesd meg a gyertyákat is, h mit lehet látni rajtuk. Lehet csak az 1ik hengered szarakodik...
Sziasztok!
Kérdésem lenne, kb 3000-tol 6000-fordulatig egyenletesen,folyamatosan rángat a motor.Mintha pumpálnám a hátsóféket 1-2 másodpercenként.
Valószínű hogy az elsődleges injektorsor dugult el. Lehet e tisztítani? Valakinek ilyen problémája, megoldás rá?
Akkor a Paulovics Imit kellene megkeresnem. Lehet, hogy utcai körülmények ,illetve szolídabb pályázásnál elő sem jön. Azt mesélte, hogy pár kör után lecsökkent a lóerő kb 100 ra a tuningolt vasakon, majd felrobbantak a pilóták! És ez a gumialkatrész miatt a keverékarány megváltozott.
K5-K6 1000 vetelnel mi az , amire kulonosen oda kell figyelni(esetleg probaut soran) ...?
Koszi!
Udv
Már szét van borítva minden de nem találok semmi hibát.
Az immo tekercsét ki lehet méreni?
A service manual azt irja keresse fel a dealert, na mondom amikor a kereskedő keresi fel a kereskedőt az érdekes lehet :-D
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-8168175
Jó eséllyel benzinpumpa lesz. Gyertyában mennyi km van? Ha iridiumos és nem gyári akkor dobd ki!
A gyertyák egyformák, szép világos barna mindegyik. Üa. nyomás egy kicsit bonyolultabb feladat.
Igazából azért gyanakszom az injektorra mert 6 ezer felett meg könnyebül a motor,elsimul a hangja.
Jól hangzik.
Persze, lehet őket tisztítani. Bár nekem gyanús, h nem ott lesz a hiba. Lesőnek mérj üa nyomást. Lesd meg a gyertyákat is, h mit lehet látni rajtuk. Lehet csak az 1ik hengered szarakodik...
Kérdésem lenne, kb 3000-tol 6000-fordulatig egyenletesen,folyamatosan rángat a motor.Mintha pumpálnám a hátsóféket 1-2 másodpercenként.
Valószínű hogy az elsődleges injektorsor dugult el. Lehet e tisztítani? Valakinek ilyen problémája, megoldás rá?