Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

K5-K6 1000 vetelnel mi az , amire kulonosen oda kell figyelni(esetleg probaut soran) ...?

Koszi!

Udv
ha rossz lenne az immo nem indulna. A jeladókat mérd ki!
K5 1000 C42 Ignition Signal hibával mit kezdjek?
Már szét van borítva minden de nem találok semmi hibát.
Az immo tekercsét ki lehet méreni?


A service manual azt irja keresse fel a dealert, na mondom amikor a kereskedő keresi fel a kereskedőt az érdekes lehet :-D
Akinek esetleg FZ6-S re fájna a foga annak tudom ajánlani fater makulátlan sárkányát....ELADÓ!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-8168175
Hello Oszi! Elvileg küldtem egy meghatalmazást. csak töltsd ki a hiányzó részeket :)
Ram-air-nél nincs vékony vákuumcsöved leesve/sérülve? Kipufogó szelep mozog?
Jó eséllyel benzinpumpa lesz. Gyertyában mennyi km van? Ha iridiumos és nem gyári akkor dobd ki!
Én meg gyúrok és lengéscsillapító nélkül járok
K8.
A gyertyák egyformák, szép világos barna mindegyik. Üa. nyomás egy kicsit bonyolultabb feladat.
Igazából azért gyanakszom az injektorra mert 6 ezer felett meg könnyebül a motor,elsimul a hangja.
Válasz ment.
Megvan...kategóriák/promóciók... Mit akarsz eladni? Mekkora faszság ez, és ki se lehet kapcsolni...
Várj, mindjárt megtúrom ezt a szart...
Jól hangzik.
Utoljára 5.-én. Nem mintha válaszolni kellett volna rá, csak gyanús volt a csend. A lényeg az, hogy esetleg tudunk egy tesztet menni valamelyik este.
Méé írtál? Át van irányítva ez az, aztán le szoktam fogni a spam manager...
Amúgy Te az emailjeimet megkapod?
Jah, nekem is kéne keményebb olajat belerakni a stabiba. Valamikor biztos lesz rá időm is...
Na, úgy nem akarok járni. 20-as olajjal remélhetőleg nem is fogok.
K4-be? Mert abba csak 1 injektor sor van.
Persze, lehet őket tisztítani. Bár nekem gyanús, h nem ott lesz a hiba. Lesőnek mérj üa nyomást. Lesd meg a gyertyákat is, h mit lehet látni rajtuk. Lehet csak az 1ik hengered szarakodik...
1ik régi ismerősömnek egyszer annyira beszitált a motorja, h LETILTOTT! Remegett is utána...
Na az sem most volt...
Sziasztok!
Kérdésem lenne, kb 3000-tol 6000-fordulatig egyenletesen,folyamatosan rángat a motor.Mintha pumpálnám a hátsóféket 1-2 másodpercenként.
Valószínű hogy az elsődleges injektorsor dugult el. Lehet e tisztítani? Valakinek ilyen problémája, megoldás rá?
Köszi! Remélem soha nem fog működésbe lépni!
2001 nyarán az Alsóörsi GSX-R klub találkozón volt! Ott volt Borsay Szabolcs ,Bitter Sanyi is! No meg Pau Imi.
Akkor a Paulovics Imit kellene megkeresnem. Lehet, hogy utcai körülmények ,illetve szolídabb pályázásnál elő sem jön. Azt mesélte, hogy pár kör után lecsökkent a lóerő kb 100 ra a tuningolt vasakon, majd felrobbantak a pilóták! És ez a gumialkatrész miatt a keverékarány megváltozott.
Üdv! Az én problémám az, hogy K5-ről egyéb okból K7-re váltottam és marhára nem tetszik, hogy alapjárati motoros ( annyiból jó, hogy gyönyörűen pötyög a piros lámpánál és sosem kell állítgatni az alpjáratot) és nagyon hiányzik a bődületes motorfék gázelcsukástól! Van erre valami megoldás? Aki versenyzik mivel pótolja, csupán fékekkel?