még mindig csak kuplungra egykerekezik a húzd ahogy mered táblánál?
A jövő héten elviszlek egy jó tesztútra, ahol még az r1 is akaratlanul egykerekezik, pedig gyengébb a tiednél
Cápa megy már a motorod? Első évem volt, hogy nem szerelgettem semmit a motoron (csak olaj és gumi csere), még a futóművén sem állítottam
A 200-as gumi sokkal többet km-t kibír, mint a keskenyebbek, ugyanez elől a 125-ösre is igaz
Sziasztok k7 k8 ra keresek sport dobokat katalizátor ki iktatásával..ugyan itt teljesen sérülésmentes yoshimura 4:1be eladó..nekem a duplacsöves jobban be jön
Nincsmit.
Mielőtt megvennéd az újat, előtte azért ki kéne venned, megmérni.
Megáztatni benzinben(30 perc) a kopókat. Elmosni őket, összerakni olajjal. A fémlamellákat kicsit meghúzni skótszivaccsal, azt is elmos és olajozva összerak...
nah köszi szépen részletesre sikerült megtudtam mindent tökéletesen ;) amúgy azért van szükségem a cserére mert napi első indításnál hidegen nem old a kuplungom
Közbe jutnak az eszembe még a dolgok:
Ha a kopólamella vastagsága 2.42 mm vagy alatta, akkor szemét.
A fém lamellákat is ellenőrizni kell. Ha nem égettek, nem görbék, akkor egy üveglapra(vagy valami egyenes felületre) téve kell ellenőrizni. Hogyha nem fér be alá a 0.10-es hézag mérő, akkor lehet visszarakni. 73.9mm a nyomólap rugó minimum mérete.
Hi,
Semennyire. Úgy kell letámasztani a motort, h jobban dőljön balra, akkor nem fog az olaj sem kifolyni belőle. Sztem a tömítés rá van már sülve a deknire, úgyhogy abból újat neki. Kis olajjal kend meg a lamellákat amikor rakod bele. Nyomólap rugókat mérd le, benne van a szervizkönyvben mennyi a minimum limit. Legbelülre és kívülre más kopó lamella való! És én cserélném a tányérrugókat is amik legbelül vannak.
Amúgy semmi extra.
A jövő héten elviszlek egy jó tesztútra, ahol még az r1 is akaratlanul egykerekezik, pedig gyengébb a tiednél