Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak az a baj hogy sport csőhöz,és sport szürőhöz is be kéne lőni a gépeket........csak ezt sokan nem tudják
Igen természetesen nagyobb lyukakon megy át a levegő,de az olaj spray amivel be van fújva az segíti megfogni a szennyeződéseket.
Na meg az milyen,hogy teszek egy nyitott kipufogó rendszert a motorra és a gyári levegő szűrő marad benne!? Mert ha csak egy dob van rajta a hang miatt akkor ok a gyári sz. De rendszerhez szerintem kötelező sportra cserélni. De hát mindenki úgy csinálja ahogy neki jól esik
-t :)
*egyett
"Ha meg rendesen karba van tartva akkor nem fog jobban kopni vele a motor mint a gyári szűrővel. "

Nem feltétlen értek veled együtt!

Célja a több levegő bejuttatása, ezt vagy nagyobb "LYúkú" szűrővel éred el amin logikusan nagyobb szennyeződések juthatnak be és ezzel kárt is tesznek.

Vagy kisebb "lyukú" szűrőnek növeled meg a felületét......ami már jobban hangzik de azt sem lehet a végtelenségig hisz van egy adott szűrőház.

Szóval miért nem jó a gyári? Versenyzés más tészta!
Mindenki úgy bassza el a motorját ahogy akarja, azért a fél lóerőért ami mellett még ott van 160 ló és kibebaszottúl kimotorozza, és persze közúton!

Na most ne mennyünk itt bele, hogy papírszűrő vagy olajjal átitatott szivacsszűrő! Nem ez volt a vita tárgya!
Egy vagon pénzt kell rá költeni a motorra,hogy legyen pár lóerő növekedés és ahhoz igen is kell a sport szűrő. Ha meg rendesen karba van tartva akkor nem fog jobban kopni vele a motor mint a gyári szűrővel.
Teljesítmény növelés. Tök mindegy, mennyire lehet érezni. A lényeg, hogy mindenki maga dönti el, hogy neki fél lóerő mit ér meg. Mi értelme kérdőre vonni másokat? Az viszont vicces, hogy pont Te aggódsz a GSX-R-jeink blokkja miatt, mikor a ZX-9R-ben gyárilag szivacslégszűrő van és nem papír.
Minek bele a s.légszűrő azt mondjátok meg?
Teljesítmény növelés?
Annyira csekély hogy alig érzed meg.
Nagyobb fogyasztást akartok esetleg azért?
Esetleg nem kopik a henger, dugó stb. elégé?
Hangosabb lesz tőle a motor?
hmm...

Közútra? minek?
Mindig mondom oszinak, hogy a TL nem jó, de ő csak ragaszkodik hozzá. Az az ő kis drágaszága. Ez lesz a veszte, mindig is mondtam és erre tessék... már TL talikra jár. Nálatok amúgy minden héten TL tali van?
Igen ,Oszi már a mienk Most voltam vele hétvégén Tl talin, azóta nem adott hirt magáról. De ahogy ismerem biztos megjelenik majd
Remélem, hogy csak ennyi. Mindenesetre, ha már szét van szedve, akkor végig is mérem. Látom bigoneoszit már kisajátítottátok. Nincs róla hír? Ez neki pont testhezálló nyomozómunka lenne.
Helló! Nekem ugyanezt csinálta a motor a múlt héten csak azzal a bibivel hogy nekem mind a 4 index világitott, amúgy minden stimmel. Én széthúztam az összes csatit mindenhol befújkáltam kontakt-al és láss csodát megjavult. Amúgy Suzuki TL 1000s-el volt a hiba
Hú ez egy jó kérdés. Valamikor nagyon rég a K2 750-en állítottam,mert az meg hidegen az egekbe forgatta a motort. Valahol az alapjárati csavar mellett volt ez is,de már sajna ezekre a részletekre nem nagyon emlékszem.
A betűrövidítések alapján igen, az EVA az Exhaust Valve Actuator (a TPC pedig a Throttle Position Cirmoscica nem tudom mi). Na de, hogy hova s miként kéne legyen felszerelve, arról fingom sincs, mert nekem sincs rajta hála Istennek!
Azt merre találom a motorban?

Mert az alapjárat állító mellett csak a másodlagos szelepek csavarja van de az le van ugye ragasztva hogy ne tekergesd!
Hát ez az az egyszerű és nagyszerű a szívató kar!
De itt.... na mindegy!

Még egy kérdés mi a tököm az az EVAP meg TPC valve (kép mellékelve)?

Mert nekem nincs ilyen fent a segédvázon a helye minden megvan de nincs! Ez lehet az EXUP szelep mozgatója?
Van egy csavar amivel tudod állítani,h hidegen milyen magas fordulaton tartja a motort.
Nem nagyon tudok hozzászólni. Itt erről már beszéltünk és megállapítottuk, hogy a K12 és a K34 másképp működnek. A K34 STV rendszere fejlettebb, jobb a motor nyomatéka és mindig pontosan szabályoz. Cserébe elő tud vele fordulni olyan meghibásodás, ami a K12-nél nem. Nálunk a szívató csak egy mechanika, ami belehúz a gázba. Pöc-röff vele a gép.
Már megvan az egyik csatlakozó, aminek a tövénél ha nyomkodom akkor szórakozik, csak még nem tudom melyik szál az.
Azt nem tudnád nekem megmondani uram hogy mi okozza azt hogy K3 1000 az első indítást mindig elejti ( de nem is ez a probléma) , hanem megnéztem már 1-2 őt ugyan ilyet és azok hidegen felpörögnek kb.2000-ig és úgy engedik vissza alapjáratra!

Nekem viszont Másodikra elkapja majd olyan 800-as fordulatról próbálja magát feltornázni.....

Van ezen automata szívató vagy hogy é müxik itt a hidegindítás?
Ez olyan tipikus beázásos kontaktos hiba!

Nekem mikor az ECM csatlakozónál beázott a masina akkor volt ilyen jelenség!
Fincsi hiba van, ezt figyuzzátok!

Ha áll a motor, akkor nagy frekvenciával villog a műszerfalon a zöld N betű.
Ha ráadom a gyújtást, akkor minden teszi a dolgát, minden helyesen működik.
Ha felnyomom a helyzetjelzőt, akkor is minden oké.
De ha a tompítottat is felnyomom, akkor:
1. A műszerfal előbb lefagy (a fordulatmérő megáll ott ahol éppen volt) és "újraindul".
2. A tompított elalszik, de a lámpa nem kapcsol be.
3. Helyette folyamatosan világít a bal index, de csak az első.
Ha balra indexelek, akkor az index ütemével villog az egész műszerfal.
Ha jobbra indexelek, akkor marad a 2. állapot lesz és a jobb index helyesen villog.

A jelenség teljesen független attól, hogy jár-e a motor - merthogy szerencsére tökéletesen indul és megy is.

Na már meg is van! :) A héten megjön!

Viszont még egy kérdés, aki jártas ebben , a TPS sensort szeretném belőni!
Hogy rakom dealer módba a K4-et?
Mi a pontos folyamata ennek?
Magyarországról egyszerűbb meg gyorsabb,de az ebay a legmegbízhatóbb online vásárlásnál.