Ha a dealer össze van dugva az FI abszolút nem világít. Ha így startolom be akkor se. Ha jár a motor, kihúzom akkor se. Ledöglesztem. Újra indítom dealer nélkül akkor meg megint világít.
A haverom gépe. De ha nincs olajnyomás akkor a kis olajos kannának kéne az Fi mellett világítani, nem? Manual is úgy írja. Bár lehet hülyeséget mondok. Meg azért pár km-t lement vele ezzel a gonddal...
A TPS állás ilyen pici hibáját nem jelzi ki hibakódként, tehát az nem lehetett baj. Próbáld úgy, hogy ne állítsd le, mikor FI-zik, úgy dugd össze a dílert. Nincs olyan hiba, amelyiket csak az egyik módon jelzi ki a motor.
Üdv mindenkinek,
A motor egy K1-es 1000-es GSX-R. Világított az FI fény és a hőmérő helyén az FI villogott. Mondom meglessük mi lehet a gond és dealer módban be is indítottam a gépet. C00..mondom hála isten nagy gond nincs (nincs hibakód) A gond csak a kötőjellel volt, mivel nem volt középen. A szervizkönyv szerint a fojtószelep állás érzékelő-t állítottam, mire hosszas huza vona után a kötőjel a C előtt végre középre került. Mondom fasza..lessük meg mi lesz. Kivettem az átkötés, hogy a ne legyen már dealer módban. Beindítom, de az a kurva FI még mindíg világít és a hőmérő helyén dettó. Szerintetek mi lehet a gond? Próbáltam azt is hogy leveszem ezek után aksiról. Ez se segített. Valami ötlet? Egyéb?
A helyzet a következő a dolog úgy alakult hogy csak 3.dikban csinálta és csak 7-8000 fordulat között, de azt mindig, majd több embert is meghallgattam és vissza raktam a PROP-TECH ELECTRONIC CONTROL MODULT és a hiba MEGSZŰNT!
Próbáltam ma hívni a Prop-techet hogy tulajdonképp mi ez , mert az előző tulaj sem tudta megmondani........ de nem értem el őket!
Akkor én lehülyéznélek. A régi motorokat tervezték 95-ösre. Pl az 1000RR 08-től elég betegesen viselkedik a 95-östől, és 98-ast kell tankolni bele minimum.
Amúgy meséld már el nekem, h hol van a K4-be a másodlagos injektor.
Előtte kicsit utána kellett volna nézni...
8000-nél kezd(ene) működésbe lépni a kettes injektor sor. Én itt keresném első körben a hiba okát... 100-as benya nem lehet gond, csak akkor, ha jó koszos és kioldódnak az adalékok. Sajnos hallottam már olyat, mivel az a drága fajta benzin annyira nem fogy, így bizonyos adalékok kiválnak hosszú távon. Mielőtt bárki lehülyézne, nem felhasználói oldalról tudom...
benzin szűrő és injektor tisztítás, és ha rám hallgatsz: felesleges a 100-as benya. Csak placebó, a motort 95-ösre tervezték, semmit nem érsz a magasabb oktánszámmal kompresszióviszony nélkül.
A 8000-es nálam is egy bűvös szám volt egy időben, ugyanis felette nem akart menni a vas, vagy csak qvvva lassan gyorsult. Nekem injektortiszítítás oldotta meg a problémát. De kezdésnek takarítsd ki az üzemanyagpumpát.
Öcsém! Ha kiderül, hogy a fesszabályzó attól megy tönkre, hogy utast viszel aki kitakarja a hűtést, akkor térdre borulok előtted. Komolyan mondom, nem ironizálok ezúttal.
Nekem ez soha nem jutott volna eszembe, mint lehetőség. Viszont a fent írt jelenséghez hasonló velem is előfordult már és bár én az oldalkitámasztó kapcsolójára tippeltem (kicsit alakítottam is rajta) tény, hogy a fesszabályzó is rossz volt (ez tök véletlenül más probléma kapcsán derült ki pár nappal később). Cseréltem is fesszabályzótés és a hiba sem jött elő többé, elfelejtettem már rég. Biztos voltam benne, hogy az oldalkitámasztóval volt a gond, a fesszabályzó meg simán csak elfáradt. Nem jutott volna eszembe, hogy összefügg. De ha így van már vágom is a fél centis rést az idom aljára, vagy fúrok 4-es lyukakat.
Meg, megvettük. Szerintem a papírozással gondok lesznek.
Megvan a motor?
Nyugi, itt vagyok, csak a TL talin voltam és a telóm teljesen lemerült.
Hívhatsz már.
Az exup szelep benne van? Nekem az szórakozott régen(ameddig volt benne)...
A motor egy K1-es 1000-es GSX-R. Világított az FI fény és a hőmérő helyén az FI villogott. Mondom meglessük mi lehet a gond és dealer módban be is indítottam a gépet. C00..mondom hála isten nagy gond nincs (nincs hibakód) A gond csak a kötőjellel volt, mivel nem volt középen. A szervizkönyv szerint a fojtószelep állás érzékelő-t állítottam, mire hosszas huza vona után a kötőjel a C előtt végre középre került. Mondom fasza..lessük meg mi lesz. Kivettem az átkötés, hogy a ne legyen már dealer módban. Beindítom, de az a kurva FI még mindíg világít és a hőmérő helyén dettó. Szerintetek mi lehet a gond? Próbáltam azt is hogy leveszem ezek után aksiról. Ez se segített. Valami ötlet? Egyéb?
Ugyanakkor a benzin kérdésben nem értünk egyet.
ui.: és mivel nem ismersz, ne hülyézzél, azt nagyon könnyű így billentyűzet előtt, azt tartsd meg légyszi otthon családi körre
Próbáltam ma hívni a Prop-techet hogy tulajdonképp mi ez , mert az előző tulaj sem tudta megmondani........ de nem értem el őket!
Erről van szó:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Amúgy meséld már el nekem, h hol van a K4-be a másodlagos injektor.
Előtte kicsit utána kellett volna nézni...
benzin szűrő és injektor tisztítás, és ha rám hallgatsz: felesleges a 100-as benya. Csak placebó, a motort 95-ösre tervezték, semmit nem érsz a magasabb oktánszámmal kompresszióviszony nélkül.
Nekem ez soha nem jutott volna eszembe, mint lehetőség. Viszont a fent írt jelenséghez hasonló velem is előfordult már és bár én az oldalkitámasztó kapcsolójára tippeltem (kicsit alakítottam is rajta) tény, hogy a fesszabályzó is rossz volt (ez tök véletlenül más probléma kapcsán derült ki pár nappal később). Cseréltem is fesszabályzótés és a hiba sem jött elő többé, elfelejtettem már rég. Biztos voltam benne, hogy az oldalkitámasztóval volt a gond, a fesszabályzó meg simán csak elfáradt. Nem jutott volna eszembe, hogy összefügg. De ha így van már vágom is a fél centis rést az idom aljára, vagy fúrok 4-es lyukakat.