Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Eladó gsxr-1000 k8 pályaidom, szürke natúr állapotban.Első sárvédő már elkelt.
Oh, mit találtam a buzi lovasrendőrös videó mellett:
http://www.sportmotor.hu/motor...
bigoneoszi, Neked ekkor még nem volt K2 ugye? Lefogadom, hogy itt mozdult meg benned a műszer...
Sziasztok.
K2 1000 bontódik! !
Akinek szüksége volna valamire keressen bátran :)
Eladni szeretném a megmaradt alkatrészeket, nem árulni!
Blokk, kábelkorbács, cpu, kormànycsutkák, hátsó lengőkar+rugóstag, felnik, hátsófék, lábtartók, első telók (egyikben az állító csavar tönkrement! )....stb

Elérhetőségek.
20/4041957
Sztancsikjanos@gmail.com
Va
gy itt a fórumon .
Szezonvégi ruházati és bukósisak akció a fehérvári Kawasakiban
10-60% közötti leárazás sisakokra, ruházatra, dec. 31-ig, vagy amíg a készlet tart!
/AGV, SHOX, GIVI, Berik, Spyke, stb/
Sziasztok ! K 7 1000 cuccok eladóak :
Engem érdekel. Holnap majd írok emailt. Üdv
K2 váltó, főtengely, dugók+hajtókarok, injektorsor, ac kell valakinek?
Mondtam neked hogy hajjjicsad le a gumit a súlyokkal együtt nem kerdes mi okozza!
hát van is rajta suj rendesen,pedig ha jól tudom 25gamnál nem lehet több....... este még jácottam a kormánytelóval,kapott szervóolajat,igen,a hideg-megel is befolyásolja és a menyiség is
K7-K8 GSX-R 10000. 60e
A fékcső 2010-esen volt. 15e
Ne idegesísd itt a tulajokat.
Kormánytelós témához annyit fűznék hozzá, nekem k3 1000-be 10W-s elég jó kompromisszumot adott. Araszoláshoz kicsit sűrű, (leszarom),
Nagy tempónál fasza, múltkor kb 20 fokban elforditott kormánnyal sikerült lerakni az elejét 180 kürül és nem jött zavarba ,bár nekem sosem volt bajom a szitálással ezen a motoron. Amit még megfigyeltem, hogy a kormánytelónál (is) érezhetően változik a csillapitás hideg és meleg időben, számomra ez a legidegesitőbb az egészben. Ki kellene próbálni valami többfokozatú olajat?
90 százalékra gumi centrirozási probléma, amikor nagyobb tempónál igy elkezd "úszni" a motor.
most küldök alkatrészt egy zx9R -hez, 1000 cm3-es hengersor van fent rajta. 4.3 gr-mal nehezebbek a dugattyúk, és a teszten 200km/h felett is izmosan gyorsult. még fúvókázni és áttételezni kell mert csak 1/4 mérföldön fogja róni az útjait az aszfalt csíkokon. ahogy kapom az infót majd mondom bírja-e az a szar kawa blokk
akkor én maradok gyerek
Nekem is ezt mondták annak idején és egész addig el is hittem amíg nem ültem az 1000-re, de már utána úgy éreztem,h a 750 csak gyerek játék
én szeretem a 750-t olyan jó a futómüve,hogy elhiteti velem hogy tudok motorolni
Sziasztok! Eladó komplett Bazzaz Zfi Tc kipörgésgátló, gyorsváltós két injektor térképes rendszer Gsxr 1000 k5 höz normál váltóirányú (push)kapcsolóval. Ár:130.000 Huf. 06/20 4606391
Nincs annak ezres ereje. Én K4 750-ről váltottam 2004-es ZX-10R-re és sokkal nagyobb ugrásnak éreztem mint a 600-750 váltást. Nyilván mert sokkal nagyobb is volt.
Ettől függetlenül a 750-ent is imádtam. A Hungaroringen könnyebb volt vele.
2 pipàt le kell húzzni annak aki nem profi.
2008 ZX10R ugy szinten hogy nehogy elbìzzátok itt magatokat.
ne ilyesztgessetek már ezekkel az 1000-el én már még fényképpen sem merem megnézni nekem anyit montak a nagyokosok,ha jó és fasza motort akarsz akkor vegyék K4 750-et 600-as sujával,1000-res erejével