Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lánc,lánckerekek esetleg?
Uuu, ezt kár volt elolvasnom. ...
Sík ideg lettem, dehát ezt egyszer sem csinálta soha még, ma vettem elő 1,5 hónap után, mert a munkám miatt nem tudtam menni meg egy métert se. ....vele. ..
Mikor elraktam semmi ilyen nem volt.....
Hanyadik sebességi fokozatban csinálta ezt a moci? mindig ugyanabban a sebességi fokozatban csinálta? Ha igen akkor lehet kezdődő váltó probléma. Ismerősnek volt itt a környéken tavaly ősszel K3 600-asnál ilyen jelenség de csak 2-es fokozatban. Fogaskerekeket és egyéb apró nyalánkságokat kellett cserélni a váltójában...
Sziasztok urak!

Egy érdekes jelenséget produkált ma a gixxer!
A lényeg hogy vittem unokatesómat egy kört és ahogy ráült már olyan furának éreztem a motort, aztán kicsit meghúztam neki a szarvát volt vagy kemény 8000 es fordulat és ott rángatott egyet , de csak egyet azt hittem hogy én rántottam egyet csak a gázon véletlen ahogy hátrafelé csúsztam, aztán jött a megdöbbenés rá 15 percre újabb gyorsítás újabb 8000 fordulat és egy csomót rángatott megindulna, lelassulna, megindulna, lelassul de ezt a 8000 es fordulat határán és elég nagyokat rántott.

Aztán leraktam unokaöcsém és semmi , mentem vele fel le alá 20 percet 8000 es fordulaton és felette de semmi, barátnőmmel se csinálta ezt............. nem értem tanácstalan vagyok!

lehetséges-é hogy kezdődő fesszabályzó hiba? (fzr nél volt ez a fesszab hibája miatt)
Meg most hogy leszálltam róla TŰZ FORRÓ a fesszab ez teljesen természetes?
Tudom hogy melegnek kell lennie , de annyira forrónak hogy meg se tudjam érinteni?
nagyon el van dugva a hátsó idom alatt semmi levegőt nem kap....

lehet e az oka az hogy folyamatosan premium 100-as benzint használok?

Valakinek valami tipp? Semmi FI hiba meg semmi nem villant fel....
Akinek szar a féke, rakjon ilyet...
AP Racing Dual Bore...
Szia,
Basszameg, ott volt a piszkozatok között amit írtam választ...
De most elküldtem.
Heló Oszi!
Küldtem neked e-mailt. Ha lesz időd írjál már rám!
terepre jó lehet. Asszony gépe is ilyen beállítás után lett kavicságy metál
hátsó lengővilla változtatható forgásponttal.

Amúgy most kezd alakulni a hátulja. 5mm-es távtartó, a gyáritól 4-4 klikket ki, rugó előfeszítés gyengít.
Neked meg a Pilis TT...
Mondjuk az a szakasz megy Neked.
Tükörből néztem természetesen.
Gántnál értem utol, gyorsan megelőztem nehogy baj legyen belőle. Aztán mondom megvárom. Meg előre is engedtem párszor, mert jó hangja volt.
Mármint ültél benne, vagy a tükörből nézted?
Ma mentünk egy lazát megint egy Ferrari-val.
Megkérdeztem a srácot, 490LE-s volt.
Persze azért nem volt semmi meglepetésben részem.
Ez mi a rettenet?
Hunter1000, azt a hülye tányérrugót is lesd meg.
Valami rémlik, h attól volt valami gond már a barátom motorjában.
Csá Oszi! Lamellák mind határérték fölött vannak bőven. Fémlamellák szépek,minimális színeződés 3 darabon van. Nyomólapon nem látni semmit. Van egy vékonyka tányérrugóm belül,igen. Bowden ok. Kiemelő szerkezet is teszi a dolgát. Pálcát megnézem még.

Atix! Mentem a telefonszámod,biztos ami biztos!

Köszi mindenkinek,ha találok vmit jelzem!
Van hozzá blokkom bontva ha kell valami...
70/6321--829
BONTVA ;) 30/220-1196
Gsx-r 750 k2 bontodik! makulatlan a motor! magyar papiros! arrow rendszer! képek hamarosan ;) 30/220-1196
A kiemelő tengelyt kéne elsőnek megnézni!