Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Jól hangzik a dolog.
Tehát a kuplung oldal:
Lamella vastagságokat lemérted? Fémlamellák nem deformálódtak el? Nyomólap nem sérült? Neked van tányér rugó legbelül az utolsó lamella után? Mert asszem a K1-ben nem volt, csak a K2-ben(nekem 2ő is van). A kiemelő tengely csapágya okés? A kuplungpálca ami benne van a váltótengelyben, az ok?
Másik oldal:
Kuplung bowden ok? Kiemelő szerkezet ok?
Az a baj, h ezek majdnem mind avval a jelenséggel járna, h inkább beljebb menne a kuplung...
Fasza. Csak azért kérdeztem, mert a múltkor előttem is szambázott át őzike...
Akkor gyógyulást neked meg a motornak is!
Bocs a hibákért, szar telefon.
120 körül haladtam este történt a dolog. Kiugrott elém a dög, j0idöm maradt reagálni, telibe kaptam. Átrepültem a motort a baleset pillanataira nem nagyon emlékszem... biztos voltam benne, hogy váz és telók, villahidak elhajlottak, de az idomokon kivül kutya baja. Agomba tette A dolgát. I Fel voltam öltözve, kis agyrázkódással és nagy kék foltokkal megúsztam szerencsére.
Üdv Urak! Jó pár álmatlan éjszaka után eljutottam oda,ahonnan indultam. Nekem nincs ötletem,Ti jöttök! A követező történt: K1 1000! Egy lámpánál történő startolással indult a dolog. Egyik pillanatról a másikra arrébb ment a kuplung fogáspontja az indulás után. Kintebb fog mint eddig! Zavaróan! Fordulásnál majdnem eldőltem...Úgy váltottam utána mint aki akkor ül először motoron! A motrfék sem a régi,sokkal gyengébb lett. Hiába állítottam rá a kuplungra (alul,fölül),az egyest egy nagy csattanással veszi be azóta. Kuplungban ránézésre minden rendben,szétold,nincs berágódva a kosár,rugók,lamellák rendben. Mi történhetett? Ötlet valakinek esetleg? (már fogy a xanax itthon )
Hi,
Mesélj mi lett a bajotok?
Igen, szoktam. Meg válaszolok is általában...
Oszi szoktál olvasni í-mélt?

Mert ám majd küldenék neked, ha az adatlapodon levő a jóóó.

Üdv.: B.
Sziasztok! Sajnos elütöttem bambit a Gixeremmel, ha valakinek lenne K3-as ezredesre eladó első lámpa, sárvédő és lámpa körüli idom az ne tartsa magában
Sziasztok! Ellopták a barátom gixxerét. Ha valaki látná...

A segítségeteket kérném!
Ma reggel szembesültünk azzal,hogy ellopták tesóm Suzuki GSXR 1000 típusú UJY-361 rendszámú motorját egy dombóvári mélygarázsból.. Aki látná vagy bármi információval rendelkezne honlétéről kérem jelezze ezen a számon : +36306786825
Nem sprechelem az esperantót...
Érdekes a dolog.
Az alsót rögzítettem a kipufogó összekötőcsőhöz... Az úgy jó ugye?
De igen. Főleg ha beépitésnél a hátsó gátló felső rögzitési pontját a kuplung deklihez rögzited..
Nem, előbb átdob.
Hogyha már itt tartunk.
Sziasztok,
Kérdés. Szóval ha a kicserélt K5 hátsó rugóstagon, a fenti klikkek számát csökkentem, és alsók számát is csökkentem 4-el, akkor nem fogja 200-nál rázni az elejét a balos kanyarban úgy, h jobbra kezdi a csapkodást a kormány?
Akkor legyen egy kicsit keményebb falat...

Sziasztok. Meg tudja valaki mondani, hogy milyen összefüggéssel lehet hozzászámolni a homogén sűrűségeloszlású, de progresszívan csavart szeleprugó parazita-tömegét a teljes mozgó tömeg rendszerhez, természetesen a kitérés differenciáljaként felírva. Ha megvan akkor már csak a szelepgyorsulás-karakterisztikára lennék kíváncsi. Csak mert ez nagyon jól jött volna mondjuk fél évvel hamarabb.

Sziasztok! Meg tudja valaki mondani, vagy mérni hogy hány mm hosszu a k3-k4 1000es kutyacsontja? most vettem a gépet, le van tekerve a hátulja, és gyanus hogy a kutyacsontot is cserélték
Sziasztok. Meg tudná nekem valaki mondani hogy az új kuplunglamella milyen vastag? Köszi...
No, nemsokára felrakatom hátra a D211-est, aztán megtesztelem komolyabban...
Amíg csak a farkával csapkod addig nincs gond, de a fejénél nem oké. Fejétől büdösödik a hal.
Halaskodik kifelé a kanyarból... Tudod így vergődik...
Ez is egy megoldás.
Nem jó hírek ezek... Persze az kérdés, hogy ugyanazt értjük-e szitálás alatt.