Jól hangzik a dolog.
Tehát a kuplung oldal:
Lamella vastagságokat lemérted? Fémlamellák nem deformálódtak el? Nyomólap nem sérült? Neked van tányér rugó legbelül az utolsó lamella után? Mert asszem a K1-ben nem volt, csak a K2-ben(nekem 2ő is van). A kiemelő tengely csapágya okés? A kuplungpálca ami benne van a váltótengelyben, az ok?
Másik oldal:
Kuplung bowden ok? Kiemelő szerkezet ok?
Az a baj, h ezek majdnem mind avval a jelenséggel járna, h inkább beljebb menne a kuplung...
120 körül haladtam este történt a dolog. Kiugrott elém a dög, j0idöm maradt reagálni, telibe kaptam. Átrepültem a motort a baleset pillanataira nem nagyon emlékszem... biztos voltam benne, hogy váz és telók, villahidak elhajlottak, de az idomokon kivül kutya baja. Agomba tette A dolgát. I Fel voltam öltözve, kis agyrázkódással és nagy kék foltokkal megúsztam szerencsére.
Üdv Urak! Jó pár álmatlan éjszaka után eljutottam oda,ahonnan indultam. Nekem nincs ötletem,Ti jöttök! A követező történt: K1 1000! Egy lámpánál történő startolással indult a dolog. Egyik pillanatról a másikra arrébb ment a kuplung fogáspontja az indulás után. Kintebb fog mint eddig! Zavaróan! Fordulásnál majdnem eldőltem...Úgy váltottam utána mint aki akkor ül először motoron! A motrfék sem a régi,sokkal gyengébb lett. Hiába állítottam rá a kuplungra (alul,fölül),az egyest egy nagy csattanással veszi be azóta. Kuplungban ránézésre minden rendben,szétold,nincs berágódva a kosár,rugók,lamellák rendben. Mi történhetett? Ötlet valakinek esetleg? (már fogy a xanax itthon )
Sziasztok! Sajnos elütöttem bambit a Gixeremmel, ha valakinek lenne K3-as ezredesre eladó első lámpa, sárvédő és lámpa körüli idom az ne tartsa magában
Sziasztok! Ellopták a barátom gixxerét. Ha valaki látná...
A segítségeteket kérném!
Ma reggel szembesültünk azzal,hogy ellopták tesóm Suzuki GSXR 1000 típusú UJY-361 rendszámú motorját egy dombóvári mélygarázsból.. Aki látná vagy bármi információval rendelkezne honlétéről kérem jelezze ezen a számon : +36306786825
Hogyha már itt tartunk.
Sziasztok,
Kérdés. Szóval ha a kicserélt K5 hátsó rugóstagon, a fenti klikkek számát csökkentem, és alsók számát is csökkentem 4-el, akkor nem fogja 200-nál rázni az elejét a balos kanyarban úgy, h jobbra kezdi a csapkodást a kormány?
Sziasztok. Meg tudja valaki mondani, hogy milyen összefüggéssel lehet hozzászámolni a homogén sűrűségeloszlású, de progresszívan csavart szeleprugó parazita-tömegét a teljes mozgó tömeg rendszerhez, természetesen a kitérés differenciáljaként felírva. Ha megvan akkor már csak a szelepgyorsulás-karakterisztikára lennék kíváncsi. Csak mert ez nagyon jól jött volna mondjuk fél évvel hamarabb.
Sziasztok! Meg tudja valaki mondani, vagy mérni hogy hány mm hosszu a k3-k4 1000es kutyacsontja? most vettem a gépet, le van tekerve a hátulja, és gyanus hogy a kutyacsontot is cserélték
Jól hangzik a dolog.
Tehát a kuplung oldal:
Lamella vastagságokat lemérted? Fémlamellák nem deformálódtak el? Nyomólap nem sérült? Neked van tányér rugó legbelül az utolsó lamella után? Mert asszem a K1-ben nem volt, csak a K2-ben(nekem 2ő is van). A kiemelő tengely csapágya okés? A kuplungpálca ami benne van a váltótengelyben, az ok?
Másik oldal:
Kuplung bowden ok? Kiemelő szerkezet ok?
Az a baj, h ezek majdnem mind avval a jelenséggel járna, h inkább beljebb menne a kuplung...