Ne itt onanizálj. bogyó ottani cimbi, majd lejátsszák. K4 750-nel elég lesz mellé állni. Az 1000-t majd abból kikövetkeztetitek. (Segítségül annyit elmondok, hogy a 750 és az 1000 között sokkal nagyobb különbség van, mint a 600 és a 750 között. )
és ha tudnád hogy 1000-et akartam,de te beszéltél le hogy sok lesz.......amugy meg nem találtam egy normálist nem versenyzek mert a 9-es 300 felett megy de ezt neked is tudnod kéne
Amikor én ide jöttem, Te elkezdtél számonkéregetni engem. Ma meg van egy 750-ed, egy 600-as után. Még megvárom az 1000-est, aztán a többit megbeszélheted a fiúkkal otthon. Bár már lehet, hogy most is rezeg a léc, hogy a 750-ed elkente a 9-esek száját. Volt ilyen teszt? (csodálkoznék, ha nem) És ki nyert?
K2 750-em is tudta -1,+2-vel de gyári áttétellel nem nagyon akart még 290-et se mutatni az óra,meg ha elment mellettem egy autó akkor azonnal 5-el kevesebbet mutatott
az lehet,de biztosithatlak hogy az enyim teljesen gyári és tudja a 299-et.......nem ugy mint egy ezres az biztos,mert azok legtöbje már 5.-ben eléri......ezen bele kell bujni a tankba rendesen,nyögve nyelősen,de eléri
Mi is jártunk így,hogy ez a jelenség volt a motornál pedig minden rendben volt vele és végül a hibátlan gumi le lett cserélve és megoldódott a probléma. (azt viszont nem igazán értem,h 750-el,hogy szoktál 299-et menni)
már a sárga kis dög a 600-as elket,már több mint egy éve május óta a K4 750-el gurigázok mondom,eddig nem csinálta telók,felnik,váz,minden rendben,volt szervizen és átnézettem mindent,kormány csapágy csere is volt,vég a vételkor gumicsere óta ezt csinálja amit a videon látsz.........pedig vatta uj michelin pilot power......bár a hátsó az már elfogyott egy házibuli garázsban mna azért próbálkozok a telóval tovább
A ZX-9R... ugye. Azon nincs kormányteló és atom stabil. A GSX-R idegesebb, de nem annyival, hogy szélcsendben, sima aszfalton, egyenes úton szitálni kezdjen. Egy jó motor akkor sem szitálna ilyen körülmények között, ha levennéd a kormánytelót róla. Szerintem más gond (is) lesz ott. Gumicsere a minimum, a felni vizsgálat a másik és meggyőződni arról, hogy a váz, a kiflik és a telók sértetlenek-e. Voltak-e egyengetve, vagy ilyesmi.
Félreértés ne essék. Én nem azért tettem be 10-es olaj után 20-ast, mert a 10-essel nem tudtam bárhogy (főleg egyenesen) menni, vagy pályázni. Azért, mert 230-nál mikor leraktam az elejét álló kerékkel meg Felvidék-TT-n ugratóról érkezve már bizonytalankodott az eleje. A legtöbb út tiszta hepe-hupa, 200 fölött kezdünk a motokrosszra hasonlítani. Lehetett menni 10-essel is, befosatós sem volt, de volt pár pillanat, hogy keményen fogni kellett. 20-assal nincs ilyen probléma. Most jól megy. Persze én a telót is gondosan hozzá(m) állítottam.
Lehet, hogy a K34-en már csökkentették az átfolyó-keresztmetszetet a kicsit alulmotivált K12 után. Elképzelhető. Tudni nem tudom. Ha ez vigasztal, én is több lépésben jutottam el a 20W-ig, többször bontottam le.
Zárt rendszer, nincs térfogat változás mozgás közben. Nyilván tele kell tölteni (szerintem). Esetleg egy nagyon kis buborék a tetején maradjon, hogy biztos ne szoruljon meg - bár ezt is lehetetlennek tartanám, mert szerintem a karmantyú kiengedi a felesleget.
Azt viszont nem értem pontosan, hogy most miről beszélünk. Neked nem 600-as van egyenes kormánnyal? Ezzel ne tekintsd a csutkakormányos 1000-rest referenciának. Más a geometria.
nézd meg a videót,szinte 200-felett már gyengén szitál a kormány,260körül már átrak az ut másik oldalára eléggé befosatós játék,eddig simán elértem a 299-et,ezt azta játsza,mióta uj gumikat vettem rá monta a gumis hogy fordit a gumin,de nem tudom kivenni a kereket mert elbaszták a féktuskók csavarjait http://youtu.be/tSwWlcLpqZc
hát külsőre ugyan olyan mint a K1,régen a K1-et én is megtöltöttem 10W-vel,de semi változást nem éreztem...... a mostani K4-nél kajak szorul a kormány,ugy képzeld el,mint egy álithatósnál a 6-os fokozat(ami 6ig állitható ) az a bajom vele hogy csapkod ez rendesen.....próbálkoznással meg az a baj hogy minden le -felszerelésnél,ezt el kell játszani az idomokkal,ma megpróbálom bele a szervó olajat.menyiséget meg ott basztam el,mikor ki pumpáltam belőle,nem mértem meg,csak szemre de feltöltéskor tele nyomtam szerintem több is ment bele mint amenyi volt
amugy meg igy
http://youtu.be/fquaxIi18_k
Igen pont 200 km re voltam otthontol de egy műanyag szerelos sRac segített és kicsereltuk erosebbre!
Félreértés ne essék. Én nem azért tettem be 10-es olaj után 20-ast, mert a 10-essel nem tudtam bárhogy (főleg egyenesen) menni, vagy pályázni. Azért, mert 230-nál mikor leraktam az elejét álló kerékkel meg Felvidék-TT-n ugratóról érkezve már bizonytalankodott az eleje. A legtöbb út tiszta hepe-hupa, 200 fölött kezdünk a motokrosszra hasonlítani. Lehetett menni 10-essel is, befosatós sem volt, de volt pár pillanat, hogy keményen fogni kellett. 20-assal nincs ilyen probléma. Most jól megy. Persze én a telót is gondosan hozzá(m) állítottam.
Zárt rendszer, nincs térfogat változás mozgás közben. Nyilván tele kell tölteni (szerintem). Esetleg egy nagyon kis buborék a tetején maradjon, hogy biztos ne szoruljon meg - bár ezt is lehetetlennek tartanám, mert szerintem a karmantyú kiengedi a felesleget.
Azt viszont nem értem pontosan, hogy most miről beszélünk. Neked nem 600-as van egyenes kormánnyal? Ezzel ne tekintsd a csutkakormányos 1000-rest referenciának. Más a geometria.
http://youtu.be/tSwWlcLpqZc