Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

K2 750-em volt sokáig, aztán egy kis időre átvettem haver K4 1000-ét. Annak át volt írva az elektronikája (evett is vagy 12-13litert 100-on) meg keményen le volt áttételezve. Elől 1-el kisebb,hátul meg 2-vel nagyobb lánckerék. A K9 minden téren sokkal jobb,de a K4-nek tetszett az a vadsága alapjáratról.
V2-vel nekem csak annyi tapasztalatom van,h egyik cimborámnak volt egy (azt hiszem 2007-es) Rsv 1000-je, ami teljesen gyári volt csak 2-db Akrapovic dob volt rajta az extra. Szép motor volt brutális hanggal,de nekem a Gsxr után kevés volt.
Köszi. Amúgy miről ültél át erre? Csak azért mert írtad hogy nyomatékhiányos. Én eddig V2-vel motoroztam 5 évig, így ha találok egy normális állapotút akkor kipróbálom, mielőtt vennék. Ma elmentem megnézni 1-et de valami hulladék volt. Össze vissza volt törve, kritikán aluliak voltak a javítások, és az eladó totál hülyének akart nézni mikor rákérdeztem hogy mik ezek a javítások, mert ő azt mondta hogy gyári a fényezés. Ráadásul full pályázott volt a gép. Na mindegy kinéztem egy másikat remélem az nem ilyen lesz.
Nem túl rég vettem és és még csak olyan 500km-t mentem vele. A negatívum,h kicsit nyomatékhiányos (nekem már nyitott rendszer van rajta,plusz fog majd kapni egy Pc-t,h jól be lehessen hangolni és le fogom áttételezni a dinamikusság érdekében),a fékje lehetne kicsit jobb is (kapott fém csöveket,így sokkal jobb lett),meg van neki egy kis morgós hangja alapjáraton (valamelyik fogaskeréknek elég nagy lehet a foghézagja,de nem kell nagyon hangos dologra gondolni).
De egyébként a motor gyönyörű,szerintem a legszebb Gsxr amit eddig gyártottak,nagyon stabil jól lehet irányítani, egy kezes bárány azt csinálja amit akarsz,de ha elkezded forgatni akkor egy nem normális vadállat lesz belőle. (ja és sok mindenkitől hallottam,h ezekkel a motorokkal már nem lehet úgy kerekezni mint a régiekkel,de egy kellemes csalódás volt,mert ha akarod akkor keményen lehet vele gyorsulni,de ha kedved van hozzá akkor harmadikig bárhol tudsz vele kerekezni )
Dióhéjban ennyi tapasztalatom van egyenlőre,de remélem,h sok szép élmény dús km-t fogunk még együtt tölteni
Megnéztem képen ezt a venhillt és igazad van. Én nem ilyenre gondoltam. Ez olyan csati lehet mint az autókban a főfékhenger vagy a fékerőelosztó és a fékcsövek közötti. Ez így okés. Én arra a csavaros megoldásra gondoltam amikor magát a fékcsövet is úgy húzod rá a fittingre és a csavar szorítja rá/össze az egészet. De most látom h ez nem olyan.
Ja a Galfermeg sehol sincs hozzájuk képest...
Ez lemaradt.

És mivel indokolta aki szerint nem jó a csavaros?
Szivárgás? Sérülékenység?

Nem kötekedek, komolyan érdekel!
Jaja igazad van, utána én is rájöttem, hogy f*szságot irtam...
De értetted mire gondolok, szóval ott is bontható és ha jól tudom ugyanez a kúpos megoldás van mint a venhillnél.

Nekem van itthon Galfer,Venhill,Goodridge fékcső per pill.
És a Venhill alapból tudja azt amiért a Goodridge nem kevés plusz zsetont elkér.
Gondolok itt: bármilyen szines huzat, króm fitting nem zinc, króm csavarok.
És mi óta van nálad a gép? Mennyit mentél vele?
igen jól kezelhető gép, típus betegségekről meg nem hallottam még. az enyémben még kevés a km és még nincs vele hosszú távú tapasztalatom tartósságilag
A motor kezelhetősége, esetleg típusbetegségek.
Nekem 2009-es van ami ugyanaz mint a 2010-es. Jó gépek,de nem tudom,h mire vagy kíváncsi.
c5ontkov4c5,

Minden benne van a szettben, még az a csatlakozó is, amivel rá lehet csatlakozni másik vezetékre.
És a kábelek is elég hosszúak.

A tápot nem kötném közvetlenül az aksira, hanem kapcsolt +12V-re (helyzetjelző, műszerfal világítás, hátsó féklámpa kapcsoló, stb.)
Sziasztok. Nézegetek egy 2010-es GSX-R 1000-et. Van valami tapasztalat ezzel az évjárattal kapcsolatban?
Ezzel vitatkoznék, mert sztem minden gyári gumi fékcsőre préselve van a fitting. Az egy másik dolog, ha megbonthatóság szempontjából van egy csavaros csatlakozás, de az tök más csatlakozás, mint az ilyen csavaros fitting a fémfékcsőnél.
De még egyszer mondom, hogy én nem mondtam, hogy nem jó a csavaros (más viszont már mondta nekem, hogy jobb a préselt ), csak kevésbé szimpatikus nekem.
Én ha lehet mindent magam szerelek.
Mert az a kapkodás amit a szervizek művelnek egy vicc.
Saját bőrömön tapasztaltam amikor elfelejtették visszadugni az egyik csövet...
Abban igazad van,hogy annak egyszerűbb akinek nincs lehetősége megcsinálni és még a megérkezés után kell szerelőt keresnie és megfizetni a felrakást. Én személy szerint élvezem az ilyen "finomságok" felszerelését és így,hogy Angliában lakom könnyebb és gyorsabb is a rendelés
A kocsikban sem préselve vannak a fékcsövek,
gondolom csak nem kapna TÜV meg DOT minősítést ha nem lenne biztonságos.
Nem is írtam h olcsóbb. Bár ha azt nézzük h 20-ér fel is szereli akkor ha vki nem magának csinálja akkor már olcsóbb. És nem kell rá várni, izgulni h megjön-e. Egyszerűbb. Csak ezért linkeltem h 20ezerér sztem kár rendelni. Ha max 15 lenne rendelve akkor ok lenne.
NEKEM szimpatikusabb a préselt. Ennyi.
Biztos jó az a fékcső is amit be linkeltél,de egy forinttal sem olcsóbb mint a venhill. Ha élőben megnéznéd akkor látszik rajta,h komolyan meg van csinálva és egyáltalán nem rosszabb a csavaros hollander miatt.
Én 20ezer körül nem rendelgetnék, elgurulnék ide, és helyben megcsinálja a srác, fel is szereli. Hibátlan. És én pl a préselt csatiban is jobban bíznék, mint a csavarosban.
tokyoracing
Elárulod nekem hogy honnan rendelitek/veszitek ezeket a VENHILL fékcsöveket?

Nékem is jó lenne.....
Én nem használtam nyomatékkulcsot,csak úgy érzésre húztam meg őket. A gumikat meg keményen meg kell fogni,h meginduljanak,de utána már könnyebben lehet őket mozgatni
Sziasztok!

Megjöttek a venhill fékcsövek, elég jónak néznek ki!
Két kérdés:
-A fittingekeket és a fékcsöveket mekorra nyomatékkal húztátok meg?
-A gumi vezetőket a fékcsöveken gondolom lehet mozgatni,
mert jelenleg nincsenek jó helyeken, de nagyon nem akartam megerőltetni őket.
Cápa vannak még megszállottak: http://www.wardtro.de/html/lup..." target="_blank">5x erősebb motor gyengébb fékkel!
Valami hasonlóban vagyok benne, csak jobb az alap, és remélem nem tart 2,5 évig.