Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HA a mocid 190le akkor 1,2,3-ban csak kb 175-180-at ad le, ha berakod a kiiktató elektronikát akkor már ebben a 3 fokozatban is teljes powered lesz, egyébként 6.-ik fokozat sem teljes erős ha jól tudom.
Ezt soha nem értettem rendesen. Tegyük fel,h padon hozzá van hangolva a motor a kipufogó rendszerhez és van egy fix teljesítménye. Ha felrakom pluszba a környezetvédelmi kiiktatót akkor még a fix teljesítményre tesz rá erőt meg nyomatékot 1,2,3-ban?
Szedesd ki belőle a környezetvédelmi tiltást.
Augusztusban viszem padra beállíttatni (power commander,vagy a gyári elektronika átírása) csak abban nem voltam biztos,h a mostani Akrapovical, vagy a full Bodis rendszerrel. De ma eldőlt,h lecserélem Bodisra,mert db-killerrel nem tetszik a hangja,de ha ki van véve akkor meg megfájdul a fejem a 2-db 70mm átmérőjű lukon kiáramló dübörgéstől. A nyomatékhiányosságot meg majd leáttételezéssel fogom orvosolni
ez jól mutatja a K3-9 különbséget...
Full rendszerhez ajánlott egy jól padon beállított Power Commander és sokkal erősebbnek fogod érezni a motort alul is. Egyébként az exup szelep egyre kevésbé szolgálja a nyomatékosságot. Sokkal inkább a hangerő korlátozásban van szerepe. Amennyire én tudom.
oké köszönöm.
Erre a szelep dologra én is kíváncsi lennék,mert nekem most gyári leömlőm van amiben benne van a szelep,utána meg egy akrapovic Y, 2-db akrapovic Gp dobbal. Viszont gondolkodok,h lecserélem egy komplett Bodis rendszerre,de olvasgattam róla és mérési adat szerint erősebb lesz,de állítólag alsó tartományban meg a leömlő szelepje nélkül gyengébb
Ha valakinek van tapasztalata (nem a számokra vagyok kíváncsi, hanem az érzésre) az leírhatná,mert izgat a full rendszer gondolata ,de azt nagyon bánnám,ha alsó tartományban gyengülne,mert így is a K9-ben az egyetlen negatívum számomra a régebbiekhez képest,h alul szegényes a nyomaték.
Olyan alacsonyan úgyse használod, hogy észrevedd
Vidd el szinkronra és takarításra. Valószínűleg sok anyagot is kap és összevissza fecskendez.
Helló! Konkrétan úgy jelentkezik hogy megyek vele faluba 50-nel és utána meg húzom egy 130-140-nel körül belül pár száz méterig és utána érzem hogy nem úgy jár.
Behúzom a kuplungot egyből leáll ha szerencsém van akkor eljár 500 fordulaton egy pár másodpercig.
Mikor újra indítom akkor 4000 fordulatig rángat elég keményen ha meg meg pörgetem akkor meg feketén kezd el füstölni.
Marha benzin szaga van a füstjének.
Semmi csattogás vissza durrogás nincsen.
Már kicseréltem a gyertyákat hátha azok a szarok de nem javított semmit.
Ja meg ha üresben van és meghúzom olyan 7000-ig el engedem a gázt egyből leáll és utána megint nincsen alapjárat.
Sziasztok!

Gyári dob esetén érdemes kiiktatni az excva kipufogó szelepet?
Valóban gyengébb lesz a motor alacsony-közepes fordulaton?
Pontosabb meghatàrozàs esetleg....
Amikor a hiba jelentkezik olyankor betorpanàs, vissza burogàs....stb? ?
Sziasztok lenne olyan kérdésem van nekem egy k1-es 1000 gsxr-em ami mostanában azt csinálja hogy el dobja az alapjáratot menet közben és ha egy darabig egy gázon megyek akkor meg vissza jön.
Mi lehet vele? Én injectora tippelek.
Nekem volt olasz és japán is, mindet szerelni kell
Hát velem nem túl kedves a levelezgetés során...

Vagy nyomhatnál a közepébe egy kis szilóplasztot és akkor nem tud megállni a víz mégis jól fok kinézni, elég mutatósak a venhill féle gömbölyű csavarok.
Most írt vissza a venhilles,hogy ingyen küldi a 2-db 20-fokos fittinget ,a hátsó munkahengernél a fitting rögzítő csavarnak meg kezd a belseje rozsdásodni így,h meg áll benne a víz és arra azt írta,h be szokták vékonyan zsírozni,h leperegjen róla,de én azt ki fogom vserélni hatlapfejűre.
Hát nem túl logikus szerintem, hogy fentre adnak egy 20-as meg egy 45 fokost...
A goodridge két 20fokost ad, amik oldalra is meg vannak 20 fokban hajlítva így nem ütköznek a telószárba még ha a gyári helyre is vanak forgatva.

Köszi a képet, remélem jól fog állni a tied is.
A venhilltől ilyen fölső fittingeket fogsz kapni. Tegnap megrendeltem 2-db 20-fok körülit,de most reggel gondolkodtam el rajta,h elég lett volna egy is,mert a főfékhengernél van egy 20-fokos amit le fogok cserélni az alsó 45-fokossal és akkor már csak az alsó másik oldali munkahengerhez kell egy 20-fokos és elméletileg jól fog állni.
Köszi!
Ma ezt kaptam az egyik barátomtól:
"Miert van az hogy amikor fingatom a gépet egyszer csak megtorpan de nagyon leesik a fordulat kb 5-10 másidpercig és utánna megyen tovább! Szerinted?"
Segítenétek? Ötlet?
Na de hülye vagyok csináltál képeket a fékmunkahengerről is...


Köszi szépen, így már minden tiszta!
Hálám üldözni fog!
Köszi szépen a fáradozást a képekkel, de sajnos félreértettél.
A nyergeket fotóztad le, de nekem most a fö fék munkahenger lenne a fontos, ami a fékkarnál van fent a kormánycsutkán.
Hogy ott milyen fittingek vannak.
Tényleg köszi a fáradozást!
most már nem tudom melyik kellene neked. fent az egyik kb 20fok a másiké kb 80 fok
Holnap megnézem. De arra emlékszem,h a főfékhengernél elég jó fokban vannak a fittingek, csak az egyik kormányzásnál picit dörgölőzik a gázbovdenhez,a másik meg hozzá ér a km-órához ha balra ki van fordítva a kormány. (közbe én is írtam neki,de még nincs válasz)